RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Desmoboy

+9
Hoggy
Frakke393
lukeskysailor
Cornholio
Bas
tamiya2000
Ranger Joe
Toyobart
desmoboy
13 plaatsers

Ga naar beneden

Desmoboy Empty Desmoboy

Bericht van desmoboy wo 6 nov 2013 - 17:00

Yo de mannen, ik had hier al eens een account op deze vroegere forum maar nooit veel mee gedaan.

Ik ben een grote liefhebber van alle RC cars. Moest ik geen budjet limiet hebben zou ik veel meer hebben dan wat ik nu al heb. Jaren terug heb ik van die auto's gehad met een draad die je moest volgen. Tanks, moto's. Of van die auto's die niet konden stoppen en niet achteruit konden! Mijn eerste echte RC was een M38( Wild Willy ) met in die tijd een Acoms stick-zender. Was toen 10 jaar oud.  Toen The Frog, No Guts, No Glory. Dan de Falcon, de boomerang en de Fox. De microbe is altijd wel aanwezig geweest maar dan wel verdeeld met moto's. Cross gereden en enduro en van Supermotad, Naked tot nu baan. Daartussen ben ik naar nitro geweest met de T-maxx en de Revo en Savage. Tot twee-takt met mijn Harm BX1 en nu brushless. HPI, Traxxas en weer een Wilde Willy 02. Dit probeer ik mee te geven aan mijn zoon die nu ook bijna 10 is.
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Aantal berichten : 483

Terug naar boven Ga naar beneden

Desmoboy Empty Re: Desmoboy

Bericht van Toyobart wo 6 nov 2013 - 18:21

Welkom !
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186

Bericht van Ranger Joe wo 6 nov 2013 - 19:48

Welkom Desmoboy, Desmo? dus je hebt waarschijnlijk een Ducati right Desmoboy 4078649926  Bij mij is alles begonnen toen ik 12j was en voor mijn plechtige communie een Holliday Buggy kreeg, en toen was het naar de kl...n. Al snel kwamen er meerdere en ik ben er niet meer vanaf geraakt.

Ranger Joe
Addict
Addict

Aantal berichten : 999

Bericht van tamiya2000 wo 6 nov 2013 - 20:44

Hoi Desmo. Ik kan perfect volgen hoe je gebeten bent. Eerst van die modellekes met draad en dan een Nikko en toen een Tamiya (Volvo truck welliswaar)

welkom en veel plezier
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638

Bericht van Bas wo 6 nov 2013 - 21:00

Welkom!
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649

Bericht van desmoboy wo 6 nov 2013 - 21:16

Ranger Joe schreef:Welkom Desmoboy, Desmo? dus je hebt waarschijnlijk een Ducati right Desmoboy 4078649926  Bij mij is alles begonnen toen ik 12j was en voor mijn plechtige communie een Holliday Buggy kreeg, en toen was het naar de kl...n. Al snel kwamen er meerdere en ik ben er niet meer vanaf geraakt.
Desmoboy 4078649926
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Bericht van Cornholio wo 6 nov 2013 - 22:47

Oh, ik dacht dat ik de enige was die zo'n autootje (camion in mijn geval) heeft gehad met draad, daarna inderdaad een Nikko en dan... enfin, jullie kennen het verhaal blijkbaar ook Very Happy

Welkom hier, maar je gaat je toch ook nog eens een trager modelletje moeten aanschaffen ook hoor, kwestie dat wij ook nog meekunnen als we gaan rijden hé Wink
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151

Bericht van lukeskysailor wo 6 nov 2013 - 23:08

Welkom !
lukeskysailor
lukeskysailor
Regular
Regular

Aantal berichten : 348

Bericht van desmoboy do 7 nov 2013 - 2:06

Cornholio schreef:Oh, ik dacht dat ik de enige was die zo'n autootje (camion in mijn geval) heeft gehad met draad, daarna inderdaad een Nikko en dan... enfin, jullie kennen het verhaal blijkbaar ook Very Happy

Welkom hier, maar je gaat je toch ook nog eens een trager modelletje moeten aanschaffen ook hoor, kwestie dat wij ook nog meekunnen als we gaan rijden hé Wink
lol! lol! lol! 
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Bericht van Frakke393 do 7 nov 2013 - 19:39

welkom!!
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 877

Bericht van desmoboy do 7 nov 2013 - 21:22

Merci jongens
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Bericht van Hoggy do 7 nov 2013 - 21:46

desmoboy schreef:Yo de mannen, ik had hier al eens een account op deze vroegere forum maar nooit veel mee gedaan.

Was toen 10 jaar oud.  Toen The Frog, No Guts, No Glory. Dan de Falcon, de boomerang en de Fox. De microbe is altijd wel aanwezig geweest . Dit probeer ik mee te geven aan mijn zoon die nu ook bijna 10 is.
Desmoboy Welkom%20forumDesmoboy en waarde provinciegenoot Very Happy 

Heeey, No Guts No Glory, de Frog was ook mijn eerste Tamiya en de FOX één van de opvolgers.
Ik vermoed dan ook dat u een prille veertiger bent en wat die microbe betreft daar moet je niet aan twijfelen want als je de kat bij de melk zet...............
Heeft u al inspiratie opgedaan om te bepalen wat uw volgende wagen word, een scaler of een crawler:?:
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466

Bericht van Sylvie. do 7 nov 2013 - 22:38

Welkom
Sylvie.
Sylvie.
Regular
Regular

Aantal berichten : 568

Bericht van desmoboy do 7 nov 2013 - 22:54

Hoggy schreef:
desmoboy schreef:Yo de mannen, ik had hier al eens een account op deze vroegere forum maar nooit veel mee gedaan.

Was toen 10 jaar oud.  Toen The Frog, No Guts, No Glory. Dan de Falcon, de boomerang en de Fox. De microbe is altijd wel aanwezig geweest . Dit probeer ik mee te geven aan mijn zoon die nu ook bijna 10 is.
Desmoboy Welkom%20forumDesmoboy en waarde provinciegenoot Very Happy 

Heeey, No Guts No Glory, de Frog was ook mijn eerste Tamiya en de FOX één van de opvolgers.
Ik vermoed dan ook dat u een prille veertiger bent en wat die microbe betreft daar moet je niet aan twijfelen want als je de kat bij de melk zet...............
Heeft u al inspiratie opgedaan om te bepalen wat uw volgende wagen word, een scaler of een crawler:?:

Wel waarde gullegemmenaar, I am still looking. Ik ben nog steeds aan het kijken wat de markt ons nog brengt. Misschien hier door jullie kan het sneller beslist worden. Wink 
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Bericht van shadow2709 do 7 nov 2013 - 23:45

hey desmo ik ben zelf motar geweest heb 2 kawa's gehad zxr 750 ninja en er na zx7r ninja en er na mijn laatse was een suzuki gsxr 1100 cc
mijn kick was de snelheid 285 op de snelweg vond ik de max ( wel gevaarlijk) maar je leeft maar 1x jammer genoeg moeten stoppen door mijn rug operatie en nu gaat het bijna niet meer om te rijden met de moto blijf wel gek van moto's
ook als ik klein was begonnen met rc auto's met een draadje die enkel vooruit konden en als je achtruit reed draaide hij enkel naar links
ook altijd de microbe te pakken gehad en nu serieus samen met het vrouwke aan rc begonnen
ik heet je welkom
shadow2709
shadow2709
Regular
Regular

Aantal berichten : 222

Bericht van desmoboy za 9 nov 2013 - 13:29

shadow2709 schreef:hey desmo ik ben zelf motar geweest heb 2 kawa's gehad zxr 750 ninja en er na zx7r ninja en er na mijn laatse was een suzuki gsxr 1100 cc
mijn kick was de snelheid 285 op de snelweg vond ik de max ( wel gevaarlijk) maar je leeft maar 1x jammer genoeg moeten stoppen door mijn rug operatie en nu gaat het bijna niet meer om te rijden met de moto blijf wel gek van moto's
ook als ik klein was begonnen met rc auto's met een draadje die enkel vooruit konden en als je achtruit reed draaide hij enkel naar links
ook altijd de microbe te pakken gehad en nu serieus samen met het vrouwke aan rc begonnen
ik heet je welkom
tja moto's heb al van alles gehad en misschien vergeet ik er een paar :
Van crossers tot enduro
IT175, YZ490 crossers
TT250, 350 en 600 allemaal YAMAHA
Husqvarna 410 en 610 supermotard
KTM 525 SM
Ducati 4 monsters gehad
900, 1000, S4 916 blok, en S4R 996 blok
GSX-R 2 x 1000cc een K5 en K8
En de S1000RR BMW, snelheid is een deel van motorrijden, rechtdoor kan iedereen mijn teller gaat maar tot 299 en dan zie ik mijn
toerenteller verder gaan. I LOVE kronkelwegens die van de vlaaamse ardennen of die van de ardennen of de ijfel.
Zit ook graag op circuit met bikerschool op SPA. Spa is een fenomenale cercuit, lang, breed, snel. super
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Bericht van Nobody za 9 nov 2013 - 15:48

Hallo,

Join the fun.

N

Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875

Bericht van desmoboy wo 13 nov 2013 - 0:37

De kogel is true de church, I am a owner van een Wraith geworden. Standaard voor het moment, met de tijd een beetje custom made van maken. C you guys, thanks for the welkom hier
desmoboy
desmoboy
Regular
Regular

Bericht van WildeWillie vr 15 nov 2013 - 18:58

welkom!!!
WildeWillie
WildeWillie
Initiate