Hallo allen
+8
Bas
lukeskysailor
axialjohan
Hoggy
Rocco.
Sylvie.
Skiep
tamiya2000
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hallo allen
Heyhey
Mijn naam is Sander, 27 jaar oud en woonachtig te Wervik
Hobbys zijn RC (kon je al raden :p ), muziek, films, amerikaanse autos en trucks en rockabilly
Ik was actief in de tamiya trucks maar door wat teveel te hebben heb ik dat allemaal buiten gedaan, momenteel ben ik alleen in het bezit van een Arrma Mojave om te gaan offroad racen, maar het trailen met een scaler kriebelt ook wel ferm. En zo ben ik op dit forum terecht gekomen, Hoggy zijn schuld
Vroeger was ik trouwens in het bezit van een Tamiya F350 HiLift, ik mis dit ding wel maar ik had hem in de tijd goed gebruikt met als resultaat en krom en getordeerd chassis
groetjes
Mijn naam is Sander, 27 jaar oud en woonachtig te Wervik
Hobbys zijn RC (kon je al raden :p ), muziek, films, amerikaanse autos en trucks en rockabilly
Ik was actief in de tamiya trucks maar door wat teveel te hebben heb ik dat allemaal buiten gedaan, momenteel ben ik alleen in het bezit van een Arrma Mojave om te gaan offroad racen, maar het trailen met een scaler kriebelt ook wel ferm. En zo ben ik op dit forum terecht gekomen, Hoggy zijn schuld
Vroeger was ik trouwens in het bezit van een Tamiya F350 HiLift, ik mis dit ding wel maar ik had hem in de tijd goed gebruikt met als resultaat en krom en getordeerd chassis
groetjes
tamiya2000- Regular
- Aantal berichten : 638
Re: Hallo allen
welkom tamiya2000
Ja het scaler virus is een zeer besmettelijke variant. Van op een afstand lijkt het vreemd, maar eens je dichter in de buurt komt word je er door gebeten. Ik spreek uit ervaring
Ja het scaler virus is een zeer besmettelijke variant. Van op een afstand lijkt het vreemd, maar eens je dichter in de buurt komt word je er door gebeten. Ik spreek uit ervaring
Skiep- Regular
- Aantal berichten : 300
Thanx voor de reacties, mij lijkt scaling niet vreemd, lijkt me net cool om zo realistisch mogelijk te kunnen werken
tamiya2000- Regular
Ik wou trouwens een zoekertje plaatsen in GEZOCHT maar blikbaar mag ik dit niet. Ik zoek namelijk een CC01 Mitsu Pajero MTW
tamiya2000- Regular
Ha wie we hier hebben, onze Ollandse West-Vlaming of West-Vlaamse Ollander
Sander
En ja steek het maar allemaal weer op mij, het is hier altijd toch mijn schuld
Het zal ook wel mijn schuld zijn als je helemaal besmet geraakt door het Trial virus
Yep die F350 herinner ik mij nog, één van de eerste en je verbaasde vriend en vijand ermee hoe je dat duur ding (mis)bruikte die je daarna doorschoof naar "terrible" Joeri (ex forumbeheerder) die er heel wat werk aan heeft gehad om dat ding weer deftig op zn poten te krijgen, na een een halve dag graven vond hij eindelijk een chassis onder al die modder
@ Skiep
Ge moogt gerust zijn en ik ga er beetje mijn werk van maken, ik heb hier toevallig nog een CC01 Pajero staan die Sander als hij wilt eens mag gebruiken. Wedden dat hij daarna hopeloos ten prooi valt van het scaler virus
Nogmaals welkom Sander en geniet van de omvangrijke inhoud van het forum, als je vragen hebt dan helpen we u graag op weg
Sander
En ja steek het maar allemaal weer op mij, het is hier altijd toch mijn schuld
Het zal ook wel mijn schuld zijn als je helemaal besmet geraakt door het Trial virus
Yep die F350 herinner ik mij nog, één van de eerste en je verbaasde vriend en vijand ermee hoe je dat duur ding (mis)bruikte die je daarna doorschoof naar "terrible" Joeri (ex forumbeheerder) die er heel wat werk aan heeft gehad om dat ding weer deftig op zn poten te krijgen, na een een halve dag graven vond hij eindelijk een chassis onder al die modder
@ Skiep
Ge moogt gerust zijn en ik ga er beetje mijn werk van maken, ik heb hier toevallig nog een CC01 Pajero staan die Sander als hij wilt eens mag gebruiken. Wedden dat hij daarna hopeloos ten prooi valt van het scaler virus
Nogmaals welkom Sander en geniet van de omvangrijke inhoud van het forum, als je vragen hebt dan helpen we u graag op weg
Laatst aangepast door Hoggy op ma 15 jul 2013 - 0:13; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : zinsbouw)
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Hey J to the C
zeg maar de ver-west vlaamse Hollander :p
AAAhja vaneigens dat uw schuld is, ge trekt er mij in... maar vind ik niet erg :p
Er lag idd een beetje modder op die wagen, heb nog fotokes staan
Mercie voor het aanbod voor de Pajero, zal hem zeker willen gebruiken (of misbruiken???? ). Ik heb trouwens iets gevonden op 2dehands al (J to the C, zie uwe mail)
Groetjes
zeg maar de ver-west vlaamse Hollander :p
AAAhja vaneigens dat uw schuld is, ge trekt er mij in... maar vind ik niet erg :p
Er lag idd een beetje modder op die wagen, heb nog fotokes staan
Mercie voor het aanbod voor de Pajero, zal hem zeker willen gebruiken (of misbruiken???? ). Ik heb trouwens iets gevonden op 2dehands al (J to the C, zie uwe mail)
Groetjes
tamiya2000- Regular
Welkom!
Op marktplaats.nl staat volgens mij nog eem pajero cc01.
Groeten Johan
Op marktplaats.nl staat volgens mij nog eem pajero cc01.
Groeten Johan
axialjohan- Regular
- Aantal berichten : 304
Hallo
Dank je voor de tip, ben momenteel deze ook tegen gekomen, de moeite? http://www.2dehands.be/hobby/modelbouw-schaalmodellen/modelauto-radiobestuurd/tamiya-cc-01-toyota-landcruiser-158662010.html?qq=tamiya+cc+01&pc_id=&afd=
Dank je voor de tip, ben momenteel deze ook tegen gekomen, de moeite? http://www.2dehands.be/hobby/modelbouw-schaalmodellen/modelauto-radiobestuurd/tamiya-cc-01-toyota-landcruiser-158662010.html?qq=tamiya+cc+01&pc_id=&afd=
tamiya2000- Regular
EZrun 60Amp ESC met programmeerkaart bij (70euro) Dr. Speed 13T Brushless motor (35euro) RC-plus MG servo (25euro) sr300 Spektrum ontvanger (50euro) TLU01 Lichtset geinstalleerd Doos en handleiding ook aanwezig schreef:
Zeker de moeite voor wat er allemaal bij is maar niet toepasselijk voor het CC-01 chassis, de motor is alvast veel te snel en dus wordt dat vast en zeker weer investeren in een geschiktere motor
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Bedankt voor de berichten
@axailjohan, die Pajero op marktplaats is een vintage, vind dat dat zo spijtig om een vintage te gebruiken om te trailen
Ik zal trouwens die op 2de hands laten staan aangezien ik toch een andere motor moet kopen
@axailjohan, die Pajero op marktplaats is een vintage, vind dat dat zo spijtig om een vintage te gebruiken om te trailen
Ik zal trouwens die op 2de hands laten staan aangezien ik toch een andere motor moet kopen
tamiya2000- Regular
Join the fun.
Erg leuke hobby's buiten RC.
Nobody
Erg leuke hobby's buiten RC.
Nobody
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
Dank je, vooral Rockabilly spreekt mij aan, op USA car meetings zijn wij (ik en mijn madam) soms helemaal verkleed in die stijl
tamiya2000- Regular
tamiya2000 schreef:Dank je, vooral Rockabilly spreekt mij aan, op USA car meetings zijn wij (ik en mijn madam) soms helemaal verkleed in die stijl
Nice,
Daar heb ik,het ook voor.
N
Nobody- Addict
- Aantal berichten : 875
pin-ups zijn prachtig, en die sfeer die er hangt is super, zeker als er een live band is
tamiya2000- Regular
Met welke auto ga je naar die usa car meetings?
Kheb nog een cc met ford pickup truck body. Niet echt iets voor mij, misschien wel iets voor jou. Al is deze niet in topstaat, wel veel verbeteringen en hopups, but in desperate need for some tlc
Kheb nog een cc met ford pickup truck body. Niet echt iets voor mij, misschien wel iets voor jou. Al is deze niet in topstaat, wel veel verbeteringen en hopups, but in desperate need for some tlc
Skiep- Regular
Als je 1:1 auto bedoeld, ik heb NOG geen USA car, momenteel een Nissan Micra uit 1992 (eerste generatie)
Niet echt een auto om op een USA meeting te staan, er mankeren al om te beginnen nog 4 cilinders
Die CC met ford body, is het den deezen? https://rctrial.actieforum.com/t1710-mijn-cc-01-d
Wat zou je er nog voor willen?
Is die body lexan of harde plastiek?
Niet echt een auto om op een USA meeting te staan, er mankeren al om te beginnen nog 4 cilinders
Die CC met ford body, is het den deezen? https://rctrial.actieforum.com/t1710-mijn-cc-01-d
Wat zou je er nog voor willen?
Is die body lexan of harde plastiek?
tamiya2000- Regular
Mja een micra zou daar niet echt op zn plaats staan, al is het wel een pak betaalbaarder dan een 8cyl
Het is die cc, body is harde plastic. K heb inmiddels ook geantw op je pb
Het is die cc, body is harde plastic. K heb inmiddels ook geantw op je pb
Skiep- Regular
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: