Gran Turismo 6 op PS3
+2
Toyobart
Bas
6 plaatsers
Gran Turismo 6 op PS3
Voor de geïnteresseerden: ondertussen is GT6 bij mij in huis. Nog niet veel gespeeld, maar de interface is veel logischer en sneller dan bij de 5. De B-spec bestaat niet meer, en je MOET de licenties halen om verder te mogen naar een nieuwe klasse competitie. Er is ook geen tweedehands dealer meer, alle wagens zijn gewoon te krijgen bij de dealer - en zijn ook weer zéér de moeite. De RM modellen staan bij de dealer naast de gewone modellen, moet je dus niet apart 'converteren'.
Ik ben ook blij om te zien dat ze de Fiats en Abarths gescheiden hebben gehouden, zijn 2 verschillende dealers. Op die manier zijn ze dus op slag slimmer dan vele websites...
Qua handling is er niet zoveel veranderd, voor zover ik al gespeeld heb. De tracks zijn wel weer wat mooier geworden, en er zijn er ook een aantal nieuwe. De 'speciale' auto's zijn nog in ontwikkeling, ze zullen dus met patches deze wagens beschikbaar maken. Dat zijn concept cars, zoals de Alpine A110-50 en bvb een spaciale Nike-wagen.
Tuning is weer een beetje gewijzigd, en sommige prijzen zijn ook veranderd.
Je krijgt ook de prestaties van je vrienden te zien in een overzicht als je een challenge vervolledigd hebt. Als je bvb een licentie moet halen, staat er steeds een ranking van je vrienden bij de race zelf - wat wel handig is.
Er zijn ook 'coffeebreak' challenges: moeilijke challenges die je op 20" kan doen, bvb een arena met een massa pylonen, je moet er dan 300 omver rijden binnen de 21 seconden, wat niet makkelijk is.
Wat ik wel storend vind is dat je na elke race een herhaling 'moet' bekijken, je moet dan op de startknop duwen om ze te skippen. Dat was dan weer handiger bij GT5.
Al bij al een aanrader, voor zover ik het al gespeeld heb...
Ik ben ook blij om te zien dat ze de Fiats en Abarths gescheiden hebben gehouden, zijn 2 verschillende dealers. Op die manier zijn ze dus op slag slimmer dan vele websites...
Qua handling is er niet zoveel veranderd, voor zover ik al gespeeld heb. De tracks zijn wel weer wat mooier geworden, en er zijn er ook een aantal nieuwe. De 'speciale' auto's zijn nog in ontwikkeling, ze zullen dus met patches deze wagens beschikbaar maken. Dat zijn concept cars, zoals de Alpine A110-50 en bvb een spaciale Nike-wagen.
Tuning is weer een beetje gewijzigd, en sommige prijzen zijn ook veranderd.
Je krijgt ook de prestaties van je vrienden te zien in een overzicht als je een challenge vervolledigd hebt. Als je bvb een licentie moet halen, staat er steeds een ranking van je vrienden bij de race zelf - wat wel handig is.
Er zijn ook 'coffeebreak' challenges: moeilijke challenges die je op 20" kan doen, bvb een arena met een massa pylonen, je moet er dan 300 omver rijden binnen de 21 seconden, wat niet makkelijk is.
Wat ik wel storend vind is dat je na elke race een herhaling 'moet' bekijken, je moet dan op de startknop duwen om ze te skippen. Dat was dan weer handiger bij GT5.
Al bij al een aanrader, voor zover ik het al gespeeld heb...
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Re: Gran Turismo 6 op PS3
Mooi mooi, nog niet in huis , kan nog komen voor onder de kerstboom
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Ben sinds gisteren ook bezig, en ik moet zeggen dat het meevalt. Vooral de besturing is beter in mijn opziend. Je kan nu beter met lastwissels en dus ook eigen gewicht spelen. Heb al regelmatig mijne Clio op 3 wielen rond de bocht gezet
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
Hehe ik heb zelfs mijn Abarth (what else) al een koprol laten maken. Was wel effe spectaculair
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Ik koop hem pas op de ps4 denk ik maar ben nog ni zeker heb het voorlopig wat gehad met gran turismo .
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
voorlopig gaat mijne BF4 nog niet uit de PS4
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
ben nog gt5 aan het spelen het vrouwke zegt dat de 6 onder mijn kesrtboom zal liggen
en hoop mijn m chassie ook hoop dat de kerstman gul zal zijn
mag wel want de sint is mij vergeten
en hoop mijn m chassie ook hoop dat de kerstman gul zal zijn
mag wel want de sint is mij vergeten
shadow2709- Regular
- Aantal berichten : 222
heb hem zaterdag avond gehad van mijn schatje
en zondag na de meeting in waasmunster beginnen spelen zo heb nu al 20% van het spel uit en een hoop trophys
straks nog wat verder spelen is zeer goed zelfs de besturing is scherper gemaakt om nog scherper te kunnen sturen
vind het terug een zeer goed spel :-)
en zondag na de meeting in waasmunster beginnen spelen zo heb nu al 20% van het spel uit en een hoop trophys
straks nog wat verder spelen is zeer goed zelfs de besturing is scherper gemaakt om nog scherper te kunnen sturen
vind het terug een zeer goed spel :-)
shadow2709- Regular
- Aantal berichten : 222
Heb het de zaterdag bij ne maat gespeeld euhm
Moet ik eerlijk zijn tis precies de 5 nog altijd hetzelfde en nog steeds gaat er gene ene auto stuk pfff.
Ik koop hem dus niet . Saai
Moet ik eerlijk zijn tis precies de 5 nog altijd hetzelfde en nog steeds gaat er gene ene auto stuk pfff.
Ik koop hem dus niet . Saai
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Permissies van dit forum: