Tizer
+6
Rocco.
Bas
nilsken
tamiyatony
Skiep
Tizer
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tizer
Hoi allen!
Mijn naam is Tijs, 22 jaar en ik kom uit de regio Goes (NL) net als Importscooby. Ik ben voornamelijk bezig met RC driften, maar vind eigenlijk alles van RC leuk dus ik race ook af en toe en tijdens WTT7 dus mijn eerste ervaring met crawlen/trail. De WTT is mij enorm goed bevallen en het smaakt zeker naar meer! Ik hoop dat ik er volgende keer ook bij kan zijn, en heb inmiddels een SCX10 staan zodat Jason/Importscooby zelf z'n 6x6 kan uitproberen Meer weten? Gewoon ff vragen!
Edit: Ik ben nog opzoek naar een set van 4 of 5 Ripsaw 1.9 banden. Mocht iemand iets hebben liggen, graag even een PB sturen
Mijn naam is Tijs, 22 jaar en ik kom uit de regio Goes (NL) net als Importscooby. Ik ben voornamelijk bezig met RC driften, maar vind eigenlijk alles van RC leuk dus ik race ook af en toe en tijdens WTT7 dus mijn eerste ervaring met crawlen/trail. De WTT is mij enorm goed bevallen en het smaakt zeker naar meer! Ik hoop dat ik er volgende keer ook bij kan zijn, en heb inmiddels een SCX10 staan zodat Jason/Importscooby zelf z'n 6x6 kan uitproberen Meer weten? Gewoon ff vragen!
Edit: Ik ben nog opzoek naar een set van 4 of 5 Ripsaw 1.9 banden. Mocht iemand iets hebben liggen, graag even een PB sturen
Laatst aangepast door Tizer op wo 10 jul 2013 - 20:24; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Tizer
Welkom tizer! De scania heeft zijn effect niet gemist dus
Skiep- Regular
- Aantal berichten : 300
Zeker niet! Ik vond het altijd al gaaf, maar had nooit een reden om een scaler/crawler te kopen.. nu wel Heb een supergoede deal gevonden anderhalve dag na de WTT en die meteen gekocht.
Nice
Ik heb al een MAN cabine, al de rest is nog toekomstmuziek. Maar hopelijk komt er ooit een 6x6 onder
Ik heb al een MAN cabine, al de rest is nog toekomstmuziek. Maar hopelijk komt er ooit een 6x6 onder
Skiep- Regular
- Aantal berichten : 300
Voor mij geen truck.. Maar uiteraard een Toyota body Al mijn drift en race auto's zijn voorzien van Toyota kappen en ik heb inmiddels ook een enorme collectie zeldzame Toyota kappen. Gelukkig is de standaard Honcho body gebaseerd op een Tacoma, dus met een beetje werk is daar wel wat moois van te maken.
Kom 'm ook overal tegen he....
Welkom Tijs, leuk dat je ook gebeten bent door het trialvirus!
Welkom Tijs, leuk dat je ook gebeten bent door het trialvirus!
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: