NCD SuDu Pro chassis slow build xr10
+8
Wimpie
rataplan
chrisgrollie
Boussini
Steven
magic2002
Frakke393
Douwe
12 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Crawler
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: NCD SuDu Pro chassis slow build xr10
Festa schreef:Hallo,
waar kan ik de complete assen vinden aub.
Welke assen??
Dit ging over t chassis met xr10 assen. Alleen is dat veranderd sinds ik teamrijder ben geworden van rc4wd.
Nu zitten er Bully 2 assen onder.. Volledig aluminium en beresterk!!
Nog even een foto van de achterkant met de carbon (zelf gemaakte) upper links
Douwe- Regular
- Aantal berichten : 255
Allemaal heel mooi, je krijgt er zo zin in om er 1 te willen bezitten. Met de nodige euro's natuurlijk.
desmoboy- Regular
- Aantal berichten : 483
Prachtig !!!
Heb je daar afmetingen van aub. Want ik zou graag een maken en zou toch graag een gedacht hebben kwa afmetingen/groote.
Heb je daar afmetingen van aub. Want ik zou graag een maken en zou toch graag een gedacht hebben kwa afmetingen/groote.
Festa schreef:Prachtig !!!
Welke maten wil je weten... Wielbasis van t chassis staat vast volgens de regels (12.5") De banden zijn 5.5".
Het chassis zelf is niet veel. Ook allemaal volgens de minimale maten.. (de regels stellen dat t chassis minmaal 21cm moet zijn, 7cm hoog en 7cm breed. Allemaal op 1 punt).
Ik wil er wel eens een scx naast zetten zodra ik die binnen hebn..
Douwe- Regular
het was de afmetingen van de 2 zijkanten die ik wou (onderdeel 3D tekening) D x L x H
ja die scx lijkt mij ook wel cool. 1 motor ipv 2 vind ik soms beter om te experimenteren
ja die scx lijkt mij ook wel cool. 1 motor ipv 2 vind ik soms beter om te experimenteren
Festa schreef:het was de afmetingen van de 2 zijkanten die ik wou (onderdeel 3D tekening) D x L x H
Nou, vergelijken ga ik alleen doen in formaat en niet qua rijden. Ik rijd de wedstrijden wel met mijn az10 sportklasse crawler. Wacht daar nu op mijn carbon assen van net 95gr compleet met tandwielen.
Douwe- Regular
95 Gram amaai pluim gewicht.Waar rijd je wedstrijden.is dat om een vaste plek?
Festa schreef:95 Gram amaai pluim gewicht.Waar rijd je wedstrijden.is dat om een vaste plek?
Meestal in purmerend. Al rijd ik ook internationale wedstrijden.. Vorig jaar de Supercrawl gewonnen met de sportklasse.. Dit jaar ga ik naar de Nordics in Finland.
Ik rijd liever sportklasse. Omdat dit moeilijker is.. Ja echt waar.... de meeste mensen denken dat de pro moeilijker is... alleen komt er bij de sport veel meer bij kijken..
Douwe- Regular
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» XR10 van Steven : BJv4 xr10
» Rc4wd Bully 2 Sudu
» Douwe's XR10
» Rocco XR10
» 1/10 Defender RC CC-01 Chassis en BTB Axial SCX-10 Chassis Defender Military Police
» Rc4wd Bully 2 Sudu
» Douwe's XR10
» Rocco XR10
» 1/10 Defender RC CC-01 Chassis en BTB Axial SCX-10 Chassis Defender Military Police
RC Trial :: RC Trial Talk :: Crawler
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: