RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kyosho mini landjump,

+3
Bas
schippertje
Boussini
7 plaatsers

Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Kyosho mini landjump,

Bericht van Boussini ma 18 nov 2013 - 23:58

op een dag komt het moment dat iedere modelbouwer tegen die lang vergeten doos met extra's / overschotten / losse parts en andere rotzooi stoot al koortsachtig zoekend naar het eeuwige onvindbare deeltje waarvan je 200 procent zeker weet de trotse eigenaar van te zijn,
vaak vind je dat kundig verstopt stukje in die ene doos geflankeerd door een zee van onderdelen versprijd over op zen minst 50 fabrikanten en eens zoveel modellen , waarna je trots als iemand die net de mount everest overwonnen heeft vervuld wordt van glorie van je kunde en eindelijk het laatste stukje van je modelbouwpuzzel terug samenvalt in perfecte harmonie zoals de bouwer het bedoeld heeft...

dit project is thans op een zeer soortgelijke manier leven ingeblazen, enkel kon ik toen een bovengenoemd unobtanium niet trots het mijne noemen en de avontuurlijke jacht viel uit elkaar als een product van de britisch motor company uit de jaren '70 op een belgische kasseiweg...

daar zit je dan, dozen en dozen en vanalle halfbakken dingen die ooit nog eens gedaan gaan worden overspoeld met spares van auto's die eigenlijk amper asfalt gaan zien en dus al 10 jaar overbodig liggen te rusten, in het midden van je eigen spreekwoordelijke zee van miserie,

en dan gebeurt het; die gekke gedachten terug te vinden in donkerste krochten van geflipte modelbouwliefhebbers, algemeen tijdverdrijvende knutselaars en waarschijnlijk ook bij gierigaards,

"kan ik met die overschot rommel die ik heb iets goedkoop bouwen?" of in de gierigaards versie "ik heb gene nagel om aan mijne zak te krabben en heb zin om iets te klungelen "

en zoals vuurwerk uiteindelijk bedoeld is om uit elkaar te spatten in een stel gekleurde mengelingen van fosfaat en metalen ,knallen er ineens ideeën op je schedeldak uit alle denkbare gebieden van de modelautosport,

gretig wordt al het kaf van het koren gescheiden en scheid de zee van onderdelen zich naar de meetst nuttige dingen voor het "project" ,
het ondenkelijke is gebeurt je voorgaand avontuur naar het onobtanium heeft gefaald, je bent gebeten door een irrelevante fantasie in het achterhoofd van je hoofd en et gif verspreid zich snel door je nu al druk onderdelen verzamelend brein...

vezelplaten eens besteld in een misse maat, een overbodig geworden bijna complete tweede kyosho alpha gp in onderdelen,
overschotten aluminium, geplooide chassis ,schroeven en boutjes allerhanden en vooral een onbekende koers met onbekende bestemming in het gesatureerde modelbouwland, er is geen plan en zeker geen regels ,enkel een doos vol "rommel" en die speciale drang die modelbouwers drijft spullen te bouwen en zijn stempel erop te drukken,

rommel op de werktafel wordt een andere doos ingeschoven en het plan begint te vormen , een arsenaal van meetlatten ,schetsen ,afmetingen en schuifmaten zijn onafwendbaar ,dat gekke idee uit die donkere krochten wordt een realiteit, en je wordt erin gezogen als een speelgoedboot in een leeglopend bad

uren verstrijken , een hevig gevecht met boormachienes ,draaibanken ,een pak sigaretten en een pint of twee uit de frigo laten zijn sporen na op het slagveld dat je een werkbank noemt, tussen het vijlsel en zagemeel van frp staat de eerste fase van die donkere gedachtenkronkel, trots bovenop een hoopje parts die de selectie niet gehaald hebben te blinken...

Kyosho mini landjump, Ugop

maar daar komen de eerste tekenen van de harde realiteit, welke richting moet het uit? hoe ga ik het walhalla bereiken? hebben ze geen uur geleden geroepen dat het eten klaar was? knarsend komen de tandwielen in het hoofd abrupt tot stilstand als een tandwielkast waar een moersleutel invalt , het doek valt over de arena met een droge klik van de lichtschakelaar en de roes van het avontuur ebt weg terug naar zijn donkere kronkels ,

de week komt, de week gaat, de centjes zijn weer zuur verdiend en in je achterhoofd begint een nieuwe cycloon van gedachten zich te vormen,
in een vlaag van engelenblazoen heb je een plan gevormd en de weg geplaveid naar het uiteindelijke doel van je avontuur , waarschijnlijk zwaar beïnvloed door zowat heel de browsergeschiedenis van je voorgaande queste naar RC informatie of mogenlijk uit een wrange nasmaak van de woekerprijzen voor bepaalde ouwe RC zooi die niet beschikbaar is voor de normaal niet lotto-winnende mensen,

met een bekende droge klik wordt het opnieuw veroverde slagveld verlicht en als een icoon staat je zelfgebouwde trots opnieuw te glimmen in het fluoriserende licht van een paar tl balken, klaar om weer te lijf te gaan met ieder mogenlijk werktuig ter beschikking ,

weer twee pinten later, een half pak sigaretten armer , maar een nieuwe scheur in de werktrui en wat minieme brandwondjes rijker is de volgende fase van het masterplan ontstaan;

Kyosho mini landjump, Vfxm

Kyosho mini landjump, Lqlu

wachtend in zijn ruwe vorm maakt het hoopje samengeklungelde spares obscene gedachten voor de gierigaard los in de bovenkamer..
"wat als ik nu eens mooie nieuwe matchende verzonken schroefjes koop? kost toch 2x niks en mijn gedrocht lijkt ermee profesioneler"...
" wat afwerkingsspulletjes hier en daar? een kleurthema? welke beter geschikte banden en wielen combo?
als mosterd en "chukroet" op nen hot-dog komt het geheel plotsklaps bij elkaar, dit totaal onnuttig gedrocht zonder enige defenitie in de automodelbouwklasses opent je modelbouwers-hart synchroon samen met de sluis van de financiën ,

als een aasgier cirkel je rond de verschillende modelbouwzaken , stelt de uitbaters lastige vragen over afmetingen van onderdelen, martelt hun met vereisten voor wat je zoekt, stuurt hen onwetend een hete woestijn in zonder enig product om patatten in te koken, totdat die ene messias der modelbouwzaken terugkeert uit de vallei der dood en je het licht toont in de vorm van een setje voorgebouwde wielen bedoeld voor 1/16e waarvan de originele frabrikants-invloeden niet in te herkennen zijn, het vlees is zwak en na een nog nooit zo aangenaam klinkende biepmelodie van de bankcontact en weer wat zuur verdiende puntjes op de klntenkaart loop je in een roes van triompf buiten met weer een projectvordering terwijl een nieuwe gedachtenkronkel zich nesteld op de weg terug naar huis ...

Kyosho mini landjump, Yced


to be continued...















Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van schippertje di 19 nov 2013 - 11:42

ik blijf dit nog even volgen.
daar ik ook kronkels heb is dit prima te volgen, tenminste als je me nog kan volgen.
Laten we eens met veel geduld zien wat hier uit komt.
Einstein was in het begin ook niet begrepen ,tot......
M
schippertje
schippertje
Addict
Addict

Aantal berichten : 1108
Woonplaats : oudenaarde en de ardennen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van Bas di 19 nov 2013 - 11:46

Holy sh*t! Zowel voor het project als de bijhorende tekst Smile

Kyosho mini landjump, 4078649926 
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van nilsken di 19 nov 2013 - 19:13

Is dat nu raar dat ik perfect kan volgen?
Ben ik nu ook ziek???

In ieder geval prima project en echt benieuwd naar het eerste rijverslag Cool 
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van Boussini di 19 nov 2013 - 21:27

na weer een omgevlogen week eerste wereld problemen oplossen en wanhopig je collega's aan te zetten tot de kunst van het communiceren zowel verbaal als in geschreven vorm ,kijk je weer uit naar ,een volgens eigen mening, wel verdiend weekend,
de race-bag mag uit zijn weekelijkse stalplaats en vol enthousiasme komen de verscheidene laders bliepend tot leven en het vertrouwde gezoem van de ventilators weerklinkt door de werkplaats terwijl er vredig geruisloos ionisatie plaatsvindt.

De werkbank trekt mijn aandacht, een bevlieging van frp plaat, zorgzaam gemeten en gevormd staal geflankeerd door de onmiskenbare geur van nieuw RC rubber sleurt mij korterbij zoals de gemiddelde rottweiler aan de ketting snokt bij de eerste geur van de postbode,
de sluimerende gedachtenmolen achteraan je denkorgaan komt weer op stoom en terwijl je handen over het amper een week oude gevormde materiaal glijden , al de ideeën die zich langzaam gevormd hebben tijdens de weekelijkse inspanning om de maatschappij en jezelf te onderhouden komen ineens samen van uit hun gedachtentunnels in de gezamelijke catacombe onder de hersenpan en bijna zou je dankbaar zijn dat je meer dan de helft van je week verspilt door in de immer langer wordende files te staan ,
grootse plannen, brandende ambities,vluchtig genoteerde schetsen en willekeurig gedachtenkriebels, geen compromis dient gemaakt te worden, dit samenraapsel van losse onnuttigheden ontwikkeld gestaag zijn eigen ziel, losse onderdelen worden gemeten , gekeurd en gekozen met de uiterste zorgen ,
de gsm rinkeld; een vertrouwde stem van een goede "handelsrelatie" en vriend weerklinkt aan de andere kant, excursies naar miniatuur circuits en technische details worden besproken tot midden in het bovengenoemde gesprek ,halfsleutelend met je vrije hand al lonkend naar het nogal "kale" bouwsel op de bank , een lichtflits afgaat in die holle kokosnoot die je centrale computer huist .
"heb je nog die sandmaster die ik je een half jaar geleden verkocht heb?"
na een korte pauze weerklinkt een confirmerend antwoord;

"euh ja... dat ding steekt hier ergens in de doos zoals ik hem opgepikt heb..."

een vreugdevol gevoel steekt de kop op, zoals de visser die eindelijk na een hele dag wachten een walvis de grote van een sardien aan wal haalt,

"doe je wat met die extra cockpit die ergens in die doos schuilt? lijkt handig voor een project..."

als volleerde CEO's van vooraanstaande bedrijven worden mondelinge contracten besproken en bekrachtigd waarna een luttele 15min., twee pinten ,een sigaret en enkel verwonderde blikken later ligt een zwarte cockpit gecombineerd met een babyblauwe helm mij aan te staren van achter de gestickerde bataclava .

een willekeurige gok en samenloop van omstandigheden lijkt op te leveren, onzeker begin je al het vorige werk te ontmantelen aandachtig lettend op potentiële problemen , de roes van het gepasseerde weekend komt weer opzetten en de orkaan van gedachten versnelt naar een hoger niveau , onzeker met de lexanschaar voorzichtig manoevrerend over denkbeeldige lijnen , al passend en knippend staren de ongeschilderde ogen in het helmpje mij enkele ogenblikken later aan vanuit de ontstane symbiose van lexan ,frp en gevormd staal.


Kyosho mini landjump, 0nae

glunderend wankel je enkele stappen achteruit, verblind door je eigen ingebeelde gecreëerde schoonheid net als een vader zijn kind het mooiste kind van de wereld vindt

dat zalige voldane gevoel begint plots leeg te lopen als de tank van een benzineslurpende amerikaanse slee, fuel burning fast on an empty tank...

de criticus ontwaakt en alziende ogen scannen feilloos foutjes en tekortkomingen, rode blips verschijnen op het radarscherm, en het spel is pas over als al die rode blipjes weer groen kleuren en het volgend spellevel lonkt,

sliertjes lexan dwarrelen op de werkvloer om later weer opgeveegd te worden samen met overgebleven sjablonen een gezamelijk lot in de vuilnisbak te delen, maar deze offers zijn niet onopgemerkt voorbij gegaan, verschillende kleuren verf hebben gevloeid over het slagveld en het project begint een coherent geheel te vormen in plaats van een samengooisel van sluimerende vergeten onderdelen,

Kyosho mini landjump, Kj6o

de creatieve vlam begint weer te doven en zoals een ruimtemissie in de jaren '60 en waarschijnlijk de moderne ook nog.., scheid de hoogvliegende ideeënraket zijn laatste boosters af om zo vredig sluimerend verder de ruimte in te zweven, zinderend over voorgaande uren,op weg naar zijn eindbestemming ,
blindelings zoekend glijd mijn hand langs de deuropening en een bekende confirmerende klik werpt opnieuw een zwart deken over de arena,

to be continiued...





Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van Boussini di 26 nov 2013 - 22:44

*klik* ...stotterend en stotend komen de tl balken tot leven en stabiliseren zich tot een kunstmatig licht , met een droge krak komt de oude radio in de hoek tot leven en muziek vult "het labaratorium" , een paar piepjes later word ik eraan herinnerd dat mijn laatst opgeladen batteryen nog altijd te vinden zijn op de plaats delict waar hun laatste ionistiecyclus heeft plaatsgevonden...

een handjevol plastic parts vind hun plaats op de werkbank , niets vermoedend klaar om hun technische afmetingen te onthullen en na hun doel geheiligd te hebben weer in de partsbin te belanden,
na enkele uren frp martelen met diverse gereedschappen te vinden in de betere doe-het-zelf zaak ,kan ik glunderend genieten van een setje custom shocktowers samen met een paar nafluitende oren waarvan alle krediet naar mijn favoriete hoogtoerige snij- en schuur-compagnon gaat.

Kyosho mini landjump, B1eq

ik besef mij ineens dat deze "build" ineens uit de hand aan het lopen is net zoals een grap soms pure ernst kan worden, meer en meer onderdelen van de Japanse modelbouwgigant met de K ,zorgvuldig ontworpen en getest door een waslijst van ingenieurs en vaklieden, worden zorgeloos de partsbin ingeslingerd en vervangen door eigengebouwde parts ontstaan in dat donkere hoekje in de achterkant van je hoofd.
een nieuw akelig feit komt bovendrijven ,koud als een dode pinguïn op Antarctica vormt de gedachte zich, de onnuttig ronslingerende bouwdelen en ooit miskochte materialen zijn op hun eind gekomen en je zelf gebouwde trots en glorie is ver van compleet , nuja compleet is een breed begrip van functioneel tot pietje precies maar de visie die ik mij voor ogen hou is samen met dit project verder gegroeid, en het goede voornemen van enkel rondslingerede spullen te gebruiken is al lang het raam uitgebonjourd.

kosten dienen gedaan te worden en kruistochten naar diverse modelbouwwinkels worden ingezet, gewapend met lastige vragen en mijn getrouwe schuifmaat.
Na zorgvuldig menig uitbater van een modelbouwzaak hun inventaris doorgelicht te hebben samen met wat gepaarde teleurstellingen trek je dan de concusie dat het wereld wijde net moet ingeschakeld worden voor de juiste parts op te sporen,
gelukkig is zowat alles te koop met een simpele click van de muis en een nieuw avontuur door de online jungle wordt ingezet .


Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van Nobody wo 27 nov 2013 - 17:38

Heel leuk bouw verslag.

N

Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875
Woonplaats : Brakel

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van Toyobart wo 27 nov 2013 - 18:50

Jawadde , das een hele boterham om te lezen...
... maar o zo entertaining , waarvoor dank Smile
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van Boussini za 7 dec 2013 - 1:46

een reeks biepjes weerklinken , gepaard met een hoogtoerig gezoem en enkele lichtflitsen,
na enige tijd klink een vertrouwd riedeltje en het scherm van mijn wonderkastje licht op.
*click,click*
met een simpele spastische beweging op de muisknop opent zich een venster, en niet zomaar een venster, een waar portaal naar een eindeloze plaats van informatie , wie had gedacht dat zulke kracht zich bevond achter een onschuldig front waar het woordje "google" te lezen staat,
onder het fel gekleurd woordje bevind zich een invoerbalk, hier is het invoervak dat het onmogelijke op gemiddeld 0.23 seconden omzet in virtuele realiteit en in dit geval mogelijk na enkele dagen in harde feiten,
toetsen geratel weerklinkt en een fractie later word ik keurig geïnformeerd met een lijst waarin zich dezelfde woorden bevinden die ik eerder in het magische invoervak ingaf,
kritisch bekijk ik iedere gesuggereerde link en graaf dieper, alles wat ik mij kan inbeelden is maar een enkele spastische beweging van de vinger van mij verwijderd, gedaan met een eeuwigheid wachten bij de hobbyboer, hier in deze virtuele wereld is alles 24/7 open en sta ik altijd vooraan aan de toog om geholpen te worden, heel de inventaris uitgerold voor mijn ogen inclusief alle info die ik wens per part,
kapmessen klaar? tijd om een stukje internet jungle om te leggen en mij een path te banen naar de schatten die ik wens te vergaren.

net zols je in de "carrefour" zowat heel het krat omkeert voor die ene perfecte paprika die je toch later uit elkaar snijd tijdens het koken, spit ik door een labyrinth van mooie glimmende lichtmetalen stukjes, ieder perfect gepresenteerd van zijn beste kant , uiterst kritisch word er gewikken en gewogen ,beslissingen gemaakt en mijn virtueel winkelkarretje dat niet eens met muntslot is uitgerust vult zich gestaag,
een triomfantelijk gevoel maakt zich meester, trots kijkend naar al die plaatjes van spullen die zorgvuldig geselecteerd waardig bevonden zijn voor deze build,
het is een lange tocht geweest door een digitale jungle doorspekt met gevaren, valkuilen en wanhoop, tijd om het laatste clickje uit te voeren en de oneindige bron der informatie weer toe te dekken voor een volgend gebruik .





Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van Boussini zo 29 dec 2013 - 20:32

postbodes..., zij zijn de onzichtbare verwezenlijkers van dromen wereldwijd, vaak beseffen ze dit zelf niet, noch beseffen wij het, maar bij iedere levering hebben postbodes de kracht om mensen gelukkig te maken of net iets minder gelukkig in sommige gevallen, fortuilijk voor mij behoor ik tot de categorie "gelukkigen" , na een oneindige marteling van geduld komen eindelijk de schatten gescoord in de "online jungle" netjes binnengerold ,
Japan, China , de verenigde staten ,Duitsland , allom zijn deze vertegenwoordigd op de etiketten van de afzenders... mogenlijk een waar genot voor de vermaarde postzegelverzamelaar, maar daar heb ik nu geen oog voor, de inhoud is waar het om draait... en als een 6-jarige adhd-lijder op 20 blikjes redbull moet de zorgvuldige verpakking eraan geloven en kan ik niet snel genoeg alle mooie rode aluminium glimdingetjes bewonderen, tijd om mijn zooitje ongeregeld eens een meer fabriekswaardige uitstraling te geven ... zo doet het mezelf ook wat minder pijn aan de ogen en waarschijnlijk ook aan die van anderen

na al wat tijd gespendeerd te hebben aan de "cockpit" liefdevol gedoneerd van een kyosho sandmaster is nu de motor aan de beurt, dankzij afzeggers van verzamelseries door de-agostini, is het mij mogenlijk gemaakt om de vermoeide kyosho gx15 weer te voorzien van een nieuwe krukas, zuiger/cilinderset en een matchende rode koelkop... geen slechte manier om een 20je op te soeperen volgens mij...

Kyosho mini landjump, Oeqi

kabeltjes worden netjes weggewerkt en aan de nodige rode accentjes is gedacht, een bargainbin retourkoeler is ontdaan van zijn blauwe kleur dankzij een litertje ontstopper en de afvoer loopt ook weer wat beter door in eenzelfde handeling ,wie zegt dat modelbouw geen additie is in het huishouden?
een oude 1/8 buggy heeft zijn filter en steun geschonken en de vers gepolierde partjes worden netjes verbonden met oranje benzineslangen,
maar dan verschijnen er ineens weer kronkels, de donkere krochten in het achterhoofd lopen weer over dankzij een paar verkeerd bestelde parts..., die krengen passen totaal niet met hetgeen je in je hoofd had en het is doodzonde om deze gewoon ergens te laten slingeren zonder doel... , verkopen is geen optie mits deze van een al ouder niet populair model zijn , er is geen discussie mogenlijk, deze zullen en moeten passend gemaakt worden zelfs indien dit betekend dat er een paar fundamentele veranderingen dienen uitgevoerd te worden...
extra parts worden besteld, de plaatselijke modelbouwboer trekt de haren uit zijn hoofd bij het aanzien van mijn wezen in zijn winkel en de plaatselijke doe-het-zelf zaak zijn geduld begint ook op te raken...
de trap wordt afgedaald en met die bekende klik knetteren de tl-balken en mijn getrouwe radio weer tot leven,
een paar van mijn favoriete plastiek en aluminium marteltuigen selecteren voor de rest van de avond...

met een tjirpend geluid komt de ouwe trouwe dremel weer tot stilstand, het ultieme moment voor de eindassemblage is aangebroken, na weken trail and error, weggegooide verkloote parts , eindeloze gedachtenwijzingen en uren draaiwerk is eindelijk alles af en dient de verzameling onderdelen nog enkel gemonteerd te worden, liefst op de juiste wijze met de nodige zorg,

na het obligatoire sleutelwerk is het moment supreme aangebroken, de donkere gedachten ontstaan in dat gekke hoofd zijn omgezet in een tastbare realiteit van noeste arbeid en mechanische liefde , alle schrammen, blauwe vingers, pijnlijke knieën en frustraties zijn het allemaal waard geweest,

dus zonder enige schaamte kan ik nu tonen wat ik ga aanschouwen als mijn gestoord geesteskind Smile

enjoy!

Kyosho mini landjump, W1vh

Kyosho mini landjump, 2i2a

Kyosho mini landjump, Ln9h

Kyosho mini landjump, 74yt

Kyosho mini landjump, Aqqq

Kyosho mini landjump, 43q2

Kyosho mini landjump, Zpub

en de samenstellingslijst voor de echte hard-core volgers Wink

wielen kyosho lazer zx voor/achter (oude stock modelbouwwinkel )
banden tamiya df03 voor/achter ( gestolen van mijn df 03 )
cockpit kyosho sandmaster (afgedwongen van een eerder verkocht model )
gpm 70mm rode aluminium dempers + verenset voor / achter ( online jungle verovering bij asiatees )
rode aluminium meenemers ( zelfde verhaal )
gpm:tamiya df02 rode aluminium knuckles ( asiatees...)
gpm:tamiya df02 rode aluminium c-hubs (asiatees...)
gpm:tamiya df02 rode rear hubs ( had ik al iets gezegd van asiaatees ? )
tamiya voor- en achterarmen df02 ( modelbouwwinkel )
kyosho cilinder and piston set ferrari f1 de-agostini ( ebay )
kyosho cooling head for gx15 ferrari f1 de-agostini ( ebay )
kyosho crankshaft for gx15 ( oude stock van een kennis )
hinge pin set traxxas slash 4x4 ( modelbouwwinkel )
orange silicon tube ( modelbouwwinkel )
air filter for 1/10 ( Reely conrad )
2x futaba s3003 servo's ( eigen stock )
ingekorte complete driveline van kyosho alpha 2 gp ( eigen stock )
65mm cardans van onbekende afkomst, ( modelbouwwinkeltje dat ik toevallig tegenkwam onderweg naar een klant )
frp plaat in 2.5mm en 1.6 mm dikte ( large-it )
nen ijzerwinkel staal en aluminium bereid op wijze van het huis
lexan scraps in alle maten en vormen
black rubber sealed bearings ( modelbouwwinkel )
en nog ontelbare huisgemaakte prutskes en prullekes....

Kyosho mini landjump, W1vh

bedankt voor het kijken beste modelbouwvrienden, hopelijk raken jullie geïnspireerd ( of geïnfecteerd? ) voor zelf meer moois ( of fout functioneel )te bouwen in de toekomst

D,
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van Tamiya1970 zo 29 dec 2013 - 20:45

Man man wat een genot voor ons modelbouw idioten!
De tekst en de create in een woord Magie Kyosho mini landjump, 4078649926 
Top job done mister!
Tamiya1970
Tamiya1970
Regular
Regular

Aantal berichten : 606
Woonplaats : Oegstgeest (Holland)

http://www.tamiyaclub.com/member.asp?id=26365

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van Toyobart ma 30 dec 2013 - 8:20

Haha , Genius , ge moogt blijven D. Very Happy
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Kyosho mini landjump, Empty Re: Kyosho mini landjump,

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum