Memphis
+14
Hoggy
Mr. Ben
tamiyatony
Bas
TimV
Rocco.
Toyobart
land rover freak
Steven
Ranger Joe
Sylvie.
Boussini
StefCross
memphis
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Memphis
Ook ik zal me hier even voorstellen,
Mijn naam is Terence , 35 jaar, woonachtig in Rijssen (Twente, NL) samen met mijn vriendin en 2 mooie dochters, 1 van bijna 6 (rijd ook met een oude RX fighter buggy van mij) en de jongste is bijna 2.
Heb altijd met onroad wagens lopen rijden op circuit vroeger en heb een hele grote partij van mijn collectie verkocht. Afgelopen zaterdagkwam er een tamiya CC-01 binnen met een Toyota Land cruiser body en nu wil ik me gaan verdiepen in het scale gebeuren.
Dit naast het driften, racen en bouwen aan de RC wagens.
Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust.
Mijn naam is Terence , 35 jaar, woonachtig in Rijssen (Twente, NL) samen met mijn vriendin en 2 mooie dochters, 1 van bijna 6 (rijd ook met een oude RX fighter buggy van mij) en de jongste is bijna 2.
Heb altijd met onroad wagens lopen rijden op circuit vroeger en heb een hele grote partij van mijn collectie verkocht. Afgelopen zaterdagkwam er een tamiya CC-01 binnen met een Toyota Land cruiser body en nu wil ik me gaan verdiepen in het scale gebeuren.
Dit naast het driften, racen en bouwen aan de RC wagens.
Mochten er nog vragen zijn stel ze gerust.
memphis- Regular
- Aantal berichten : 208
Re: Memphis
Welkom Terence
Veel fun hier en hopelijk tot op de WTT in Edegem
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Hoggy schreef:Welkom Terence
Hey Hoggy, hoe wist je dat ik naar hem vernoemd ben :-D
(heb onderandere daarom (en omdat ik de films leuk vind uiteraard) ruim 40 films waar hij (al dan niet samen met Bud Spencer) in mee speelt)
memphis- Regular
Dat wist ik niet Terence maar desondanks dat uw naam zelden voorkomt heeft u een naam als een klok waarbij men automatisch de link legt naar het legendarische duo "Terence Hill and Bud Spencer" en ook de link met " Only nobody is perfect, my name is Nobody " is niet ver te zoeken. Velen fluiten spontaan het deuntje mee als ze het horen maar weinigen weten ook dat Ennio Morricone één van zijn prachtigste soundtracks schreef voor " My name is Nobody"memphis schreef:Hoggy schreef:Welkom Terence
Hey Hoggy, hoe wist je dat ik naar hem vernoemd ben :-D
(heb onderandere daarom (en omdat ik de films leuk vind uiteraard) ruim 40 films waar hij (al dan niet samen met Bud Spencer) in mee speelt)
Weinig jongeren kennen dit legendarische duo maar ik stam uit een tijdperk waar ik alle films van Terence Hill en Bud Spencer in de bioscoop heb weten vertonen maar u en uw ouders zijn duidelijk grote fans en je weet er waarschijnlijk heel wat meer over te vertellen, talrijke anekdotes en interressante wetenswaardigheden die indrukwekkend zijn om te lezen
P.S. De foto van Terence Hill zou een leuke avatar zijn voor u
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Bij deze als avatar ingesteld.
Ik ben jaloers op je dat je de films in de bioscoop hebt kunnen zien. Dat moet geweldig zijn geweest.
Of ik er meer van af weet als een ander weet ik niet. Heb er wel erg veel informatie over gelezen dat is wel waar inderdaad.
Krijg weer zin om een film om te zetten ;-)
Ik ben jaloers op je dat je de films in de bioscoop hebt kunnen zien. Dat moet geweldig zijn geweest.
Of ik er meer van af weet als een ander weet ik niet. Heb er wel erg veel informatie over gelezen dat is wel waar inderdaad.
Krijg weer zin om een film om te zetten ;-)
memphis- Regular
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: