RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VRC-pro

3 plaatsers

Ga naar beneden

VRC-pro Empty VRC-pro

Bericht van Skiep za 21 dec 2013 - 10:39

Gisteren even vrc-pro getest en dat viel heel goed mee. Vooral voor iemand zoals ik met weinig of geen track ervaring is het al een goede oefening om gewoon het circuit te kunnen volgen Very Happy

http://www.vrcworld.com/

Nu de vraag, zijn hier nog vrc-pro rijders?

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

VRC-pro Empty Re: VRC-pro

Bericht van crissypaint za 21 dec 2013 - 13:43

altijd al willen kopen ,maar steeds mijn twijfels gehad.
dus in het geniep aan het trainen om in wetteren te komen rijden  VRC-pro 4078649926 
crissypaint
crissypaint
Addict
Addict

Aantal berichten : 1448
Woonplaats : ninove

Terug naar boven Ga naar beneden

VRC-pro Empty Re: VRC-pro

Bericht van Skiep za 21 dec 2013 - 14:51

aah ge hebt mij door :Dhelaas geen m-chassis dus da valt tegen Very Happy

Maar k heb al wa gereden met sct en touring en da is wel leuk. Het usb ding om uw RC bediening te kunnen gebruiken heb ik nog ni, al overweeg ik wel om ze te bestellen. Momenteel speel k met een xbox360 controller en dat is niet echt optimaal...

Maar ge kunt het geheel gratis testen he Wink

EDIT: k heb gevonden hoe deel te nemen aan een evenement. E k vind dat m ijn resultaat nog mee valt Very Happy

VRC-pro 9abw

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

VRC-pro Empty Re: VRC-pro

Bericht van Boussini za 21 dec 2013 - 17:59

ik heb de dongel geleend van iemand en met de demo aan de gang geweest, met de spektrum dx4-s,
persoonlijk vind ik het niets, de input voelt vaag aan en er is een serieuze delay met de zender,
in de demo zit je vast aan de standaard setup van de wagen en kan al veel verklaren,
ik rij met veel "push" en de 1/12jes lijken allemaal uitgerust te zijn met een telekinetisch gestuurde servo en nog voor ik kan knipperen zwabberd de auto van barriere tot bariere
zelfde verhaal met de 1/10 touring,
enkel de short course liep verdacht goed enkel vind ik de camera en dieptezicht problematisch , de 1/8 op de ovaalpiste was "te doen" na veel sukkelen,

ik heb met ieder variant in de echte wereld gereden op verscheidene circuits en blijf toch liever bij de "real deal"

persoonlijk had ik hier hoge verwachtingen voor, maar het geheel voelt gewoon "verkeerd" en "laggy" aan , mischien dat de full membership versie leuk is als je alles getweakt krijgt naar je eigen rijstijl , spijtig genoeg was het een zeer onaangename ervaring voor mij en is zelfs de 17€ voor de dongel om met je eigen zender te rijden weggegooid geld,
maar ik bewonder wel de technologie die ermee gemoeid is en hoop zeker dat er nog onafhankelijke soortgelijke producten op de markt komen Smile

Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

VRC-pro Empty Re: VRC-pro

Bericht van Skiep za 21 dec 2013 - 21:28

bwa met de xbox controller zit er ni echt vertraging op, tis zelfs iets te direct, maar das een kwestie van gewoonte denk ik. En ik speel ook enkel het gratis gedeelte, voor zolang het mij kan boeien ;D

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

VRC-pro Empty Re: VRC-pro

Bericht van Boussini za 21 dec 2013 - 22:42

ik denk wel dat buiten de demo waar alles aan te passen is, het goedje wel vrij goed draait, en zeker een additie om de stuurkunsten te scherpen,
enkel ben ik nu bevooroordeeld met een wrange nasmaak Smile
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

VRC-pro Empty Re: VRC-pro

Bericht van Skiep zo 22 dec 2013 - 9:32

Bij mij ligt het misschien aan gebrek aan rijden op een echt circuit, nu is dit nog goed genoeg. Eens ik meer op een echt circuit gereden heb zal ik dit misschien ook maar flauw vinden Smile

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

VRC-pro Empty Re: VRC-pro

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum