RC4WD trailstomper, eerste meters
+15
Bas
Ruderat
voske
mus13
crissypaint
karel47
StefCross
Boussini
rataplan
ivanrc
Touareg
Hottwheels
Ranger Joe
Toyobart
RickvS
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
RC4WD trailstomper, eerste meters
Hi Heren,
Nu ik voor mijn gevoel op de goede weg ben met mijn 3 link autootje dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om bladveren toch nog maar een 2de kans te geven, mijn eerste ervaringen waren niet zo geweldig namelijk.
Niet zolang geleden een trailstomper overgenomen van iemand die halverwege het in elkaar zetten erachter kwam dat het niet zijn 'ding' was, wel het mijne dus opnieuw maar weer!
Zo kwam hij binnen, met 3 link assen:
En na complete de- en hermontage, nu met Delrin bladveren en nogal wat rvs vijsjes ter vervanging van de wat goedkoop ogende RC4WD imbussen:
Later meer, groeten Rick
Nu ik voor mijn gevoel op de goede weg ben met mijn 3 link autootje dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om bladveren toch nog maar een 2de kans te geven, mijn eerste ervaringen waren niet zo geweldig namelijk.
Niet zolang geleden een trailstomper overgenomen van iemand die halverwege het in elkaar zetten erachter kwam dat het niet zijn 'ding' was, wel het mijne dus opnieuw maar weer!
Zo kwam hij binnen, met 3 link assen:
En na complete de- en hermontage, nu met Delrin bladveren en nogal wat rvs vijsjes ter vervanging van de wat goedkoop ogende RC4WD imbussen:
Later meer, groeten Rick
Laatst aangepast door RickvS op wo 31 okt 2012 - 13:56; in totaal 4 keer bewerkt
RickvS- Regular
- Aantal berichten : 586
Re: RC4WD trailstomper, eerste meters
GO GO GO !
Toyobart- Addict
- Aantal berichten : 1186
Going.. going... Gone!!
De elektronika zit erin, de servo is gekanteld en 'gedropt' de esc heb ik een plaatje voor gemaakt en de externe bec heb ik van de regelaar afgehaald en een eigen plekje gegeven om problemen te voorkomen, klein proefritje gedaan en het rijdt aardig, nu een kap verzinnen.....
De elektronika zit erin, de servo is gekanteld en 'gedropt' de esc heb ik een plaatje voor gemaakt en de externe bec heb ik van de regelaar afgehaald en een eigen plekje gegeven om problemen te voorkomen, klein proefritje gedaan en het rijdt aardig, nu een kap verzinnen.....
RickvS- Regular
RickvS schreef:Going.. going... Gone!!
en dan zegt hij zo droog "nu een kap verzinnen" precies of dat voor U een probleem is... man man als ik 1/100ste kon van wat jij kan...
Ranger Joe- Addict
- Aantal berichten : 999
Zo, onderkant klaar dus nu een kap kiezen, niet iets alledaags in ieder geval, wou er eerst een LaRo kap opzetten en ik heb nu een nieuw gevonden respect voor jongens die daar wat mee kunnen, wat een troosteloze sneue doos is dat, zal ongetwijfeld te maken hebben met mijn echte 4x4 ervaringen waar ik die dingen alleen maar ken als ergens vastzittend huilend om hulp
Dus wat anders en waarom niet het orgineel ipv de copie, een echte Jeep dus maar dan moet ik de wielbasis inkorten, zo rijd mijn maatje Paul al dus is het misschien leuk iets anders te doen, choppen dus.
Nu gaat dat allemaal in een snel tempo en met weinig nadenken, en nu weet ik het niet meer, een CJ8 of een pickup, een ambulance of een offroad wrecker..... inspiratie komt vanzelf (hoop ik)
Dit is de schade:
Later meer hoop ik
Dus wat anders en waarom niet het orgineel ipv de copie, een echte Jeep dus maar dan moet ik de wielbasis inkorten, zo rijd mijn maatje Paul al dus is het misschien leuk iets anders te doen, choppen dus.
Nu gaat dat allemaal in een snel tempo en met weinig nadenken, en nu weet ik het niet meer, een CJ8 of een pickup, een ambulance of een offroad wrecker..... inspiratie komt vanzelf (hoop ik)
Dit is de schade:
Later meer hoop ik
RickvS- Regular
Yes! Jeep build, ben benieuwd Rick.
Hottwheels- Regular
- Aantal berichten : 372
Het lijkt Sinterklaas wel, je trek een zak open en hop - chassis met alle toeters en bellen en even later uit een andere zak huppakie een Jeep body en een LaRo body. Ik moet weken sparen om zoiets bij elkaar te krijgen, maar het lijkt bij jou wel een grote opslagplaats magazijn waar je van alles uit kan trekken. Bizar hoe snel jij projecten start en eindigt.
Maar wederom een mooie build aan het worden.
Maar wederom een mooie build aan het worden.
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
Tsja, mijn onderdelenverzameling voor vintage tamiya is meer dan welke winkel ik ook ken, maar voor dit soort spul moet ik ook bloeden hoor, en soms wat verkopen ook.
Is niet altijd leuk maar ik heb veel plezier aan bouwen dus net als bij iedereen is het bij mij ook of/of en nooit en/en.
Is niet altijd leuk maar ik heb veel plezier aan bouwen dus net als bij iedereen is het bij mij ook of/of en nooit en/en.
RickvS- Regular
Wordt wederom een pareltje...
ivanrc- Regular
- Aantal berichten : 419
Gho man wat moet je daar nu meegaan aanvangen ?
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
stepside jeep pickup
Boussini- Addict
- Aantal berichten : 2050
Heb 3 dikke fotos voor je op men ipad maar krijg ze ni van den ipad op een of ander program
rataplan- VRCP Crew
Ik heb al een plannetje Rata, een beetje doorleefde pick up achtig iets.
RickvS- Regular
RickvS schreef:Ik heb al een plannetje Rata, een beetje doorleefde pick up achtig iets.
Doorleefd is toch zo'n beetje jouw handelsmerk Rick? Ain't no surprise there
Hottwheels- Regular
- Aantal berichten : 372
Tsja, sex drugs en rock n roll begint te tonen nu he..... o je had het over de auto
RickvS- Regular
Hmmm zit er weer knap uit !
Succe verder
Succe verder
StefCross- Addict
- Aantal berichten : 860
Daar zijn we weer, na wat nagedacht te hebben dacht ik dat het leuk was om een CJ8 achtig iets te maken, de typische overhang is wel leuk om na te maken, de rest is fantasie, details moeten nog maar de bak is in grote trekken klaar.
De wielen zijn veel te klein maar zitten eronder voor de bouw worden straks vervangen door grotere.
En ik heb maar weer een glijdende klep gemaakt zodat de kap er niet af hoeft voor en accuwissel.
Later meer, bedankt voor het kijken! Groeten Rick
De wielen zijn veel te klein maar zitten eronder voor de bouw worden straks vervangen door grotere.
En ik heb maar weer een glijdende klep gemaakt zodat de kap er niet af hoeft voor en accuwissel.
Later meer, bedankt voor het kijken! Groeten Rick
RickvS- Regular
Weerom super maar dat zijn we van je ondertussen al gewoon hé...
Ranger Joe- Addict
Ach Koen, ik kan mij ook voorstellen dat mensen het niks vinden hoor, smaken verschillen nu eenmaal
RickvS- Regular
mooie conversie, met zorg gebouwd, proficiat
karel47- Regular
- Aantal berichten : 743
RickvS schreef:Ach Koen, ik kan mij ook voorstellen dat mensen het niks vinden hoor, smaken verschillen nu eenmaal
Die hebben dan dik ongelijk, zeg dat ik het gezegd heb...
Ranger Joe- Addict
Ranger Joe schreef:RickvS schreef:Ach Koen, ik kan mij ook voorstellen dat mensen het niks vinden hoor, smaken verschillen nu eenmaal
Die hebben dan dik ongelijk, zeg dat ik het gezegd heb...
me toooooooooooooooooooooo !!!
karel47- Regular
- Aantal berichten : 743
Awel ik vind het nu is op niks trekken se
rataplan- VRCP Crew
rataplan schreef:Awel ik vind het nu is op niks trekken se
Dat kan van uw oranje bivakmuts ook gezegd worden he Rata...
Ranger Joe- Addict
Ieder zijn ding en smaak maar sowieso knap dat je het zelf zo kan maken.
Vind hem top
Vind hem top
Touareg- Regular
- Aantal berichten : 666
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Een 8x8 met een tanktransporter, de eerste meters!
» Eerste maal CC01 Jero
» Double Trouble, the Edegem special, de eerste meters.
» Eerste RC ervaring
» De Mean Machine en de eerste trial
» Eerste maal CC01 Jero
» Double Trouble, the Edegem special, de eerste meters.
» Eerste RC ervaring
» De Mean Machine en de eerste trial
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: