foto plaatsen
+2
Touareg
crissypaint
6 plaatsers
foto plaatsen
tot vorige week gebruikte ik photobuckete om mijn fotos hier te plaatsen ,momenteel probs mee,kan geen fotos downloaden
zijn er nog andere die de dezelfde funktie hebben waar we fotos kunnen mee plaatsen
zijn er nog andere die de dezelfde funktie hebben waar we fotos kunnen mee plaatsen
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Re: foto plaatsen
n
Goedemorgen,
Je kan imageshack, instagram of picassa van google eens proberen.
Ik had ook troubles met photobucket maar had toen een nieuw account aangemaakt en de oude gelaten voor wat tie was (niet afgemeld of afgesloten/verwijdert) en heb nergens last meer van, kort jaartje geleden.
Succes verders, Cees
crissypaint schreef:tot vorige week gebruikte ik photobuckete om mijn fotos hier te plaatsen ,momenteel probs mee,kan geen fotos downloaden
Goedemorgen,
Ik had ook troubles met photobucket maar had toen een nieuw account aangemaakt en de oude gelaten voor wat tie was (niet afgemeld of afgesloten/verwijdert) en heb nergens last meer van, kort jaartje geleden.
Succes verders, Cees
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
thanks moatje ,direkt testen ziTouareg schreef:ncrissypaint schreef:tot vorige week gebruikte ik photobuckete om mijn fotos hier te plaatsen ,momenteel probs mee,kan geen fotos downloaden
Goedemorgen,
Succes verders, Cees
crissypaint- Addict
[ img ] https://2img.net/r/ihimizer/img254/2150/p0107121218.jpg [ /img ]
de imagetags worden niet meegenomen door andere services.
de imagetags worden niet meegenomen door andere services.
memphis- Regular
- Aantal berichten : 208
Laatst aangepast door crissypaint op ma 29 okt 2012 - 18:19; in totaal 1 keer bewerkt
crissypaint- Addict
ja imageshack is erg goed, ik betaal nu 2 euro per maand dan blijven al je foto's staan, met het free account kan je er slechts 700 bewaren voor je er moet deleten nu is dat probleem vande baan met mn premium account heb er nu 3000 staan zo blijven al je treads ook volledig niet onbelangrijk he
karel47- Regular
- Aantal berichten : 743
yep heb het gezien en moet zeggen imageshack werkt ook superkarel47 schreef:ja imageshack is erg goed, ik betaal nu 2 euro per maand dan blijven al je foto's staan, met het free account kan je er slechts 700 bewaren voor je er moet deleten nu is dat probleem vande baan met mn premium account heb er nu 3000 staan zo blijven al je treads ook volledig niet onbelangrijk he
thanks
crissypaint- Addict
crissypaint schreef:[URL =https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/94/kgrhqrlye2ejyybbnqibuh2.jpg/][img ]https://2img.net/r/ihimg/a/img94/5122/kgrhqrlye2ejyybbnqibuh2.th.jpg[/img][/URL]
Ik heb even de tags voorzien van een spatie zodat ze volledig getoond worden.
Als je nu die tweede URL neemt, de .th achteraan verwijdert (zorgt voor de thumbnail of pictogram) en tussen de IMG tags zet krijg je als resultaat:
[ img]https://2img.net/r/ihimg/a/img94/5122/kgrhqrlye2ejyybbnqibuh2.jpg[ /img]
Beetje complex, maar het werkt. Wat je bvb ook kan doen is webspace nemen bij bvb one.com, dan heb je voor €1,51/maand 5GB webspace en een domeinnaam, kan je je foto's gewoon uploaden via FTP, enz. En zolang je je factuur betaalt (wordt voor het tweede jaar iets duurder - ik betaal iets van een €27 per jaar...) heb je geen zorgen meer op dat vlak.
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
ik gebruik al jaren photobucket
en heb er ondertussen al 3
maak gewoon een nieuw gratis account aan op een ander email en klaar
en heb er ondertussen al 3
maak gewoon een nieuw gratis account aan op een ander email en klaar
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's plaatsen