RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tafel trial

+9
Steven
nilsken
buzzy10719
char-vld
rustigerudy
mus13
Boussini
magic2002
schippertje
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van schippertje ma 15 jan 2018 - 13:40

vrij simpel. Hobby king . en dan naar bashes rocksta/ bij de rtr :https://hobbyking.com/en_us/basher-rocksta-1-24-4ws-mini-rock-crawler-rtr.html?___store=en_us
wel in eu pakhuis gaan kijken en ik weet niet waar deze link op staat.Er bestaat ook een kit uitvoering. zeer veel gepriegel en geen elektronica.Ik rijdt nu voor de tweede winter de rtr en nog niets van problemen mee gehad. maar ook nog niet mee naar Edegem genomen ( en ben dat ook niet van plan)
Gr. en wees welkom
M
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van axialjohan ma 15 jan 2018 - 13:56

Bedankt voor de informatie!

Groeten Johan.

axialjohan
Regular
Regular

Aantal berichten : 304
Woonplaats : Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van Cornholio za 20 jan 2018 - 0:59

Ik dacht “laat ik het forum nog eens opzoeken en kijken of er nog wat beweging is”... goddamn dit is super!
Ik denk dat ik mezelf een laat kerstcadeau ga geven Smile
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van schippertje za 20 jan 2018 - 9:10

Laat nu die kerstmis wat laat zijn voor je en eigenlijk een beetje te laat. Op dit moment hebben we de hele voorraad van Uk en nl opgekocht en is er niets meer op voorraad. Hoogstens nog de kit en daar zit GEEN elektronica bij. Dus even geduld. Dit project loopt al een jaar dus je hebt al tijd genoeg gehad. Nu dus even wachten maar ze zijn onderweg.
M
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van Cornholio za 20 jan 2018 - 10:45

Jullie hebben de volledige voorraad opgekocht? Lol, hoeveel hebben jullie er intussen rijden misschien? Smile

Ik merkte het vannacht dat hij overal uitverkocht is (behalve in het algemene warehouse maar dan heb je invoerkosten vermoed ik). Ik heb mezelf dan maar op de wachtlijst gezet.

Is het echt al een jaar geleden dat ik ben komen kijken op het forum?! Time does fly!
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van schippertje za 20 jan 2018 - 13:35

Ik denk dat er nu bij ons elf rijden.En dan diegene niet meegeteld die door ons zijn aangestoken en zelf aangeschaft hebben want dat horen we ook. Dat zijn de lossen mensen die slechts af en toe eens piepen of alleen thuis rijden .
En vorig jaar zat men de kat nog uit de boom te kijken en ik denk dat dit jaar de kat is afgeschoten want het ging al vrij vlug. Nu nog twee maand en dan kunnen we weer volledig naar buiten en dan zal het wel weer wat rustiger zijn.Dan zal de voorraad wel weer op peil zijn.
Maar je mag morgen ook al buiten spelen, Waasmunster verwacht je.
M
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van Cornholio za 20 jan 2018 - 18:38

Buitenspelen zal niet voor direct zijn, kou en ik gaan niet samen. Bovendien zijn mijn wagens wat verwaarloosd, ze gaan wat aandacht nodig hebben voor ze terug willen rijden vrees ik... Embarassed

Ik wacht wel rustig af tot er terug stock is. Lijkt me leuk genoeg, zelfs voor in de zomer Smile
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van schippertje za 20 jan 2018 - 23:46

Het kan ook buiten in de hof. Je kan natuurlijk al de nodige aandacht aan de grotere geven terwijl je binnen bij de kachel zit. of al aan de baan beginnen
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van Cornholio zo 21 jan 2018 - 19:06

De tuin lijkt mij inderdaad ook geschikt om in de zomer een leuk hindernisparcour ervoor te maken.
Andere prioriteiten hebben helaas voorrang op mijn oud wagenpark momenteel, daarom dat deze RTR ook zo aantrekkelijk is...
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van Cornholio ma 22 jan 2018 - 17:26

Voila, eentje besteld (ze zijn terug op voorraad in de EU) Smile

Ik heb er twee van volgende lipo's bijbesteld in de hoop dat deze goed zijn/passen:
Turnigy Bolt 500mAh 2S 7.6V 65~130C High Voltage Lipoly Pack (LiHV)

Welke lipo's gebruiken jullie?
Als ik het goed begrepen heb houden jullie hem verder volledig stock?
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van schippertje ma 22 jan 2018 - 20:05

wij rijden helemaal stock op een 6 wieler na maar die fopt alleen zichzelf want die weet al dat hij niet overal door kan.
verder denk ik dat je lipo's 5 mm te lang zijn.
Battery compartment: 50 x 30 x 15mm (Max) staat bij uw basher
Dimensions: 55x30x11mm staat bij uw lipo;
ik zelf heb rc plus en dan 450 mah kostprijs 4.95 Oost Vlaamse euro's
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van Cornholio ma 22 jan 2018 - 21:37

Das niet goed, dan heb ik behoorlijk miszien :p
Bedankt voor de info! Kijken of ik de juiste lipo’s kan bestellen.
Cornholio
Cornholio
Addict
Addict

Aantal berichten : 1151
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van schippertje di 23 jan 2018 - 8:05

Er zijn ook mensen die hun nog aanwezige helikopter lipo's gebruiken van 350 mah.
Kleiner is geen probleem dan het formaat. In verhouding gebruik ik er maar twee op een avond. Ik wil alleen niet wachten als ik moet laden.
Je kan ook wachten tot bestelling geleverd wordt en dan met wagen naar de winkel om te passen. Ik heb het "geluk" dat lipo precies klem zit en zelfs het dekseltje er niet meer terug hoef op te prutsen.
M
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van schippertje vr 16 maa 2018 - 16:27

Ik heb het idee dat er ergens iets weg gevallen is maar zo niet dan zie je foto's nog een keer.
De link van die wagentjes is bij mister hobby king;  rtr basher rocksta en niet de kit want die is maar iets goedkoper en zit geen elektronica bij.En dan moet je er ook zelf een pincet bij kopen
https://hobbyking.com/nl_nl/basher-rocksta-1-24-4ws-mini-rock-crawler-rtr.html?___store=nl_nl
denk nog wel aan je extra lipo's. In de wagen beschrijving staat max compartiment afmeting.En dat is ook echt het maximum en is weinig tot geen ruimte om te foetelen.Bestel er rustig twee stuks dan kan er één aan de lader terwijl je verder rijdt. Ik krijg er net twee leeg van 450 mah op een avond. Ga je buiten rijden dan zal het wat meer zijn.


Ondertussen draait MC Ronse nog steeds.De baan is weer wat groter en de lol ook.
Tafel trial - Pagina 2 38650461124_b3db844c8b_zIMG_3965 by maurits karreman, on Flickr

Tafel trial - Pagina 2 25489145638_4fcdceb54c_zIMG_3966 by maurits karreman, on Flickr

Tafel trial - Pagina 2 38650460654_286ceba597_zIMG_3970 by maurits karreman, on Flickr

Tafel trial - Pagina 2 38650460234_1fefecbd8f_zIMG_3971 by maurits karreman, on Flickr

Tafel trial - Pagina 2 38650459594_b4fb409429_zIMG_3974 by maurits karreman, on Flickr

Tafel trial - Pagina 2 38650459064_7fdfe39d38_zIMG_3976 by maurits karreman, on Flickr

Tafel trial - Pagina 2 25489145988_8a471315f5_zIMG_3977 by maurits karreman, on Flickr

Er worden ook duo's gereden ,starten met dertig seconden verschil en zien dat je dat ook hebt op het einde
Tafel trial - Pagina 2 38650458154_581549201b_zIMG_3988 by maurits karreman, on Flickr

Tafel trial - Pagina 2 38650456994_7461d3f28d_zIMG_3992 by maurits karreman, on Flickr

that was it . Misschien vanavond weer wat foto's maken en dan er bij zetten bij die van jullie.
M
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tafel trial - Pagina 2 Empty Re: Tafel trial

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum