Vliegen met de copter X 450 pro tt
3 plaatsers
RC Trial :: RC Algemeen :: In de lucht
Pagina 1 van 1
Vliegen met de copter X 450 pro tt
Beeld op HD en groot scherm ,het helikoptertje is al niet te groot en dus ook lastiger te volgen met klein scherm
gr,Alex
Laatst aangepast door Tamiya1970 op ma 8 jul 2013 - 20:13; in totaal 1 keer bewerkt
Re: Vliegen met de copter X 450 pro tt
sjonge jonge, hoe kan je dat vanop de grond volgen ha ha!!! nog nooit kwijtgeweest?
Wel mooi, heb het ooit een keer geprobeerd en lukte echt niet, best moeilijk zo'n dingen!!
Wel mooi, heb het ooit een keer geprobeerd en lukte echt niet, best moeilijk zo'n dingen!!
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
ik heb er ook best moeite mee hoor zoon klein helicoptertje.Frakke393 schreef:sjonge jonge, hoe kan je dat vanop de grond volgen ha ha!!! nog nooit kwijtgeweest?
vroeger had ik een huhges 500e van Vario Helicopter 1,7 mtr rotor en 15 cc Picco motor.
dat waren pas helikopters,maarja die nemen ruimte en geld in he'
greets,Alex
ja ken er echt weinig van. Heb wel steeds meer interesse in zo'n DJI phantom. Maar dan vooral om er de gopro onder te hangen en wat aerial views te maken ;-)
Enkel het vliegen schrikt me wat af!!
Enkel het vliegen schrikt me wat af!!
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Amai, dat gaat goed vooruit... Wel niks voor mij - aan een quadcopter zou ik me nog wel wagen, maar een gewone... Is me te moeilijk
Goed gevlogen wel!
Goed gevlogen wel!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Soortgelijke onderwerpen
» HK X-Copter
» MaxClimber TLT-1 Quad Copter
» 3D Vliegen
» Hoe niet te gaan vliegen.
» rumst verbiedt rc vliegen...
» MaxClimber TLT-1 Quad Copter
» 3D Vliegen