NielsVV stelt zich voor
+6
Bas
Hoggy
schippertje
Rocco.
Sylvie.
NielsVV
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
NielsVV stelt zich voor
Hallo,
Ik ben Niels, 25j en ben van Affligem, Belgie. Had enkele jaren geleden een Tamiya cr01 unimog waar ik vaak mee ging wandelen hier wat verder in het bos. Ook met deze eens naar een meeting in Nederland geweest (was echt plezant ). Door de aankoop en verbouwing van ons huis heb ik toen al het modelbouw spul verkocht. Toch begint het terug te kribbelen om er een aan te schaffen. Heb al heel wat liggen zoeken en verscheidene fora door gelezen en op dit moment staat de rc4wd Trail finder 2 op nummer 1 bij mij.
Ik lees hier her en der wel over meetings, maar waar vind ik deze meetings? Of zijn deze tot nog toe enkel in Nederland?
Groetjes,
Niels
Ik ben Niels, 25j en ben van Affligem, Belgie. Had enkele jaren geleden een Tamiya cr01 unimog waar ik vaak mee ging wandelen hier wat verder in het bos. Ook met deze eens naar een meeting in Nederland geweest (was echt plezant ). Door de aankoop en verbouwing van ons huis heb ik toen al het modelbouw spul verkocht. Toch begint het terug te kribbelen om er een aan te schaffen. Heb al heel wat liggen zoeken en verscheidene fora door gelezen en op dit moment staat de rc4wd Trail finder 2 op nummer 1 bij mij.
Ik lees hier her en der wel over meetings, maar waar vind ik deze meetings? Of zijn deze tot nog toe enkel in Nederland?
Groetjes,
Niels
NielsVV- Initiate
- Aantal berichten : 43
Re: NielsVV stelt zich voor
Van harte welkom !
Sylvie.- Regular
- Aantal berichten : 568
Wees welkom.
Kijk ook eens bij de meeting kalender .
Daar worden de data van de meetings aangekondigd.
Er staan op dit moment inderdaad meer dingen in nl. in dan in België.
Normaal is er een per maand in België.
er is net een WTT achter de rug en voor de volgende maand staat er onder andere de Ninglingspo op het program.
Dat is of een kampeer weekeind of een zaterdag of zondag.
kan je in vullen naar gelang de tijd die je hebt.
M
Kijk ook eens bij de meeting kalender .
Daar worden de data van de meetings aangekondigd.
Er staan op dit moment inderdaad meer dingen in nl. in dan in België.
Normaal is er een per maand in België.
er is net een WTT achter de rug en voor de volgende maand staat er onder andere de Ninglingspo op het program.
Dat is of een kampeer weekeind of een zaterdag of zondag.
kan je in vullen naar gelang de tijd die je hebt.
M
schippertje- Addict
- Aantal berichten : 1108
Niels
Er zijn hier wel meer streekgenoten van u actief en dat is niet alleen handig om samen naar een meeting te rijden maar ook gezellig.
Er is minstens 1 RCT meeting per maand maar als je u geroepen voelt om zelf het initiatief te nemen voor een meeting dan kunnen we dat alleen maar toejuichen
Enige voorwaarde die er aan verbonden is, is dat dit initiatief niet op dezelfde dag doorgaat als van een RCT meeting.
Ook zijn we steeds op zoek naar leuke triallocatie's, dus als u iets weet is dit uiteraard welkom.
Dit is alvast een overzicht van de locatie's waarvan RCT gebruik maakt: https://rctrial.actieforum.com/f15-locaties
Er zijn hier wel meer streekgenoten van u actief en dat is niet alleen handig om samen naar een meeting te rijden maar ook gezellig.
Er is minstens 1 RCT meeting per maand maar als je u geroepen voelt om zelf het initiatief te nemen voor een meeting dan kunnen we dat alleen maar toejuichen
Enige voorwaarde die er aan verbonden is, is dat dit initiatief niet op dezelfde dag doorgaat als van een RCT meeting.
Ook zijn we steeds op zoek naar leuke triallocatie's, dus als u iets weet is dit uiteraard welkom.
Dit is alvast een overzicht van de locatie's waarvan RCT gebruik maakt: https://rctrial.actieforum.com/f15-locaties
Hoggy- Addict
- Aantal berichten : 1466
Welkom! En inderdaad, ik zal de komende meetings eens posten... Moest ik nog doen
Bas- Beyond salvation
- Aantal berichten : 2649
he niels welkom ben er net ook bij tof
karel47- Regular
- Aantal berichten : 743
Ha de Karel. Door jouw topic op btn ben ik ook terug gebeten door het scale virus en heb nog zo veel projecten lopen...
NielsVV- Initiate
- Aantal berichten : 43
Welkom Niels!
tamiyatony- Regular
- Aantal berichten : 491
zou zeggen, WELKOM en affligem is ni ver van ninove hé
crissypaint- Addict
- Aantal berichten : 1448
Soortgelijke onderwerpen
» Ro stelt zich voor!