bash rijkevorsel
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
bash rijkevorsel
Gisteren ben ik met Magic wat gaan bashen in Rijkevorsel. Magic zijn wagen liet het jammer genoeg snel afweten met een slechte connector op de regelaar. Maar zo kon hij wel zeer mooie plaatjes maken van mijn Phantom (die met wielen ;-) ) die zich weer van zijn beste kant liet zien!! Dat beestje heeft echt al veel meegemaakt en nog niks stuk gehad!! Echt stevig wagentje!! genoeg gepraat, movie time.... hopelijk vinden jullie het leuk...let us know..
VRCP style ;-)
VRCP style ;-)
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Re: bash rijkevorsel
COOL Frakke
Verbazingwekkend hoeveel vertrouwen Magic al aan de dag legt in het vliegen van Phantom tussen de bomen of springen die misschien tijdig opzij
Ook wel grappig als je bedenkt hoe de evolutie heeft plaats gegrepen; van telescopische GoPro filmstick naar Phantom airshot's, die eerste is nu vermoedelijk wel naar het museum doorverwezen
Verbazingwekkend hoeveel vertrouwen Magic al aan de dag legt in het vliegen van Phantom tussen de bomen of springen die misschien tijdig opzij
Ook wel grappig als je bedenkt hoe de evolutie heeft plaats gegrepen; van telescopische GoPro filmstick naar Phantom airshot's, die eerste is nu vermoedelijk wel naar het museum doorverwezen
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Thx Hoggy!!
Mr magic kan best een aardig stukje vliegen idd!! Maar de Gopole zal zeker nog zijn diensten bewijzen in de toekomst hoor
Mr magic kan best een aardig stukje vliegen idd!! Maar de Gopole zal zeker nog zijn diensten bewijzen in de toekomst hoor
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Topwerk alweer, ik geniet telkens van de filmpjes
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: