Nick's toyota landcruiser 40
+14
Tamiya1970
Toyobart
tamiya2000
rustigerudy
Ranger Joe
Skiep
crissypaint
Boussini
desmoboy
Bas
nicholas316
nilsken
axialjohan
davy (just drift it crew)
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nick's toyota landcruiser 40
Boussini heeft er eentje met een rally interieur die heel mooi is uitgevallen, ergens in voorbije meetings moeten er foto's van te vinden zijn of misschien is meneer Boussini zo attent om er hier foto's van te plaatsen.nicholas316 schreef:heb jij in je cr een figuur/driver kunnen inbouwen? op internet heb ik een foto gezien van een cc01 met een console over het chassis om een zetelke en ventje te kunnen plaatsen...was tof gedaan
Ergens heb ik een spare wheel mount gezien, ben niet zeker maar ik dacht dat het bij Tamico was.
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
vandaag de ledjes geplaatst en de TLU unit is amper zichtbaar wanneer de body erop staat, nu nog wachten op de hopups die volgende week zullen binnenkomen. (nieuwe (aangepaste) crawler motor 55t, sealed lagers, stalen aandrijfassen, alu stuurinrichting,alu meenemers, 16t stalen tandwiel)
nicholas316- Initiate
- Aantal berichten : 45
KNAP met de details komt die body echt tot zijn recht
davy (just drift it crew)- Regular
- Aantal berichten : 297
:-) nu nog de scale spulletjes, morgen rooftop schuren en spuiten (glanzend zwart) dan es zien voor een reservewiel, enz enz
nicholas316- Initiate
kzou zeggen ... laat u gaan
één probleem, het werkt verslavend! als ik ga wandelen met Bozo en ik zie een Jeep/Range Rover kijk ik naar scale details die ik kan gebruiken :-) en om mij te plagen staat er hier id buurt nen grasgroene Wrangler (zal volgende keer foto nemen :-) )
nicholas316- Initiate
Dat is toch geen probleem ik heb dat al lang aanvaard dat het verslavend is wahahahaha
Hoggy schreef:Boussini heeft er eentje met een rally interieur die heel mooi is uitgevallen, ergens in voorbije meetings moeten er foto's van te vinden zijn of misschien is meneer Boussini zo attent om er hier foto's van te plaatsen.nicholas316 schreef:heb jij in je cr een figuur/driver kunnen inbouwen? op internet heb ik een foto gezien van een cc01 met een console over het chassis om een zetelke en ventje te kunnen plaatsen...was tof gedaan
Ergens heb ik een spare wheel mount gezien, ben niet zeker maar ik dacht dat het bij Tamico was.
Je bedoelt deze zeker... Ik zou die ook wel eens willen maken maar deze is langs de buitenkant gespoten en ik vrees dat dan de verf er bij het minste afkomt...
https://www.youtube.com/watch?v=8pqYao8IvUo
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
Nope Koentje, die van Boussini is wit gespoten.
Hoggy- Addict
Hoggy schreef:Nope Koentje, die van Boussini is wit gespoten.
Hij heeft het over een foto op internet hé jc, deze staat op internet met een volledige beschrijving hoe te maken... Die Matteo Meier maakt wel knappe dingen vind ik, kijk maar eens bij zijn filmpjes. RC headquake is er nog zo een, die maakt houten body's..
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
Hoggy schreef:Boussini heeft er eentje met een rally interieur die heel mooi is uitgevallen, ergens in voorbije meetings moeten er foto's van te vinden zijn of misschien is meneer Boussini zo attent om er hier foto's van te plaatsen.nicholas316 schreef:heb jij in je cr een figuur/driver kunnen inbouwen? op internet heb ik een foto gezien van een cc01 met een console over het chassis om een zetelke en ventje te kunnen plaatsen...was tof gedaan
hier het fotohoekje,
lease toyota BJ40
voor een iets meer "hands on" aanpak, in mijn ex jero ;
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
tof filmpje ranger joe en mercikes Boussini voor de pictures
nicholas316- Initiate
Net echt, proper
desmoboy- Regular
- Aantal berichten : 483
Haha, een lowrider dat is ook nog iets.
N
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
@ Nonody...ja kga er mini bandjes onder steken :-)
@Desmoboy: wat soldeerwerk en dan vooral schuren, schuren en nog es schuren :-) volgende keer giet ik wel wat zand in de buisjes dan kan je de bochten nog mooier buigen blijkbaar...
@Desmoboy: wat soldeerwerk en dan vooral schuren, schuren en nog es schuren :-) volgende keer giet ik wel wat zand in de buisjes dan kan je de bochten nog mooier buigen blijkbaar...
nicholas316- Initiate
knap gemaakt
Mooi staaltje soldeerwerk, heel netjes uitgevoerd
Benieuwd wanneer we al dat ander moois te zien krijgen dat onderweg is of inmiddels is gearriveerd
Daar geloof ik nu eens niks van zie
Als u mijn tip heeft opgevolgd dan komen er megatoepasselijke sloffen onder
Benieuwd wanneer we al dat ander moois te zien krijgen dat onderweg is of inmiddels is gearriveerd
nicholas316 schreef:@ Nonody...ja kga er mini bandjes onder steken :-)
Daar geloof ik nu eens niks van zie
Als u mijn tip heeft opgevolgd dan komen er megatoepasselijke sloffen onder
Hoggy- Addict
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» cr 01 toyota
» Toyota FJ Cruiser op CC-01
» Toyota FJ Cruiser op CC-01 nr.2
» Tami Toyota Tundra
» toyota land cruiser
» Toyota FJ Cruiser op CC-01