Zever en zwanstopic
+25
Steven_1983
outlaw666
Sonny
crissypaint
Rocco.
TimV
StefCross
Cornholio
Nobody
mus13
rataplan
Timmy
Arjan
Quicksilver
nilsken
Toyobart
voske
lukeskysailor
Bas
Boussini
The Panda
Ranger Joe
land rover freak
Sylvie.
Hoggy
29 plaatsers
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Zever en zwanstopic
gvd fijn hoor wintertijd
zit je gewoon om 5.30 beneden aan tafen met je kleine man van 3
pappa het is nog donker buiten
ja gek he
waarom hebben we dit nog
gaat nergens over
zit je gewoon om 5.30 beneden aan tafen met je kleine man van 3
pappa het is nog donker buiten
ja gek he
waarom hebben we dit nog
gaat nergens over
outlaw666- Initiate
- Aantal berichten : 35
ivanrc schreef:
@ Hoggy: gene paniek, afzien zult ge bij het aanschouwen van het talrijke beeldmateriaal!!!
Altijd maar beloven
rookie73 schreef:Hoggy schreef:Manne ( en vrouwe ) veel plezier daar in de Ardeense Dennen.
Ik had er heel graag bij geweest maar omstandigheden dwingen mij hier vanaf te zien
Het leed zal ongetwijfeld nog worden vergroot bij het bekijken van de ( uitgebreide ) fotoverslagen
Bij het kijken naar het mooie rookie73 productions filmpje zeker , wij gaan morgen naar daar en mister gopro gaat natuurlijk ook meerookie73 schreef:. Heb me vandaag gewoon rot geamuseerd . Zo hard da ik vergeten te filmen ben ,
Hé Rookie, zoveel compassie moet je met mij nu ook weer niet hebben hé
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Ja, da zal wel als je mag buiten komenRanger Joe schreef:.1. Bas
2. mus13
3. marc b
4. TimV
5. Toyobart
6. StefCross
7. Fabber
8. Nilsken (onder voorbehoud van weer, gezondheid en toelating...)
9. Ivanrc
10. Frakke393
11. Rookie73
12. Voske
13. Loeki
14. Ranger Joe
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Tot mijn grote spijt moet ik vandaag het overlijden melden van 2 lijmpotjes...
1 is gestorven van ouderdom , de andere heeft zelfmoord gepleegd door zijn dopje vast te lijmen , ik wou hem nog reanimeren maar bij die poging is zijn nekje gebroken.
In zijn laatste uren heeft hij nog zo goed meegewerkt om een setje CR-01 wieltjes te prepareren... ik zal ze beiden missen.
1 is gestorven van ouderdom , de andere heeft zelfmoord gepleegd door zijn dopje vast te lijmen , ik wou hem nog reanimeren maar bij die poging is zijn nekje gebroken.
In zijn laatste uren heeft hij nog zo goed meegewerkt om een setje CR-01 wieltjes te prepareren... ik zal ze beiden missen.
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
innige deelneming moatjeToyobart schreef:Tot mijn grote spijt moet ik vandaag het overlijden melden van 2 lijmpotjes...
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Innige deelneming aan heel de familie he
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
Misschien beter zo dan door uitdroging, dat zou écht verschrikkelijk zijn... Sterkte!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
een ironisch overlijden... samen hebben ze nog zoveel brokken gelijmd
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
... Iets dat vanmiddag ter sprake was gekomen...
linkje
linkje
Bas- Beyond salvation
Mja , hij heeft een punt...
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Was ik net aan m'n Blizzard begonnen, gaat het regenen, sneeuw weg. Blizzard dus maar terug in de doos gestoken... :p
Cornholio- Addict
- Aantal berichten : 1151
nee afmaken.. volgend jaar gaat het vast weer sneeuwen... hij kan vast klaar staan..
Yep, inderdaad... Het is zoveel leuker als je hem gewoon van de kast kan pakken als je in de sneeuw wilt gaan rijden...
Bas- Beyond salvation
Was ik wel van plan hoor, voor volgende winter moet hij in orde zijn
Intussen volledig gekogellagerd en brakepads geïnstalleerd, als esc heb ik een Traxxas XL-5 klaarliggen. Motor voorlopig de originele of ik moest eens een Titan 550 tegenkomen voor een leuke prijs. Dan nog een traxxas 2056 servo'tje scoren en klaar
Welke motor/esc combo hebben jullie erin zittten?
Oorspronkelijk was ik van plan er een velineon setje in te steken maar achteraf gezien misschien toch wat overkill/kostelijk...
Intussen volledig gekogellagerd en brakepads geïnstalleerd, als esc heb ik een Traxxas XL-5 klaarliggen. Motor voorlopig de originele of ik moest eens een Titan 550 tegenkomen voor een leuke prijs. Dan nog een traxxas 2056 servo'tje scoren en klaar
Welke motor/esc combo hebben jullie erin zittten?
Oorspronkelijk was ik van plan er een velineon setje in te steken maar achteraf gezien misschien toch wat overkill/kostelijk...
Cornholio- Addict
Ik heb een waterdichte ESC van motorsportUK en een gewone tamiya silvercan.
Bas- Beyond salvation
En dat is dan al snel genoeg?
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van, nog nooit met een standaard silvercan gereden eigenlijk... misschien gewoon maar eens proberen voordat ik weer extra geld uitgeef :p
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van, nog nooit met een standaard silvercan gereden eigenlijk... misschien gewoon maar eens proberen voordat ik weer extra geld uitgeef :p
Cornholio- Addict
Nee, da's traag... Anders moet ge er iets rappers in steken he... De mijne haalt pakweg wandelsnelheid, een beetje sneller dan een scaler.
Bas- Beyond salvation
Hmm, dus geen opvliegende sneeuw hiermee... silvercan is 27T juist?
Dan gaat zo'n Titan 550 ook niet echt een verbetering zijn met 21T vermoed ik.
Dan gaat zo'n Titan 550 ook niet echt een verbetering zijn met 21T vermoed ik.
Cornholio- Addict
Zo een setje van ezrun met een 8,5 t of 4000kv en bam u laat het weer ter plekke sneeuwen
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Mja, dat zal ongetwijfeld goedkoper zijn dan een velineon setje maar dan niet waterdicht en ik heb al op diverse filmpjes gezien dat dat laatste toch echt wel noodzakelijk is, zéker als je sneeuw begint op te werpen.
Enfin, we zien nog wel, dit jaar hoop ik toch geen sneeuw meer te zien
Enfin, we zien nog wel, dit jaar hoop ik toch geen sneeuw meer te zien
Cornholio- Addict
Boh, in de mijne is nog geen sneeuwvlok binnen geraakt. Motor, servo, ontanger, en batterij zijn bij mij niet waterdicht.
Je kan ook die trackstar kopen van bij Hobbyking, ik heb die van't weekend getest op waterdichtheid en er is niks misgelopen. Setje staat ergens bij m'n Wraith verslag...
Alleen moet je wel een program card (de juiste!) erbij nemen, standaard staat hij wat tam afgesteld.
Je kan ook die trackstar kopen van bij Hobbyking, ik heb die van't weekend getest op waterdichtheid en er is niks misgelopen. Setje staat ergens bij m'n Wraith verslag...
Alleen moet je wel een program card (de juiste!) erbij nemen, standaard staat hij wat tam afgesteld.
Bas- Beyond salvation
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Permissies van dit forum: