Back again
+13
voske
karel47
lukeskysailor
Toyobart
tamiyatony
marc b
Bas
StefCross
crissypaint
Sylvie.
Rocco.
Boussini
david1978
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Back again
Hallokes
David vroeger bekend als pinky (de oude acount werkte niet meer en het roze is bijna volledig verdwenen ). Is na beetje ronddwalen terug ,jammer genoeg geen crawler meer in het bezit maar wilde plannen voor de toekomst . Heb mij nu meer gericht op het scale gebeuren is toch zo plezant met die kleine prutskes bezig zijn . Dus ja back again en als er weer een scaler op de kast staat gaan we weer mee gaan trialen .
groeten
David vroeger bekend als pinky (de oude acount werkte niet meer en het roze is bijna volledig verdwenen ). Is na beetje ronddwalen terug ,jammer genoeg geen crawler meer in het bezit maar wilde plannen voor de toekomst . Heb mij nu meer gericht op het scale gebeuren is toch zo plezant met die kleine prutskes bezig zijn . Dus ja back again en als er weer een scaler op de kast staat gaan we weer mee gaan trialen .
groeten
david1978- Member
- Aantal berichten : 8
Re: Back again
Welkom terug dan hé, de naam Pinky zegt me vaag nog iets...
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
bedankt mannen voor het welkom. Voor wie zich nog iets herinnerd bij de naam pinky hier een reminder
groeten
groeten
david1978- Member
- Aantal berichten : 8
Welkom hiero!
Timo Creemers- Initiate
- Aantal berichten : 118
david1978 schreef:bedankt mannen voor het welkom. Voor wie zich nog iets herinnerd bij de naam pinky hier een reminder
...
groeten
Aaaah! Juist!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: