TRF501X WE
3 plaatsers
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
TRF501X WE
En nog eentje die ik wil delen met jullie al was het alleen maar omdat ik er zo blij mee ben.
Ik zocht deze al jaren maar de meeste hebben een hard leven achter de rug, deze vond ik op marktplaats en was eigenlijk nieuw, wat mij betreft is deze Buggy net zo belangrijk als de Avante in de Tamiya geschiedenis.
Niettemin helemaal opnieuw opgebouwd want ik wil echt rijden met deze, dus nieuwe low friction snaren, een ver. II kegeldiff achter en een oneway voor, en een 511 kap, die vindt ik nu eenmaal mooier.
Dit kan alleen maar Tamiya zijn, geef de spur een zwiep en hij draait morgen nog:
Weer aan het opbouwen:
5000mah Saddlepacks:
Elektronika erin:
En het eindresultaat, ik heb er inmiddels mee gereden en dit gaat!
Bedankt voor het kijken! Groeten Rick
Ik zocht deze al jaren maar de meeste hebben een hard leven achter de rug, deze vond ik op marktplaats en was eigenlijk nieuw, wat mij betreft is deze Buggy net zo belangrijk als de Avante in de Tamiya geschiedenis.
Niettemin helemaal opnieuw opgebouwd want ik wil echt rijden met deze, dus nieuwe low friction snaren, een ver. II kegeldiff achter en een oneway voor, en een 511 kap, die vindt ik nu eenmaal mooier.
Dit kan alleen maar Tamiya zijn, geef de spur een zwiep en hij draait morgen nog:
Weer aan het opbouwen:
5000mah Saddlepacks:
Elektronika erin:
En het eindresultaat, ik heb er inmiddels mee gereden en dit gaat!
Bedankt voor het kijken! Groeten Rick
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Re: TRF501X WE
Let de Beast go !!
Toffen bak
Toffen bak
lukeskysailor- Regular
- Aantal berichten : 348
Re: TRF501X WE
Mooie buggy . Maar ben niet zo een fan van aluminium draagarmen.
voske- Regular
- Aantal berichten : 363
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: