RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

TJA Dan maken we der zelf wel 1, en trailer voor de Defender

Ga naar beneden

TJA Dan maken we der zelf wel 1, en trailer voor de Defender Empty TJA Dan maken we der zelf wel 1, en trailer voor de Defender

Bericht van Touareg di 19 jun 2012 - 20:18

Ik heb hele mooie trailers gezien. En ook veel met helemaal elektronische delen en verlichting.
Maar zag er pas 1 hier op het forum en 1 op you tube, en van die 2 leen het mooiste - handigste - beste en dan ga ik er 1 van maken.
Ik heb nu gewoon even wat in mijn hoofd zat uitgewerkt. Dus dit wordt de eerste schets zeg maar.
Meestal maak ik een opzetje op papier met een boodschappenlijst, maar nu had ik zoiets van gewoon doen.
Alleen de maten heb ik omgerekend na 1/10. Als de deze uitwerking mij bevalt ga ik deze van aluminiu namaken en met beweegbare delen (elektronisch) etc. Het is de bedoeling dat hij achter de Defender komt te hangen. Ik maak hem nu van laminaat en niet gebruike onderdelen van de scx10.
TJA Dan maken we der zelf wel 1, en trailer voor de Defender IMG_20120619_194807

TJA Dan maken we der zelf wel 1, en trailer voor de Defender IMG_20120619_194756

Ik denk dat ik aan iedere kant twee wielen hang, tis een grote bak.
TJA Dan maken we der zelf wel 1, en trailer voor de Defender IMG_20120619_194941
De maten kloppen aardig

Nu flink schuren en schafen. Als iemand nog voor 2 assen een ideetje heb, dan verneem ik ze graag.
Zal een langdurig project worden, nog uitzoeken " balanspunt (dat het dus recht blijf staan als tie losgekoppeld is) " - "hoogte trekhaak" - " gewicht verkleinen tot minimaal " - "ophanging wielen" - "oprijsysteem" etc etc.
Maar als tie dan klaar is heb ik een hoop lol eraan gehad met het maken.
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum