De Jarno
+12
Hoggy
Toyobart
Nobody
lukeskysailor
Frakke393
schippertje
davy (just drift it crew)
Sonny
StefCross
Bas
desmoboy
Pokkandone
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
De Jarno
halloooow,
ik ben Jarno, een rc enthousiast uit Zelzate.
Ik bezit een short course truck, een fg Monster en een tamiya trf415 (omgebouwd naar drift). Dan probeer ik tussen dit alles ook nog met heli's te vliegen...
Nu zag ik verschillende vid's van DJMEDIC op youtube, en werd echt volledig warm van het scalen/trailen.
Mijn SCX10 is besteld, de Dingo Kit... en ik kan niet wachten om eraan te beginnen!
Kreeg dan ook van Davy van Just drift it crew de tip om me hierin in te schrijven en mee te gaan naar een paar meetings, wat me super lijkt.
Vriendelijke groeten
Jarno
ik ben Jarno, een rc enthousiast uit Zelzate.
Ik bezit een short course truck, een fg Monster en een tamiya trf415 (omgebouwd naar drift). Dan probeer ik tussen dit alles ook nog met heli's te vliegen...
Nu zag ik verschillende vid's van DJMEDIC op youtube, en werd echt volledig warm van het scalen/trailen.
Mijn SCX10 is besteld, de Dingo Kit... en ik kan niet wachten om eraan te beginnen!
Kreeg dan ook van Davy van Just drift it crew de tip om me hierin in te schrijven en mee te gaan naar een paar meetings, wat me super lijkt.
Vriendelijke groeten
Jarno
Pokkandone- Member
- Aantal berichten : 2
Re: De Jarno
Welkom hier tussen de rc-trial liefhebbers
desmoboy- Regular
- Aantal berichten : 483
Welkom! Een meeting is inderdaad een uitstekend idee, met het enige nadeel dat je dan helemaal verslaafd zal zijn. Maar dat zijn we hier allemaal, maak je geen zorgen
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Aaaah de jarno welkom ,ik kijk er al naar uit om samen eens te gaan trailen
davy (just drift it crew)- Regular
- Aantal berichten : 297
Ah nog een junk tussen de andere verslaafde.
Wees welkom en geniet van de verslaving die niet strafbaar is .
En zo te lezen ben je al een tijdje bezig.
Joint us.
M
Wees welkom en geniet van de verslaving die niet strafbaar is .
En zo te lezen ben je al een tijdje bezig.
Joint us.
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
Zelzate, zelzate!?!
Wacht een beetje, of eerder Wachtebeeke is daar niet ver van, daar heb ik al leuke trial plaatsjes gezien, maar u weet ze aan de waterkant waarschijnlijk wel beter liggen dan ik
Join the fun.
N
Wacht een beetje, of eerder Wachtebeeke is daar niet ver van, daar heb ik al leuke trial plaatsjes gezien, maar u weet ze aan de waterkant waarschijnlijk wel beter liggen dan ik
Join the fun.
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Jarno
Good job Davy Straks is uw maatje net zo scale hooked als uzelf
Pokkandone schreef:halloooow,
Vriendelijke groeten
Jarno
Good job Davy Straks is uw maatje net zo scale hooked als uzelf
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Ook al ben ik zelf ook nog splinter nieuw hier (heb zelfs nog geen crawler) heet ik u zeker en vast al welkom.
buzzy10719- Regular
- Aantal berichten : 212
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: