RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bully II Moa ,een crawler in een "doosje"

2 plaatsers

Ga naar beneden

Bully II Moa ,een crawler in een "doosje" Empty Bully II Moa ,een crawler in een "doosje"

Bericht van schippertje ma 22 okt 2018 - 9:47

Bully II is een crawler die zijn naam nog verdiend. Langzaam kruipend en misschien niet te stoppen. Ik heb deze al een tijdje in de gaten maar gebruikt niet te vinden en rtr soms maar meestal niet in stock tot een maand geleden. Toen stond er ineens bij rc4wd dat hij er weer was en de stoute schoenen aangetrokken en MC Ronse gebeld daar zij tegenwoordig  leverancier zijn. Omdat ik nog varende was kan ik zo'n doos moeilijk een maand bij de brievenbus aan de straat laten staan. En we waren bijna aan de laatste reis bezig dus .....
En binnen een week was hij al daar, vlugger dan dat ik België kon doorvaren maar  hij bleef braaf op me wachten maar dus ook nog op tijd om de Ninglinspo mee te doen.
Waar hebben we het over/
Bully II Moa ,een crawler in een "doosje" 43671789320_9985420014IMG_4073 by maurits karreman, on Flickr

echte crawler dus alleen chassis en wielen, groooote wielen en wat motoren. ( 2 stuks ,op iedere as één) vandaar de kreet Moa want dat staat voor motor on axle.

Bully II Moa ,een crawler in een "doosje" 44574773105_759c7035fcIMG_4074 by maurits karreman, on Flickr

zo komt hij uit de doos, alles erbij behalve de lipo.

Bully II Moa ,een crawler in een "doosje" 43671791450_55d6fc330dIMG_4075 by maurits karreman, on Flickr

Bully II Moa ,een crawler in een "doosje" 43671790140_a0d9d5ee5aIMG_4402 by maurits karreman, on Flickr

Zoals gezegd veel moois als wagen is het niet . geen stroomlijn ; cw waarde hebben we het meer over, maar wel aparte in-uitschakeling van de assen (dig) en vrij veel flex.
reserve parts, veren harder of zachter, batterijen straps snelsluiting, handleiding en duidelijke bouw beschrijving ondanks dat hij al klaar is, parts nummers etc.
Bully II Moa ,een crawler in een "doosje" 43671789790_b8f4a0f9e3IMG_4403 by maurits karreman, on Flickr

Zender met alle instellingen. Ben benieuwd of ik dat snap maar de handleiding daarvan was te downloden. Zat er dus niet bij.
Bully II Moa ,een crawler in een "doosje" 43671787830_4629626dd8IMG_4404 by maurits karreman, on Flickr

Nu beginnen met uit elkaar halen en de bekende punten vast voorzien van loctite. Kijken of hij het weekeind al wat mag buiten spelen wan volgende weekeind is al de vuurproef . Dan is het Ning time en wordt dit zijn "droge" speelterrein

Bully II Moa ,een crawler in een "doosje" 37058614775_a589af9a05IMG_3623 by maurits karreman, on Flickr

wordt vervolgd.
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bully II Moa ,een crawler in een "doosje" Empty Re: Bully II Moa ,een crawler in een "doosje"

Bericht van lukeskysailor di 30 okt 2018 - 22:39

interesting
lukeskysailor
lukeskysailor
Regular
Regular

Aantal berichten : 348
Woonplaats : Wuustwezel

Terug naar boven Ga naar beneden

Bully II Moa ,een crawler in een "doosje" Empty Re: Bully II Moa ,een crawler in een "doosje"

Bericht van schippertje wo 31 okt 2018 - 9:44

jaloers?
je mag ook komen spelen.Plek genoeg en we gaan in ieder geval een middagje alleen maar "rotsen". we zijn met twee van dit soort dus eens zien.
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bully II Moa ,een crawler in een "doosje" Empty Re: Bully II Moa ,een crawler in een "doosje"

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum