Wild One en Willy's busje
3 plaatsers
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
Wild One en Willy's busje
Natuurlijk weeral geen buildfotos, dat laat ik, voor de Wild One, aan hoggy over
't busje is van m'n dochter en dateert al van juni, de wild one ook, maar die is nu pas afgeraakt. ja ik ben een trage bouwer geworden
wild one is lipo ready gemaakt, met xerun 5.5 sensored. hihi, we zien wel hoe lang de pinion het uithoudt.
hij maakt in ieder geval net zo gemakkelijk wheelies als wild willy
de regelaar zit in de bak waar vroeger de ontvangerbatterijen zaten
't busje is van m'n dochter en dateert al van juni, de wild one ook, maar die is nu pas afgeraakt. ja ik ben een trage bouwer geworden
wild one is lipo ready gemaakt, met xerun 5.5 sensored. hihi, we zien wel hoe lang de pinion het uithoudt.
hij maakt in ieder geval net zo gemakkelijk wheelies als wild willy
de regelaar zit in de bak waar vroeger de ontvangerbatterijen zaten
bialbero- Initiate
- Aantal berichten : 56
Re: Wild One en Willy's busje
Very nice Kurt
Blijkbaar blijft de RC microbe sluimeren en heb je de draad terug opgenomen
Het resultaat mag gezien worden
Dit is nou net wat ik van plan was met mn Wild One maar blijkbaar beschikte ik niet over het ideale type aluminiumtape want bij het aanstrijken had ik meteen krassen en dat was niet om aan te zien . Ik had de mosterd gehaald van een Youtube filmpje.
Ik vond dat de Wild One met de standaard set-up al behoorlijke prestatie's neerzetten maar met een brushless setje wordt dat wel heeeeeel heftig, bijna overkill vermoed ik.
Wel moeilijk om aan wisselstukken te komen en duur, 25€ voor een setje achterbanden is geen uitzondering
Blijkbaar blijft de RC microbe sluimeren en heb je de draad terug opgenomen
Het resultaat mag gezien worden
Dit is nou net wat ik van plan was met mn Wild One maar blijkbaar beschikte ik niet over het ideale type aluminiumtape want bij het aanstrijken had ik meteen krassen en dat was niet om aan te zien . Ik had de mosterd gehaald van een Youtube filmpje.
Ik vond dat de Wild One met de standaard set-up al behoorlijke prestatie's neerzetten maar met een brushless setje wordt dat wel heeeeeel heftig, bijna overkill vermoed ik.
Wel moeilijk om aan wisselstukken te komen en duur, 25€ voor een setje achterbanden is geen uitzondering
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Mooie wagens! Leeft het busjes nog, als hij voor je dochter is? Nog niet stukgebashed?
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
overkill is waar ik voor ga, en niks minder
'k heb het ook van utube, die alu tape, en ja ik heb ook enkele keren opnieuw moeten beginnen.
achteraf goed polieren met alu-polish hé
busje is nog maagd, als 't goed is gaan we donderdag rijden bij haar neefjes die ook rijden en een héél grote tuin hebben.
de ovalblocks gingen vroeger, tenminste als je van de straat wegblijft, langer mee dan de auto zelf, dus daar maak ik me geen zorgen over.
'k heb het ook van utube, die alu tape, en ja ik heb ook enkele keren opnieuw moeten beginnen.
achteraf goed polieren met alu-polish hé
busje is nog maagd, als 't goed is gaan we donderdag rijden bij haar neefjes die ook rijden en een héél grote tuin hebben.
de ovalblocks gingen vroeger, tenminste als je van de straat wegblijft, langer mee dan de auto zelf, dus daar maak ik me geen zorgen over.
bialbero- Initiate
- Aantal berichten : 56
RC Trial :: RC Algemeen :: Te Land
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: