Hallo
+14
tamiyatony
Wimpie
Hoggy
tamiya2000
Sylvie.
Cornholio
marc b
Boussini
Nobody
Bas
Frakke393
Skiep
Toyobart
raf77
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hallo
Hallo allemaal.
Ik ben sinds een jaartje met rc bezig door een vriend die me heeft aangestoken. Begonnen met een Tamiya M05 waar ik indoor mee rij en een tijdje geleden een 2de aangeschaft voor het iets snellere werk buiten, een Schumacher MI4CXL.
Daar mijne maat vanalles wat heeft wordt mijne volgende een Axial Scx10, daarom dat ik me heb ingeschreven op het forum om wat bij te leren en als ik hem op tijd heb mee te doen met walk the trail. En aangezien ik in heel bosrijke omgeving woon gaat een crawler me zeker amusement bezorgen
Voor de rest doe ik wat aan mountainbiken en ravotten met de kids thuis.
Ik ben sinds een jaartje met rc bezig door een vriend die me heeft aangestoken. Begonnen met een Tamiya M05 waar ik indoor mee rij en een tijdje geleden een 2de aangeschaft voor het iets snellere werk buiten, een Schumacher MI4CXL.
Daar mijne maat vanalles wat heeft wordt mijne volgende een Axial Scx10, daarom dat ik me heb ingeschreven op het forum om wat bij te leren en als ik hem op tijd heb mee te doen met walk the trail. En aangezien ik in heel bosrijke omgeving woon gaat een crawler me zeker amusement bezorgen
Voor de rest doe ik wat aan mountainbiken en ravotten met de kids thuis.
raf77- Initiate
- Aantal berichten : 54
Re: Hallo
Merci voor de leuke reacties, kzie dat het hier een plezante bende is!
raf77- Initiate
Welkom Raf
Geen schrik om door het crawlervirus gebeten te geraken ? Het laat u nooit meer los.
Geen schrik om door het crawlervirus gebeten te geraken ? Het laat u nooit meer los.
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Das al lang te laat :-). Als kind speelde ik al met modelbouw. En sinds ik vorig jaar terug begonnen ben is het al serieus mis aan het gaan met mij :-DHoggy schreef:Welkom Raf
raf77- Initiate
Da zijn de goei hé ;-)Frakke393 schreef:Welkom naamgenoot!!
raf77- Initiate
welkom raf , is toffe bende hier
karel47- Regular
- Aantal berichten : 743
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: