Hallo, ik ben Dominic
+4
shadow2709
Sonny
lukeskysailor
Credoplus
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hallo, ik ben Dominic
Hallo iedereen,
Ik ben Dominic (37j), grafisch ontwerper en van jongs af aan ook creatief met modelbouw.
Sinds enige jaren heb ik ook de RC kriebels te pakken en nu ook die van het geweldige crawling en scaling. Onlangs heb ik mezelf een SCX10 Dingo Kit cadeau gedaan.
Via Jelle Artois heb ik dit forum leren kennen en hoop ik via deze weg in contact te komen met andere fanaten van deze leuke hobby en natuurlijk om te kunnen deelnemen aan de meetings.
Hopelijk tot gauw!
Ik ben Dominic (37j), grafisch ontwerper en van jongs af aan ook creatief met modelbouw.
Sinds enige jaren heb ik ook de RC kriebels te pakken en nu ook die van het geweldige crawling en scaling. Onlangs heb ik mezelf een SCX10 Dingo Kit cadeau gedaan.
Via Jelle Artois heb ik dit forum leren kennen en hoop ik via deze weg in contact te komen met andere fanaten van deze leuke hobby en natuurlijk om te kunnen deelnemen aan de meetings.
Hopelijk tot gauw!
Re: Hallo, ik ben Dominic
RC Fanaten? Nee, die zitten hier niet
Welkom!
Welkom!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Hallo Dominic,
Welkom hier, de neef van Jelle is er dus ook bij!
Welkom hier, de neef van Jelle is er dus ook bij!
Philippe Dp- Member
- Aantal berichten : 16
Hallo Philippe,
Bedankt, het is dankzij jouw info dat Jelle en ik onze weg hier hebben gevonden.
We ontmoeten mekaar zeker en vast eens op een van de volgende meetings.
Bedankt, het is dankzij jouw info dat Jelle en ik onze weg hier hebben gevonden.
We ontmoeten mekaar zeker en vast eens op een van de volgende meetings.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: