Import Scooby
+11
nilsken
Toyobart
Boussini
StefCross
Frakke393
RickvS
voske
Sylvie.
memphis
crissypaint
import scooby
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Import Scooby
Hallo allemaal,
kreeg van Rick een linkje van het topic wat hij hier geopend heeft ten aanzien van TG en dacht...ik heb me hier nooit opnieuw voorgesteld
Keek af en toe wel mee hier, het grote voordeel van niet meer kunnen reageren is dat het een stuk budgetvriendelijker is
Van allround Tamiya verzamelaar ga ik me steeds meer toeleggen op het onroad gedeelte, al zullen enkele scalers en lopende projecten zeker blijven!
Stukje voor stukje komen de planken steeds voller met toerwagens, oud en nieuw door elkaar, naar leeftijden wordt niet zozeer gekeken.
Als eerste haalbare doel wens ik alle FF01 modellen compleet te krijgen, later mogen de FF02's erbij en dan de FF03's
Einddoel blijft natuurlijk alle onroad modellen van Tamiya in bezit te krijgen (je moet toch ergens een doel stellen)
Groeten Jason
ps. Wat betreft RCT en TG, ik heb het nooit als concurrenten van elkaar gezien, eerder als broeders met dezelfde interesse!
enne...voor de critici...ik woon waarschijnlijk dichter bij de meeste leden van RCT, dan bij de leden van TG...Zeeland hé..
kreeg van Rick een linkje van het topic wat hij hier geopend heeft ten aanzien van TG en dacht...ik heb me hier nooit opnieuw voorgesteld
Keek af en toe wel mee hier, het grote voordeel van niet meer kunnen reageren is dat het een stuk budgetvriendelijker is
Van allround Tamiya verzamelaar ga ik me steeds meer toeleggen op het onroad gedeelte, al zullen enkele scalers en lopende projecten zeker blijven!
Stukje voor stukje komen de planken steeds voller met toerwagens, oud en nieuw door elkaar, naar leeftijden wordt niet zozeer gekeken.
Als eerste haalbare doel wens ik alle FF01 modellen compleet te krijgen, later mogen de FF02's erbij en dan de FF03's
Einddoel blijft natuurlijk alle onroad modellen van Tamiya in bezit te krijgen (je moet toch ergens een doel stellen)
Groeten Jason
ps. Wat betreft RCT en TG, ik heb het nooit als concurrenten van elkaar gezien, eerder als broeders met dezelfde interesse!
enne...voor de critici...ik woon waarschijnlijk dichter bij de meeste leden van RCT, dan bij de leden van TG...Zeeland hé..
import scooby- Member
- Aantal berichten : 20
Re: Import Scooby
Ze laten hier ook maar alles toe.........
Hehehe, welkom Jason op het meest relaxte forum in de lage landen!
Hehehe, welkom Jason op het meest relaxte forum in de lage landen!
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Welkom!
Als je iets specifieks wil van een FF01, geef je maar een brulletje. Heb nog wel iets liggen
Als je iets specifieks wil van een FF01, geef je maar een brulletje. Heb nog wel iets liggen
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
wss hetzelfde als ik de voorste bumper van de ff 01
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
nilsken schreef:Welkom!
Alé, dat zou wel eens interessant kunnen zijn.
Zal binnenkort wel een verkooptopic maken, maar alles staat best goed hier!
Enne, ik kijk al uit naar Edegem!!
import scooby- Member
- Aantal berichten : 20
Freak lol
Welkom en van harte op de wtt
Welkom en van harte op de wtt
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Hi Jason,
Jij ook hier, gezellig hoor!!
Gr Michel
Jij ook hier, gezellig hoor!!
Gr Michel
Ruderat- Member
- Aantal berichten : 21
RickvS schreef:Ze laten hier ook maar alles toe.........
Ja, we zullen de toegangscontrole eens wat scherper moeten stellen :p
Welkom (terug) Jason!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: