RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik wens u .......

4 plaatsers

Ga naar beneden

ik wens u ....... Empty ik wens u .......

Bericht van schippertje do 21 dec 2017 - 22:23

Bij deze wens ik alle bezoekers van dit forum prettige kerstdagen en een zeer goed rijdend Nieuwjaar.
Moge u allen in 2018 veel schaal kilometers afleggen met weinig lekke banden, verloren onderdelen, en weinig commentaar van het thuisfront over te weinig thuis zijn en te hoge rekeningen.
Moge u veel vreugde onder vinden bij het maken van allerlei creaties op rc gebied en even veel vreugde ondervinden bij het posten van de bouwverslagen op dit forum .

Mag ik in ieder geval mijn welgemeende dank uitspreken aan Bas die ook dit jaar weer veel van zijn schaarse vrije tijd heeft mogen/moeten en willen spenderen aan dit forum en de hoop uitspreken dat hij dit nog lang mag en wil doen.

Mag ik u allen uitnodigen op een meeting naar keuze zodat we deze boodschap ook eens persoonlijk kunnen delen.

Mag ik u allen een uit knop aan de tv wensen en een aan -knop aan uw hobby tafel en veel tijd om hier ongestoord te mogen zitten.

Mag ik u een partner toewensen die net zo veel passie heeft in rc als u zelf. Bij gebrek aan partner mag ook een zoon/dochter kleinkind overbuurman/ vrouw of iets dergelijks zijn.
Mag ik u een enorme gezondheid toewensen.

Voor allen
EEN GOED EN GEZOND EN VOORSPOEDIG 2018
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

ik wens u ....... Empty Re: ik wens u .......

Bericht van marc b vr 22 dec 2017 - 17:24

voor u en uw familie en vrienden het zelfde gewenst
en in goeden gezondheid op naar 2018

fijne feesten gewenst van de gehele familie

marc en co
marc b
marc b
Regular
Regular

Aantal berichten : 242
Woonplaats : Geetbets

Terug naar boven Ga naar beneden

ik wens u ....... Empty Re: ik wens u .......

Bericht van dirkaerts7 vr 22 dec 2017 - 18:38

Beste wensen voor iedereen! santa


rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer
dirkaerts7
dirkaerts7
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 110
Woonplaats : Grobbendonk

Terug naar boven Ga naar beneden

ik wens u ....... Empty Re: ik wens u .......

Bericht van rustigerudy ma 13 apr 2020 - 9:39

en zalig pasen en geen corona
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876
Woonplaats : m****e

http://www.dumpert.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

ik wens u ....... Empty Re: ik wens u .......

Bericht van rustigerudy za 29 jan 2022 - 12:51

beste wensen vr 2022
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876
Woonplaats : m****e

http://www.dumpert.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

ik wens u ....... Empty Re: ik wens u .......

Bericht van rustigerudy di 2 jan 2024 - 15:35

schippertje schreef:Bij deze wens ik alle bezoekers van dit forum prettige kerstdagen en een zeer goed rijdend Nieuwjaar.
Moge u allen in 2018 veel schaal kilometers afleggen met weinig lekke banden, verloren onderdelen, en weinig commentaar van het thuisfront over te weinig thuis zijn en te hoge rekeningen.
Moge u veel vreugde onder vinden bij het maken van allerlei creaties op rc gebied en even veel vreugde ondervinden bij het posten van de bouwverslagen op dit forum .

Mag ik in ieder geval mijn welgemeende dank uitspreken aan Bas die ook dit jaar weer veel van zijn schaarse vrije tijd heeft mogen/moeten en willen  spenderen aan dit forum en de hoop uitspreken dat hij dit nog lang mag en wil doen.

Mag ik u allen uitnodigen op een meeting naar keuze zodat we deze boodschap ook eens persoonlijk kunnen delen.

Mag ik u allen een uit knop aan de tv wensen en een aan -knop aan uw hobby tafel en veel tijd om hier ongestoord te mogen zitten.

Mag ik u een partner toewensen die net zo veel passie heeft in rc  als u zelf. Bij gebrek aan partner mag ook een zoon/dochter kleinkind overbuurman/ vrouw of iets dergelijks zijn.
Mag ik u een enorme gezondheid toewensen.

Voor allen
EEN GOED EN GEZOND EN VOORSPOEDIG 2018

beste wensen voor 2024
rustigerudy
rustigerudy
Addict
Addict

Aantal berichten : 876
Woonplaats : m****e

http://www.dumpert.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

ik wens u ....... Empty Re: ik wens u .......

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum