RCWW
+16
Sylvie.
Touareg
Bas
Frakke393
voske
Hoggy
lukeskysailor
ivanrc
crissypaint
nilsken
Boussini
StefCross
rookie73
magic2002
Rocco.
RCWW
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
RCWW
Ben RCWW ( Wilfried ) en al een paar jaar aktief in het RC gebeuren. Beheerder van www.rcbelgie.be dus daar zullen sommige mensen mij ook van kennen en
andere zullen mij wel persoonlijk kennen via een paar clubs en van op meetings. Momenteel rij ik voornamelijk bigscale ( FG Leopard Beetle en Hormann) Tevens ook 1/8 Mugen mbx6 eco en Durango Dex410 V3. Maar afgelopen zondag eens gaan kijken in Aarschot en toen ik thuiskwam onmiddellijk een Axial Wraith besteld. Zal hier nog wat verder lezen op het forum om wat informatie op te doen.
andere zullen mij wel persoonlijk kennen via een paar clubs en van op meetings. Momenteel rij ik voornamelijk bigscale ( FG Leopard Beetle en Hormann) Tevens ook 1/8 Mugen mbx6 eco en Durango Dex410 V3. Maar afgelopen zondag eens gaan kijken in Aarschot en toen ik thuiskwam onmiddellijk een Axial Wraith besteld. Zal hier nog wat verder lezen op het forum om wat informatie op te doen.
Laatst aangepast door RCWW op di 11 dec 2012 - 18:27; in totaal 1 keer bewerkt
Re: RCWW
Welkom Wilfried , en dat hij maar rap binnen is die wraith da ge mee kunt komen spelen op extreme hill .
Greetzz Marc
Greetzz Marc
rookie73- Regular
- Aantal berichten : 476
welkom!, door wat zoek en leeswerk hier kan je vast veel info opdoen over deze specifieke tal van de hobby
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Thx Boussini. Ga ik zeker en vast doen en er wonen ook een paar freaks in mijn buurt dus komt wel goed.
van deze kant ook welkom zou ik zeggen
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Hie se de Wilfried sé... Welkom en binnenkort mee Wraithen!
ivanrc- Regular
- Aantal berichten : 419
LAP Het is weer van da, nog iemand die besmet is door het Wraith virus
Dat begint hier stillekes aan op een epidemie te gelijken
Welkom Wilfried en pas op als je met die RC freaks optrekt, da zijn geen gewoon manne zenne
Dat begint hier stillekes aan op een epidemie te gelijken
Welkom Wilfried en pas op als je met die RC freaks optrekt, da zijn geen gewoon manne zenne
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
idd da klopt moatjeRCWW schreef:Thx crissypaint ! je kent me wel van in Tielt Winge de vrijdagavond.
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Yes! Nog ne Wraith! Welkom Wilfried, hopelijk kunnen we idd eens een Wraith meeting doen!
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Welkom, en het wordt een goed jaar voor Axial. Weer ene die besmet is met Wraith virus, is geen redden aan. Veel plezier iig
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: