RC in het brugse
4 plaatsers
RC in het brugse
ms hier alvast eens polsen bij jullie of er ook mensen zijn die van het brugse of er rond zijn? dit omdat ik binnenkort mn eerste auto'tje ga kopen (SCX10 honcho)
je hoort me wel al komen... het zou leuker zijn om met bv een paar te gaan rijden of om vooral de leuke plekskes te leren ontdekken
ik zou zeggen zijn er mensen let me know
grtz
je hoort me wel al komen... het zou leuker zijn om met bv een paar te gaan rijden of om vooral de leuke plekskes te leren ontdekken
ik zou zeggen zijn er mensen let me know
grtz
Steven_1983- Initiate
- Aantal berichten : 94
Re: RC in het brugse
precies moeilijk te vinden daar niemand tips met clubs voor die regio voor men maatje
rataplan- VRCP Crew
- Aantal berichten : 1120
Hoi Steven
Als je zin hebt om eens samen te gaan rijden mag je altijd roepen, dit is alvast een leuke locatie in het Brugse; https://rctrial.actieforum.com/t374-mooie-locatie-in-loppem-zedelgem
Voorwaarde is wel dat het de dagen ervoor niet teveel geregend heeft, in dat geval heb ik nog een andere locatie in petto.
Als je zin hebt om eens samen te gaan rijden mag je altijd roepen, dit is alvast een leuke locatie in het Brugse; https://rctrial.actieforum.com/t374-mooie-locatie-in-loppem-zedelgem
Voorwaarde is wel dat het de dagen ervoor niet teveel geregend heeft, in dat geval heb ik nog een andere locatie in petto.
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
k thnx
ik hou dit alvast in gedachten en zal zeker eens roepen als ik mn autoke heb en eens een eerste rit wil maken.
ms leuk om dan al met een ervaren iemand te rijden
grtz
ik hou dit alvast in gedachten en zal zeker eens roepen als ik mn autoke heb en eens een eerste rit wil maken.
grtz
Steven_1983- Initiate
Ja hoggy is wel een ervaren modelbouwer .
rataplan- VRCP Crew
Ik zal u de truken van de foor wel bijbrengen, alé degene die ik toch ken héSteven_1983 schreef:k thnx
grtz
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
auto'ke is besteld! nu maar wachten tot DHL aan mijne deur zal staan.
dan es kijken voor batterij en lader
we komen dichterbij. enkel het weer zit mij niet mee
grtz
dan es kijken voor batterij en lader
we komen dichterbij. enkel het weer zit mij niet mee
grtz
Steven_1983- Initiate
Weer of geen weer wij zijn vanmorgend de koude en regen getrotseerd
rataplan- VRCP Crew