Bush Devil ( Tamiya 58101 )
2 plaatsers
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
Bush Devil ( Tamiya 58101 )
Deze zit bij een nieuw baasje in Oostenrijk
Als je Bush devil intikt bij Google krijg je heel wat anders dan een 2wd offroad rc wagentje :-)
ik ben eerlijk , ik ga niet de moeite doen om een build topic te maken , gewoon af en toe een toevallige foto dan maar
Gekocht in goede complete staat maar met de verkeerde body ,
hier ligt hij al een stuk uit elkaar en sommige delen al proper gemaakt...
zover staan we met de body ( komt helemaal van de niagra falls :-) )
de zilveren bumpers ben ik eerlijkheids halve vergeten maar dat komt nog wel goed...
( ik heb de raampjes toch al afgeplakt , da's ook al iets vind ik :-) )
[b]
nog een toevallige foto : body accesoires standing by...
hier zijn we al op de terugweg , de ogenschijnlijk niet zo vuile auto was bedekt met een laag vet , dat moest er dus af :-)
Ik wou bijna zeggen : hier hebben we bijna terug een auto maar met zo'n ORV chassis moet de verbeelding nog goed werken :-)
Een dagje thuis zonder zoonlief of vrouwlief in de buurt kan eens wonderen doen
stukje voor stukje...
Bijna tijd voor de wielen...
Daar staat ie dan ! RTR :-)
( kenners zien 3 foutjes ;-) )
nu de body nog :-)
ok , de foutjes :
-1. de batterij gaat er rechts in , origineel links , op deze manier gebruik je de originele stukjes maar win je 5mm in batterij breedte...
( en die had ik nodig )
-2. het plaatje waar de on/off knop op staat gevezen moet eigenlijk omgedraaid , in de garage heb ik geen pc bij de hand en een manual
heb ik ook al niet , dat verander ik nog.
-3. de veren zijn niet van Tamiya , de originele zijn fijner maar die krijg ik nooit zo bling bling als deze...
Het eindproduct zoals hij is weggegaan...
Als je Bush devil intikt bij Google krijg je heel wat anders dan een 2wd offroad rc wagentje :-)
ik ben eerlijk , ik ga niet de moeite doen om een build topic te maken , gewoon af en toe een toevallige foto dan maar
Gekocht in goede complete staat maar met de verkeerde body ,
hier ligt hij al een stuk uit elkaar en sommige delen al proper gemaakt...
zover staan we met de body ( komt helemaal van de niagra falls :-) )
de zilveren bumpers ben ik eerlijkheids halve vergeten maar dat komt nog wel goed...
( ik heb de raampjes toch al afgeplakt , da's ook al iets vind ik :-) )
[b]
nog een toevallige foto : body accesoires standing by...
hier zijn we al op de terugweg , de ogenschijnlijk niet zo vuile auto was bedekt met een laag vet , dat moest er dus af :-)
Ik wou bijna zeggen : hier hebben we bijna terug een auto maar met zo'n ORV chassis moet de verbeelding nog goed werken :-)
Een dagje thuis zonder zoonlief of vrouwlief in de buurt kan eens wonderen doen
stukje voor stukje...
Bijna tijd voor de wielen...
Daar staat ie dan ! RTR :-)
( kenners zien 3 foutjes ;-) )
nu de body nog :-)
ok , de foutjes :
-1. de batterij gaat er rechts in , origineel links , op deze manier gebruik je de originele stukjes maar win je 5mm in batterij breedte...
( en die had ik nodig )
-2. het plaatje waar de on/off knop op staat gevezen moet eigenlijk omgedraaid , in de garage heb ik geen pc bij de hand en een manual
heb ik ook al niet , dat verander ik nog.
-3. de veren zijn niet van Tamiya , de originele zijn fijner maar die krijg ik nooit zo bling bling als deze...
Het eindproduct zoals hij is weggegaan...
Laatst aangepast door Toyobart op wo 22 feb 2012 - 15:50; in totaal 1 keer bewerkt
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Re: Bush Devil ( Tamiya 58101 )
Mooie monstertruck!
Is best letterlijk "Bush devil".Als je Bush devil intikt bij Google krijg je heel wat anders dan een 2wd offroad rc wagentje :-)
land rover freak- Regular
- Aantal berichten : 339
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: