RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Assistentie gevraagd om een oplichter te vinden,

+4
karel47
Leown
Ranger Joe
RickvS
8 plaatsers

Ga naar beneden

Assistentie gevraagd om een oplichter te vinden, Empty Assistentie gevraagd om een oplichter te vinden,

Bericht van RickvS vr 21 jun 2013 - 13:02

Hi Vrienden,

Ik heb een tijdje geleden een auto gekocht via de NL marktplaats van een Vlaming, genaamd Bart Vanekam, geld is allang binnen bij hem maar hij stuurt niet op, en ondanks verschillende verzoeken reserveert hij ook de advertentie niet, dus hij is bezig dezelfde auto vaker te verkopen.

Hij woont in Gingelom, ik denk Limburg? Ben in ieder geval van plan met een paar kameraden langs te gaan dit weekend, ik zal zijn adres niet hier plaatsen maar als iemand mijn adresgegevens kan verifiëren dan graag, ook verdere info mocht iemand hem kennen is zeer gewaardeerd!!

Dit is zijn FB: https://www.facebook.com/rick.vansinderen#!/bart.vanekan?fref=ts

Bij voorbaat dank vrienden, fijn weekend allemaal, groeten Rick
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Aantal berichten : 586

Terug naar boven Ga naar beneden

Assistentie gevraagd om een oplichter te vinden, Empty Re: Assistentie gevraagd om een oplichter te vinden,

Bericht van Ranger Joe vr 21 jun 2013 - 15:54

Rick, ik zag op zijn fb pagina dat hij met BMW rijd, ik ga eens horen bij een vriend van mij die in de Belgische BMW club is mss kent hij hem wel.

Ranger Joe
Addict
Addict

Aantal berichten : 999

Assistentie gevraagd om een oplichter te vinden, Empty Re: Assistentie gevraagd om een oplichter te vinden,

Bericht van Leown vr 21 jun 2013 - 15:59

Ik heb via via een foto gevonden van de beste man, moet wel eens vaker mensen opsporen dus ik weet de trucjes Twisted Evil

-Edit: linkje verwijderd-

Adres kan ik zo niet vinden Smile

Laatst aangepast door Leown op vr 21 jun 2013 - 16:23; in totaal 1 keer bewerkt
Leown
Leown
Member
Member

Aantal berichten : 7

Bericht van RickvS vr 21 jun 2013 - 16:05

Tof jongens! Echt hartelijk bedankt!
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Bericht van RickvS vr 21 jun 2013 - 16:11

En het geld is terug, bedankt voor alle hulp en pb's vrienden, doet mij goed dat ik bij sommige van jullie er zo goed opsta dat het grenzen overschrijdt, tof!!
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Bericht van karel47 vr 21 jun 2013 - 21:35

zoiets kunnen we niet tolleren he rick, zag het net heb je toegevoegd aan mn faceboek
karel47
karel47
Regular
Regular

Aantal berichten : 743

Bericht van rataplan vr 21 jun 2013 - 21:40

Leuk om te horen dat het in orde is gekomen . Top man
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120

Bericht van Toyobart za 22 jun 2013 - 0:17

Cool !
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186

Bericht van StefCross za 22 jun 2013 - 17:12

Tof dat het geld terug terecht is.

Wel jammer dat sommige mensen eerst een beetje bang gemaakt moeten worden.Suspect

grtz
StefCross
StefCross
Addict
Addict

Aantal berichten : 860

Bericht van marc b za 22 jun 2013 - 22:12

is terug aktief op 2dehands en is inderdaad van de regio st-truiden
eind goed, al goed , maar doe je geen zaken ,toch blij voor de goede afloop
en er zijn nog wel eerlijke mensen
marc b
marc b
Regular
Regular

Aantal berichten : 242

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: