Buzzy10719
+13
nicholas316
rustigerudy
broadsword1986
lukeskysailor
Sylvie.
Rocco.
Hoggy
Toyobart
davy (just drift it crew)
schippertje
Bas
desmoboy
buzzy10719
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Buzzy10719
Hey, allemaal,
Ik ben bijna 38 en ben al een tijdje bezig met RC waaronder wagens (electro/nitro), heli's (electro), vliegtuigen (electro), tanks.
Niets in competitieverband gewoon voor de fun.
Met de tanks sta ik ook sinds vorig jaar af en toe op modelbouwbeurzen met BTB waar er hier ook enkele lid zijn.
Via BTB heb ik Crawlen leren kennen (weliswaar off-topic) en begin ik het in overweging te nemen om ook nog een crawler aan te schaffen.
Normaal gezien zal ik op 26/01 even komen dag zeggen in Erpe-Mere, dat is in mijn buurt en misschien tegen dan al met een eigen crawler.
Voor wie het nog niet door heeft ik ben echt heel nieuw op dit terrein en heb zelf dus nog geen wagen.
Als er nog vragen zijn vuur je ze maar af en zal ik er in eer en geweten op antwoorden.
Juist nog even dit, ik ben iemand die het leven met een korrel zout neemt en ten volle geniet en daardoor soms ook eens durf de zwanstoer op gaan (de leden van BTB weten dit al).
Dit is nooit mijn bedoeling om te kwetsen of zo hoor, ik geef dit gewoon mee omdat de ervaring mij geleerd heeft dat niet elk forum open staat voor een grap. Ik zal wel zien e hoe het hier zit.
Ik ben bijna 38 en ben al een tijdje bezig met RC waaronder wagens (electro/nitro), heli's (electro), vliegtuigen (electro), tanks.
Niets in competitieverband gewoon voor de fun.
Met de tanks sta ik ook sinds vorig jaar af en toe op modelbouwbeurzen met BTB waar er hier ook enkele lid zijn.
Via BTB heb ik Crawlen leren kennen (weliswaar off-topic) en begin ik het in overweging te nemen om ook nog een crawler aan te schaffen.
Normaal gezien zal ik op 26/01 even komen dag zeggen in Erpe-Mere, dat is in mijn buurt en misschien tegen dan al met een eigen crawler.
Voor wie het nog niet door heeft ik ben echt heel nieuw op dit terrein en heb zelf dus nog geen wagen.
Als er nog vragen zijn vuur je ze maar af en zal ik er in eer en geweten op antwoorden.
Juist nog even dit, ik ben iemand die het leven met een korrel zout neemt en ten volle geniet en daardoor soms ook eens durf de zwanstoer op gaan (de leden van BTB weten dit al).
Dit is nooit mijn bedoeling om te kwetsen of zo hoor, ik geef dit gewoon mee omdat de ervaring mij geleerd heeft dat niet elk forum open staat voor een grap. Ik zal wel zien e hoe het hier zit.
buzzy10719- Regular
- Aantal berichten : 212
Re: Buzzy10719
Ha, nog een BTB'er - welkom!
Er zijn topics genoeg om je op weg te helpen, maar kort samengevat: Meest capabele wagen is een Axial SCX10, 2 kanalen volstaan, en goeie banden zijn essentieel!
Het Eiffelbos is ook niet ver van Erpe-Mere - dan moet je zo lang niet wachten
Er zijn topics genoeg om je op weg te helpen, maar kort samengevat: Meest capabele wagen is een Axial SCX10, 2 kanalen volstaan, en goeie banden zijn essentieel!
Het Eiffelbos is ook niet ver van Erpe-Mere - dan moet je zo lang niet wachten
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
O wees welkom een hele nieuwe.
Die kunnen we nog een hoop slechte dingen leren.
Misschien dan tot in Erpe of in Eifelbos ,daar zul je wel wat praktijk dingen kunnen zien en vragen.
Tot daar of tot op forum.
Wees, en blijf welkom
M
Die kunnen we nog een hoop slechte dingen leren.
Misschien dan tot in Erpe of in Eifelbos ,daar zul je wel wat praktijk dingen kunnen zien en vragen.
Tot daar of tot op forum.
Wees, en blijf welkom
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
welkom zou ik zeggen , je zit in de BTB dan moet je mijn pa zeker kennen ( den droopy )
davy (just drift it crew)- Regular
- Aantal berichten : 297
Werner
Zo hebben we het hier graag Werner en op tijd en stond krijg je eens een bloemetje terug met een pot eraan of zelfs nu en dan met een........
P.S. nu de 4X4 rolator voor Droop klaar is kan ik de Jero voor jou op punt zetten voor Erpe -Mere
Of Werner uwe pa kent Davy Ik dacht het wel, nietwaar Wernerdavy (just drift it crew) schreef:welkom zou ik zeggen , je zit in de BTB dan moet je mijn pa zeker kennen ( den droopy )
buzzy10719 schreef:Hey, allemaal,
Zo hebben we het hier graag Werner en op tijd en stond krijg je eens een bloemetje terug met een pot eraan of zelfs nu en dan met een........
P.S. nu de 4X4 rolator voor Droop klaar is kan ik de Jero voor jou op punt zetten voor Erpe -Mere
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
En of ik Droopken ken, het is via hem dat ik bij BTB terecht gekomen ben en heb er nog geen seconde spijt van.
Een man met het hart op de juiste plaats en ook altijd in voor een grap (en een pan )
Een man met het hart op de juiste plaats en ook altijd in voor een grap (en een pan )
buzzy10719- Regular
Aan allen hier bedankt voor de verwelkoming.
Als ik het hier lees is de BTB-pan hier blijkbaar bij sommigen ook al berucht.
Wat Erpe-Mere betreft kan ik nog niets beloven maar ga wel mijn best doen om te komen.
Ik heb al gekeken en moet dat weekend niet werken.
Als ik het hier lees is de BTB-pan hier blijkbaar bij sommigen ook al berucht.
Wat Erpe-Mere betreft kan ik nog niets beloven maar ga wel mijn best doen om te komen.
Ik heb al gekeken en moet dat weekend niet werken.
buzzy10719- Regular
Niet vergeten jou smoelke te plakken op het smoelenboek,
desmoboy- Regular
- Aantal berichten : 483
haha, fijn je hier ook te ontmoeten Werner!
broadsword1986- Initiate
- Aantal berichten : 84
waar men ook gaat overal komt men BTB tegen e Steven.broadsword1986 schreef:haha, fijn je hier ook te ontmoeten Werner!
Het is wel uw schuld e met je berichtje op BTB.
Mijn interesse is gewekt.
buzzy10719- Regular
Iezel (Herzele)
Dat is ook niet ver van hier.
Join the fun.
Bent u diegene die een CR01 verkoopt?
N
Dat is ook niet ver van hier.
Join the fun.
Bent u diegene die een CR01 verkoopt?
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Hey Nobody,
Dat ben ik niet man.
Ik heb momenteel zelfs nog geen RC trial of scaler.
Ik kom wel bijna elke vrijdag naar Ronse om te vliegen net als u.
Dat ben ik niet man.
Ik heb momenteel zelfs nog geen RC trial of scaler.
Ik kom wel bijna elke vrijdag naar Ronse om te vliegen net als u.
buzzy10719- Regular
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: