tl 01 lancer evo 6
5 plaatsers
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
tl 01 lancer evo 6
Beste vrienden,kunnen jullie mij eens vertellen of dit wagentje goed is.kan er zo ééntje overnemen van iemand .dacht deze te kopen voor het rally onderonsje dat chrissy bij mcm wil doen in de toekomst.Ik ga het wagentje straks gaan bekijken dus ken de staat van het voertuig nog niet,maar volgens de eigenaar werd het steeds netjes gekuist na een ritje.het word geleverd met alles erop en aan en dit voor 100 éuro.Zou het chassis voldoen voor wat gespeel als we gaan rally rijden of kies ik beter voor een ander chassis
crazy71- Initiate
- Aantal berichten : 58
Re: tl 01 lancer evo 6
Hoi Crazy 71
Als de wagen gelagerd is en de zender, ontvanger en ESC erbij is dan is dit zeker een correcte prijs als de wagen tenminste nog in goede conditie is en er niet teveel afgeragd uitziet.
Simpel chassis waar niet veel kan mee misgaan, alleen als iets aan de gaers mankeert moet het chassis helemaal uit elkaar.
Als de wagen gelagerd is en de zender, ontvanger en ESC erbij is dan is dit zeker een correcte prijs als de wagen tenminste nog in goede conditie is en er niet teveel afgeragd uitziet.
Simpel chassis waar niet veel kan mee misgaan, alleen als iets aan de gaers mankeert moet het chassis helemaal uit elkaar.
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Ik heb zelf nooit met een TL-01 gereden, maar Bas is hier de expert ter zake.
Hij heeft zijn TL-01 ook omgevormd tot rallywapen, en hoe ik het kon horen is het niet eenvoudig om dit af te stellen...
Hij heeft zijn TL-01 ook omgevormd tot rallywapen, en hoe ik het kon horen is het niet eenvoudig om dit af te stellen...
Laatst aangepast door nilsken op do 25 okt 2012 - 10:54; in totaal 1 keer bewerkt
nilsken- Addict
- Aantal berichten : 1346
Ik rij zelf ook met een TL-01 rally uitvoering. Werkt goed en rijd lekker.
memphis- Regular
- Aantal berichten : 208
Yep, ik heb de mijne ook omgebouwd maar heb hem nog niet naar m'n zin afgesteld gekregen (ook nog niet zoveel tijd in gestoken). Op gravel zal hij wel goed te krijgen zijn, maar op asfalt vind ik het totnogtoe maar niks.
Maar ik zeg het, als ik er tijd zou insteken wou ik die wel goed krijgen, hij heeft al wat hij nodig heeft
Maar ik zeg het, als ik er tijd zou insteken wou ik die wel goed krijgen, hij heeft al wat hij nodig heeft
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
RC Trial :: RC Trial Talk :: Technisch
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: