Mechanische regelaar als dummy?
4 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Mechanische regelaar als dummy?
Graag wil ik in de Clodbuster een MSC gebruiken, als dummy... niet aangesloten op accu en motoren dus, ik zal ergens een ESC wegwerken dat hij niet zichtbaar is. Nu is de vraag, de MSC word bestuurd door een servo... kan ik die servo met een Y kabel op de ontvanger steken op het kanaal waar de ESC op aangesloten zit?
Zodat je de MSC ziet bewegen terwijl je gasgeeft en dergelijke? Lijkt mij een erg leuke feature
Zodat je de MSC ziet bewegen terwijl je gasgeeft en dergelijke? Lijkt mij een erg leuke feature
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Re: Mechanische regelaar als dummy?
Of je die kan aansluiten met een Y kabel weet ik niet maar gewoon er een servo aanhangen zodat hij beweegt en precies werkt kan wel met een aparte servo. Er zal wel iemand zijn hier die het zeker weet.
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
tamiya2000- Regular
Zolang je er maar geen batterij aanhangt en hem dan "zogezegd" laat werken zonder er een motor aan te hangen, want dan kan hij zijn spanning niet kwijt en brand hij door vrees ik...
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
Zal niet aangesloten worden op motor of accu, alleen de servo zodat je gewoon dat armpje ziet bewegen
tamiya2000- Regular
Ik denk dat dat geen probleem zal zijn. Superrealistisch zal het niet zijn, want je ESC is traploos maar de MSC is dat niet. Ook zal de weerstand niet warm worden, en heb je een rem, wat ook met de MSC niet was.
Maar ja, het armke zal wel kunnen bewegen - en het is wel origineel.
Maar ja, het armke zal wel kunnen bewegen - en het is wel origineel.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Als je een derde kanaal hebt kan je dat volgens mij perfect mixen zodat, naarmate je meer gas geeft, de servo ook verder beweegt. Of het met een Y-kabeltje zal werken weet ik niet (ben wel benieuwd)
johndecal- Initiate
- Aantal berichten : 62
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: