RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

5 plaatsers

Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van davy (just drift it crew) vr 13 dec 2013 - 22:58

hier zijn bijna alle filmpjes die ik heb gemaakt tijdens onze meetings (Belgium Bigscale Owners en just drift it crew ) enjoi Very Happy













ik hoop in de toekomst ook filmpjes te maken van deze forum meetings Wink
davy (just drift it crew)
davy (just drift it crew)
Regular
Regular

Aantal berichten : 297
Woonplaats : eeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van Hoggy za 14 dec 2013 - 0:06

davy schreef:

ik hoop in de toekomst ook filmpjes te maken van deze forum meetings Wink
Leuke filmpjes Davy en een goed idee dat je zondag eventueel al kan realiseren en meer dan welkom is.

P.S. breng wel geschikt schoeisel mee want bij onze activiteiten ligt er wel een beetje meer modder dan op een driftparcours
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van davy (just drift it crew) za 14 dec 2013 - 0:19

bij deze zal ik dan mijn gopro on a stick meebrengen Wink en ik zal geschikt schoeisel meebrengen ?ben nie bang om vuil te worden Very Happy hahahaha ik kijk er zeker al naar uit
davy (just drift it crew)
davy (just drift it crew)
Regular
Regular

Aantal berichten : 297
Woonplaats : eeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van Skiep za 14 dec 2013 - 7:08

Ee gopro on ee stiiick Very Happy

En waar/wanneer zijn er drift meetings? k Zou dat wel eens in t echt willen zien.

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van davy (just drift it crew) za 14 dec 2013 - 11:06

we doen da het meest in gent en nu met het koude weer is dat in een ondergrondse parking .normaal hebben we binnenkort terug een meeting .als we een datum hebben dan laat ik iets weten Wink
davy (just drift it crew)
davy (just drift it crew)
Regular
Regular

Aantal berichten : 297
Woonplaats : eeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van Nobody za 14 dec 2013 - 11:52

Waw Super "crew" Cool

Die eerste video met de Politie achtervolging zit heel goed ineen. Mooie.

Spijtig dat het zo ver is want op die fantastische locatie zou ik ook graag eens rijden.

Laat maar zien wat jullie kunnen, het is plezant en motiverend om naar te kijken.

N

Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875
Woonplaats : Brakel

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van davy (just drift it crew) za 14 dec 2013 - 11:59

thx Very Happy ja dat was ons laatste filmpje dat ik heb gemaakt ,volgend seizoen ga ik mij eens wagen aan de nederlandse competitie (just for fun Wink )het spijtige is dat het in belgie zo niet leeft dat rc driften .
heb jij ook een drifter nobody ?
davy (just drift it crew)
davy (just drift it crew)
Regular
Regular

Aantal berichten : 297
Woonplaats : eeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van Nobody za 14 dec 2013 - 12:31

davy (just drift it crew) schreef:thx :Dja dat was ons laatste filmpje dat ik heb gemaakt ,volgend seizoen ga ik mij eens wagen aan de nederlandse competitie (just for fun Wink)het spijtige is dat het in belgie zo niet leeft dat rc driften .
heb jij ook een drifter nobody ?

Enkele ja Very Happy 

Maar niets die zo mooie afgewerkt is als die van u / jullie.

Onroad is driften wat ik het minst slecht kan maar laat ons zeggen dat ik met zowat alles probeer te driften: Traxxas summit met afvoerbuizen wielen, traxxas 1/16 met Ford oldtimer picup kap, HPI drift, ta05, tamiya hummer en nog veel andere chassis mits wat spelen met de gewichten en vering.

Gewoon technishe fun die ik aankan. Op tapijt van MCRonse.

N
Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875
Woonplaats : Brakel

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van davy (just drift it crew) za 14 dec 2013 - 12:48

daar zijn wij 1 keer geweest in mc ronse om te driften Smile een ta05 is een goed shassis om mee te driften Wink
davy (just drift it crew)
davy (just drift it crew)
Regular
Regular

Aantal berichten : 297
Woonplaats : eeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van Nobody za 14 dec 2013 - 14:18

davy (just drift it crew) schreef:daar zijn wij 1 keer geweest in mc ronse om te driften :)een ta05 is een goed shassis om mee te driften Wink

Juist,
Mits wat gewicht op de neus vind ik. Of de aandrijf verhouding voor/achter te veranderen, maar zover ben ik nog niet gegaan maar in theorie zou dat moeten helpen.

N

Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875
Woonplaats : Brakel

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van Frakke393 za 14 dec 2013 - 19:15

Altijd leuk andere cinematografen!!! Zullen mekaar wel eens ergens tegenkomen!! ;-)
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 877
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van davy (just drift it crew) za 14 dec 2013 - 23:22

das zeker da Wink
davy (just drift it crew)
davy (just drift it crew)
Regular
Regular

Aantal berichten : 297
Woonplaats : eeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D  Empty Re: mijn zelf samengestoken rc filmpjes :D

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum