authentic models columbia 1901 blue
5 plaatsers
RC Trial :: RC Algemeen :: Ter zee
Pagina 1 van 1
authentic models columbia 1901 blue
Deze heb ik net gekregen, zit nog nieuw in de doos. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Ik heb geen idee van wat of hoe als het over boten ed gaat
Skiep- Regular
- Aantal berichten : 300
Re: authentic models columbia 1901 blue
Ik heb ook geen ervaring met boten maar ben wel benieuwd naar het afgewerkte produkt!
Grts
Grts
wimmerus- Initiate
- Aantal berichten : 63
kheb ondertussen iets meer info gevonden, statisch model van ongeveer 95cm lang en 85 cm hoog. t hoort dus eigenlijk ni eens thuis op dit forum
Maar wat ik toch nog ff wil vragen, zijn er hier mensen aan wie dit interesseert, persoonlijk is het niet echt iets voor mij...
Maar wat ik toch nog ff wil vragen, zijn er hier mensen aan wie dit interesseert, persoonlijk is het niet echt iets voor mij...
Skiep- Regular
Misschien eens een pb sturen naar Schippertje
dit is de zeilboot man hier op het forum...
Grtjs
dit is de zeilboot man hier op het forum...
Grtjs
Sylvie.- Regular
- Aantal berichten : 568
Waarom zou dit niet thuis horen op dit forum? het past perfect in dit topic en het is eens heel iets anders en er zijn hier wel meer leden die geïnteresseerd zijn in boten, dus laat maar komen.Skiep schreef:kheb ondertussen iets meer info gevonden, statisch model van ongeveer 95cm lang en 85 cm hoog. t hoort dus eigenlijk ni eens thuis op dit forum
Spijtig van de onderbelichte foto
Tot zover ik er iets kan van maken lijkt het me een model van Amati, een modelbootproducent die bekend staat om zijn mooie en zeer gedetailleerde modellen
http://www.amatimodel.com/index.php?option=com_content&task=view&id=119&Itemid=6
Nog een mooi model van Amati; een Ferrari zonder wielen
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
u vraagt wij draaien, een duidelijkere foto (denk ik)
denk dat ik deze op het te koop forum als ruil ga aanbieden, misschien heb ik succes
EDIT: om de 1 of andere reden mag ik niet op het te koop forum posten
denk dat ik deze op het te koop forum als ruil ga aanbieden, misschien heb ik succes
EDIT: om de 1 of andere reden mag ik niet op het te koop forum posten
Skiep- Regular
wat wil je ervan ?
karel47- Regular
- Aantal berichten : 743
RC Trial :: RC Algemeen :: Ter zee
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: