Frakke393
+15
Hoggy
karel47
jenske
Toyobart
Touareg
tamiyatony
Rocco.
Sylvie.
Bas
magic2002
Ranger Joe
Sonny
StefCross
lukeskysailor
Frakke393
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Frakke393
Hoi gasten,
ben dus Raf (Frakke zoals sommige me wel zullen kennen), en ben na een 5 tal jaren en een zware rugkwetsuur terug met RC begonnen.
Op het moment heb ik enkel nog maar een Durango DESC410 V2 maar ben zo naar wat filmpjes aant kijken geweest en vrees dat er kortelings een Axial Wraith gaat komen aankloppen. Ga me eerst hier eens bezighouden met wat topics te doorbladeren en binnenkort zullen jullie me wel eens ergens zien verschijnen!!! grts
ben dus Raf (Frakke zoals sommige me wel zullen kennen), en ben na een 5 tal jaren en een zware rugkwetsuur terug met RC begonnen.
Op het moment heb ik enkel nog maar een Durango DESC410 V2 maar ben zo naar wat filmpjes aant kijken geweest en vrees dat er kortelings een Axial Wraith gaat komen aankloppen. Ga me eerst hier eens bezighouden met wat topics te doorbladeren en binnenkort zullen jullie me wel eens ergens zien verschijnen!!! grts
Frakke393- VRCP Crew
- Aantal berichten : 877
Re: Frakke393
Zie maar dat het rc virus u niet besmet want dan ben je langer dan 5 j bezig... Btw welkom
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
Bedankt mensen...
idd Magic, ook men weg hierheen gevonden ;-)
idd Magic, ook men weg hierheen gevonden ;-)
Frakke393- VRCP Crew
Welkom Raf. Misschien tot op één van de meetings!
tamiyatony- Regular
- Aantal berichten : 491
gevonden in de vrcp archieven.... een filmke door frakke...
https://vimeo.com/622162
als je goed kijkt zie je misschien wat bekenden voorbij komen..
https://vimeo.com/622162
als je goed kijkt zie je misschien wat bekenden voorbij komen..
bedankt Bart.
Idd Magic, the good ol' days ;-) Tegenwoordig met de Gopro's maken ze wel knappe filmpjes. Als ik na de aanschaf van al men rc materiaal nog wat centjes overheb, misschien ook eentje aanschaffen. Kunnen we dezelfde actie uit verschillende hoeken laten zien ;-)
Idd Magic, the good ol' days ;-) Tegenwoordig met de Gopro's maken ze wel knappe filmpjes. Als ik na de aanschaf van al men rc materiaal nog wat centjes overheb, misschien ook eentje aanschaffen. Kunnen we dezelfde actie uit verschillende hoeken laten zien ;-)
Frakke393- VRCP Crew
Raf
Al goed vertrouwd met die RC hooligans van VRCP zo te zien, dan weet je waarschijnlijk ook dat er altijd veel fun te beleven valt op meetings. Laat die Wraith niet te lang kriebelen, bouwen dat ding Magic en Rata gaan u wel bijstaan met goede raad
Al goed vertrouwd met die RC hooligans van VRCP zo te zien, dan weet je waarschijnlijk ook dat er altijd veel fun te beleven valt op meetings. Laat die Wraith niet te lang kriebelen, bouwen dat ding Magic en Rata gaan u wel bijstaan met goede raad
Laatst aangepast door Hoggy op wo 7 nov 2012 - 16:02; in totaal 1 keer bewerkt
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Thx Hoggy,
hoop er snel aan te kunnen beginnen maar zal zeker zowieso eens langs komen hoor ;-)
hoop er snel aan te kunnen beginnen maar zal zeker zowieso eens langs komen hoor ;-)
Frakke393- VRCP Crew
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: