Team C ST4 Shortcourse
4 plaatsers
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
Team C ST4 Shortcourse
Hi Vrienden,
Ik vind Scalen helemaal geweldig maar zo af en toe duikt de jeuk weer op en daar is de 'need for speed'
Ik heb vroeger heel veel wedstrijden gereden, zowel on als offroad en nu de Shortcourse raceklasses in mijn omgeving steeds populairder en vooral serieuzer worden ga ik toch nog 's een poging wagen.
Ik wilde een SCT waar je een wedstrijd mee kon rijden en waar je werkelijk wat mee kan qua afstellen, exit Slash dus, even goed gelezen op de Amerikaanse racefora en uiteindelijk is het een Team C ST4 geworden, (daar heet hij OFNA) vooral ook omdat er een dealer bij mij in de buurt woont en altijd onderdelen op voorraad heeft, altijd makkelijk.
Ik heb op TG een bouwverslag geschreven maar ik geloof niet echt dat er interesse in is, dus houden we het bij de plaatjes en de opsomming van de parts.
Er zit een Mamba Max in met een gesensorde 4550 4,5t motor van Turnigy in 550 formaat.
Savox stuurservo en de rest zat in de kit.
Hier zijn de plaatjes:
Het chassis in aanbouw, motor erin, hij heeft 3 diffs en zowaar stabilisatie:
De Shocks:
Elektronica erin:
En vandaag de eerste meters op de tankbaan in Oirschot, en wauw wat gaat dat ervandoor!!
Groeten Rick
Ik vind Scalen helemaal geweldig maar zo af en toe duikt de jeuk weer op en daar is de 'need for speed'
Ik heb vroeger heel veel wedstrijden gereden, zowel on als offroad en nu de Shortcourse raceklasses in mijn omgeving steeds populairder en vooral serieuzer worden ga ik toch nog 's een poging wagen.
Ik wilde een SCT waar je een wedstrijd mee kon rijden en waar je werkelijk wat mee kan qua afstellen, exit Slash dus, even goed gelezen op de Amerikaanse racefora en uiteindelijk is het een Team C ST4 geworden, (daar heet hij OFNA) vooral ook omdat er een dealer bij mij in de buurt woont en altijd onderdelen op voorraad heeft, altijd makkelijk.
Ik heb op TG een bouwverslag geschreven maar ik geloof niet echt dat er interesse in is, dus houden we het bij de plaatjes en de opsomming van de parts.
Er zit een Mamba Max in met een gesensorde 4550 4,5t motor van Turnigy in 550 formaat.
Savox stuurservo en de rest zat in de kit.
Hier zijn de plaatjes:
Het chassis in aanbouw, motor erin, hij heeft 3 diffs en zowaar stabilisatie:
De Shocks:
Elektronica erin:
En vandaag de eerste meters op de tankbaan in Oirschot, en wauw wat gaat dat ervandoor!!
Groeten Rick
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Re: Team C ST4 Shortcourse
Ziet er een leuk chassieken uit , en al lekker vuil
Wordt de motor niet te warm op 4.5t?
Grtz
Wordt de motor niet te warm op 4.5t?
Grtz
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
mooi mooi , maar 4wd? short course blijft nog altijd een 2wd glijfest in mijn wereld
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
@Steff, het is een motor die ontwikkeld is speciaal voor 4x4 ST racen, de volledige naam is Trackstar 4x4 SCT 550, pfoe.....
@David dit glijd hoor, en nie een beetje!!
@David dit glijd hoor, en nie een beetje!!
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
ziet er zeker goed uit
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Weer iets bijgeleerd
Merci !
Merci !
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860