creeper tuber
RC Trial :: RC Trial Talk :: Crawler
Pagina 1 van 1
creeper tuber
ga onze jonas zijne creeper ne keer nen andere look geven
heb al enkele buisjes geplooid en samengebracht,dit zijn de eerste beelden
na het moteren op het chassis,het bestaand chassis is gebleven van de creeper,ben daar op verder gegaan
in grondlaag gezet
terug gemonteerd en reeds begonnen bekleding in plaatsjes styrene
en nog steeds een super flex,staat wel volledig in droop en dat is een aanrader,alé vinden wij toch
dan de test op terrein en moet zeggen hij deed het verdomd goed
na een beetje aanpassing heb ik de vooruit verlaagd ,qua zicht was die een beetje te hoog
nog wa aktiefotos
ben dan begonnen met paintwerk
dit is zijn toestand nu, lekker getest ondertussen en doet het super ,ook de kooi houd het goed ,dus geslaagd projekt
toekomst plannen zijn ,de slijpschijf inzetten en een beetje veranderen zoals de voorkant en de achterkant
dan kan ik er verlichting in bouwen
dan een nieuwe motorkap
de achterkant ergens in deze richting van meer open om gemakkelijker aan de batt te geraken en ergens een benzinetank te maken
dus nog werk genoeg
heb al enkele buisjes geplooid en samengebracht,dit zijn de eerste beelden
na het moteren op het chassis,het bestaand chassis is gebleven van de creeper,ben daar op verder gegaan
in grondlaag gezet
terug gemonteerd en reeds begonnen bekleding in plaatsjes styrene
en nog steeds een super flex,staat wel volledig in droop en dat is een aanrader,alé vinden wij toch
dan de test op terrein en moet zeggen hij deed het verdomd goed
na een beetje aanpassing heb ik de vooruit verlaagd ,qua zicht was die een beetje te hoog
nog wa aktiefotos
ben dan begonnen met paintwerk
dit is zijn toestand nu, lekker getest ondertussen en doet het super ,ook de kooi houd het goed ,dus geslaagd projekt
toekomst plannen zijn ,de slijpschijf inzetten en een beetje veranderen zoals de voorkant en de achterkant
dan kan ik er verlichting in bouwen
dan een nieuwe motorkap
de achterkant ergens in deze richting van meer open om gemakkelijker aan de batt te geraken en ergens een benzinetank te maken
dus nog werk genoeg
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
RC Trial :: RC Trial Talk :: Crawler
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: