Visual Okapi Teaser
+3
Toyobart
schippertje
Frakke393
7 plaatsers
Visual Okapi Teaser
Zaterdag was ik dus niet aanwezig op de nighttrail. Had nl die dag een videoshoot met de groep filmmakers waar ik regelmatig projectjes mee doe. Mijn geliefkoosde sport motorcross aan bod met nog wel een oud concurrent van mij. Nu ja oud, jongen is 12 jaar jonger ha ha. Was ook mijn eerste keer dat ik het script mocht maken én director mocht spelen. Stressvol dagje dus voor mij. Hieronder alvast een teaser van die dag. Nu maandag nog een dag, en dan mag ik beginnen aan het volledige filmpje te editen. Hopelijk vinden jullie dit eens leuk om te zien, enjoy!!
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Re: Visual Okapi Teaser
weer eens wat anders om naar te kijken.
Fijne sport want die jongens maken een mooi parcours voor ons.
En nu maar wachten op de film, dit was al goed.
M
Fijne sport want die jongens maken een mooi parcours voor ons.
En nu maar wachten op de film, dit was al goed.
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
wel het terrein zou zich zeker goed lenen voor scale rijden daar. thx schippertje!!
Frakke393- VRCP Crew
Nice work FrakkeFrakke393 schreef:Zaterdag was ik dus niet aanwezig op de nighttrail. Had nl die dag een videoshoot met de groep filmmakers waar ik regelmatig projectjes mee doe. Mijn geliefkoosde sport motorcross aan bod met nog wel een oud concurrent van mij. Nu ja oud, jongen is 12 jaar jonger ha ha. Was ook mijn eerste keer dat ik het script mocht maken én director mocht spelen. Stressvol dagje dus voor mij. Hieronder alvast een teaser van die dag. Nu maandag nog een dag, en dan mag ik beginnen aan het volledige filmpje te editen. Hopelijk vinden jullie dit eens leuk om te zien, enjoy!!
desmoboy- Regular
- Aantal berichten : 483
Ik had het ooit al eens gezegd zeker, jij hebt je roeping gemist makker, director/cameraman/editor, je lijkt alles wel te kunnen
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
Hier sluit ik me volledig bij aan !Cornholio schreef:Ik had het ooit al eens gezegd zeker, jij hebt je roeping gemist makker, director/cameraman/editor, je lijkt alles wel te kunnen
Sylvie.- Regular
- Aantal berichten : 568
Frakke Spielberg did it again! Nice work mate.
ivanrc- Regular
- Aantal berichten : 419
hey bedankt mensen!! Wel even voor alle duidelijkheid, deze heb ik niet geedit. Maar Alex, één van de cameramensen die dag. Moet wel toegeven dat ik alles wat zowat met cinematografisch gebeuren te maken heeft wel leuk vind. Rond de eindejaarsperiode ga ik me ook men eerste echte camera aanschaffen, nl een 600D met daarop natuurlijk een deftig lensje. Hopelijk kan ik dan in 2014 jullie voorzien van af en toe nog meer visuele pracht ;-)
Maar nogmaals men dank voor de lovende woorden!!
Maar nogmaals men dank voor de lovende woorden!!
Frakke393- VRCP Crew
Permissies van dit forum: