Homemade waterdichte RC-boxen
+2
Skiep
Hoggy
6 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Homemade waterdichte RC-boxen
Dirt Sealed RC-boxes
Er zijn verschillende methode's om uw kostbare RC electronica af te schermen van slijk, water en stof.
Ik nodig iedereen uit om zijn oplossing hier te plaatsen zodat niet alleen newbie's maar ook doorwinterde RC hobbyisten van dit nuttig topic gebruik kunnen maken, toon vooral met foto's aan hoe u het heeft aangepakt.
Dank bij voorbaat waarde RC vrienden
Topic gesloten, dus mijn simpele oplossing dan maar hier plaatsen
@ Cornholio, Doe mij een plezier en trakteer die kleine sloeber van u op een.......
.........Maxi Kindersurprise ei, geef de chocolade en het speeltje aan dat klein baasje en hou het plastieken ei voor uzelf
Boor in beide centers een gaatje dat net groot genoeg is om de kabeltjes zonder de plastieken fiche er doorheen te steken ( van een ontvangerkabeltje kan u de metalen fiche's gemakkelijk uit het plastieken omhulsel verwijderen) en de plastieken fiche terug monteren en het gat waar de kabeltjes doorheen zitten gewoon sealen met warme lijm of silicone, de gesmolten chocolade van de kleine snoeper die helemaal vol hangt afwassen en klaar is Kees
Er zijn verschillende methode's om uw kostbare RC electronica af te schermen van slijk, water en stof.
Ik nodig iedereen uit om zijn oplossing hier te plaatsen zodat niet alleen newbie's maar ook doorwinterde RC hobbyisten van dit nuttig topic gebruik kunnen maken, toon vooral met foto's aan hoe u het heeft aangepakt.
Dank bij voorbaat waarde RC vrienden
Een goede raad; gooi nooit te vroeg een topic dicht, er kan altijd nog een geniale oplossing uit de bus komen van leden die niet frequent op het forum actief zijnCornholio schreef:
Reageren met citaat Re: Waterdicht Rx-boxje (traxxas ofzo?)
Bericht van Cornholio Vandaag om 14:13
Goed idee, even gebeld helaas niet op stock + 13,70 Euro per stuk, dat vind ik toch wat teveel eigenlijk...
Dan maar een potje plastidip bij conrad bestellen.
Deze mag dus dicht.
Topic gesloten, dus mijn simpele oplossing dan maar hier plaatsen
@ Cornholio, Doe mij een plezier en trakteer die kleine sloeber van u op een.......
.........Maxi Kindersurprise ei, geef de chocolade en het speeltje aan dat klein baasje en hou het plastieken ei voor uzelf
Boor in beide centers een gaatje dat net groot genoeg is om de kabeltjes zonder de plastieken fiche er doorheen te steken ( van een ontvangerkabeltje kan u de metalen fiche's gemakkelijk uit het plastieken omhulsel verwijderen) en de plastieken fiche terug monteren en het gat waar de kabeltjes doorheen zitten gewoon sealen met warme lijm of silicone, de gesmolten chocolade van de kleine snoeper die helemaal vol hangt afwassen en klaar is Kees
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Re: Homemade waterdichte RC-boxen
Super oplossing, ware het niet dat mijn dochter het plastiek eitje ook bijhoudt voor in haar keukentje
Skiep- Regular
- Aantal berichten : 300
Nog niet gezien zo'n maxi ei , maar wel een goed gedacht !
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Mooie oplossing Hoggy!
Bedankt voor het idee
Bedankt voor het idee
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
mooie oplossing. Je kan ook van die kleine doosjes gebruiken zoals die van tupperware en andere merken. eens zoeken in de blokker ofzo
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Doosjes waar je servo of ontvanger in geleverd worden voldoen ook prima, mits je hier de ruimte voor hebt. In de onroad wereld maakt men gebruik van doosjes van Sportlife kauwgom om een regenauto te prepareren.
petter- Member
- Aantal berichten : 23
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: