RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trailer axles, jullie bevindingen en info!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Trailer axles, jullie bevindingen en info! Empty Trailer axles, jullie bevindingen en info!

Bericht van SuzukiSamurai di 23 jul 2013 - 1:02

Dag heren,

Ik wil een trailer bouwen voor mijn Suzuki Samurai op te vervoeren. Ik ga deze dan ook zelf maken. Maar het probleem zijn de assen in mijn ogen. Ik heb geen enkel idee hoe ik deze zou moeten maken. Ik heb dan maar wat research gedaan en kwam op de assen van een Tamiya King Hauler uit. Ik vermoed dat deze perfect zouden zijn aangezien een vrachtwagen in real life sowieso al groot is en de 1/14 perfect uitkomt op 1/10 voor onze rc 4x4s. Nu zoek ik iemand die een soortgelijk exemplaar heeft (King Hauler). Ik wil weten hoe breed de assen zijn en wat de hex betreft. De vrachtwagen zelf meet 18cm breed. Maar aangezien er "duallies" onder de trailer van de vrachtwagen zitten vermoed ik dat deze vrij smal zullen zijn (12 cm), en dat is net wat te weinig denk ik. Heeft er iemand een King Hauler of kent iemand een persoon die ook van deze vrachtwagens heeft? De assen lijken me best makkelijk te monteren als ik de assen zo bekijken.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130937580906

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=251308122970
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Trailer axles, jullie bevindingen en info! Empty Re: Trailer axles, jullie bevindingen en info!

Bericht van Skiep di 23 jul 2013 - 8:37

aangezien dit niet aangedreven assen zullen zijn, zou k het helemaal zelf maken, zo kan je de breedte zelf bepalen.

voorwielen van een 2WD en de daarbij horende assen kunnen aan de trailer bevestigd worden op de gewenste breedte, zonder gebruik te maken van een doorlopende as.

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum