RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toyota Tundra op Axial chassis

+6
Skiep
axialjohan
Ranger Joe
Bas
StefCross
SuzukiSamurai
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van SuzukiSamurai wo 24 jul 2013 - 19:17

Motor opgeblazen of niet. Ik heb vandaag maar wat verder gedaan aan de Tundra. Ik heb mijn nieuwe motor van mijn Samurai toch nog niet dus zitten wachten heeft ook geen zin. Smile
Naast de voorlichten heb ik kleinere banden geplaatst en hem verlaagd maar wat vinden jullie? Ik wil het scale houden maar nu heeft hij vrij kleine wieltjes eronder. Alhoewel ik het wel staan vind. Razz

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 1074814_10151719126824326_1367701479_o

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 1078663_10151719126829326_396831212_o

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 1077616_10151719126844326_944078314_o

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 901078_10151719127104326_1288673831_o

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 892492_10151719127114326_470555685_o
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van tamiya2000 wo 24 jul 2013 - 19:22

Staat zeker goed Very Happy
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638
Woonplaats : Wervik

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van Skiep wo 24 jul 2013 - 19:25

Maar om het echt te doen matchen zouden de wielkassen wat breder mogen.

Verder wel een pracht exemplaar.

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van SuzukiSamurai wo 24 jul 2013 - 20:08

Skiep schreef:Maar om het echt te doen matchen zouden de wielkassen wat breder mogen.

Verder wel een pracht exemplaar.

Ik ga die brede fenders kopen voor de Tundra. Dan staan ze idd wat breder, en daarnaast kan ik de wielkassen ook uitsnijden dan, dan kan ik grotere banden eronder krijgen. Smile
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van Skiep wo 24 jul 2013 - 20:15

Dat is een goed idee. Ik ben met de wielkast verbreders van dingo kap aan het sprlen om te zien of dat past bij mijn toekomstige new bright body. Maar daar is nog veel werk aan voor ik er foto durf van posten Wink

En aan je samurai te zien heb ik er alle vertrouwen in dat ook dit een pracht exemplaar zal worden als hij af is.

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van SuzukiSamurai wo 24 jul 2013 - 21:09

Skiep schreef:Dat is een goed idee. Ik ben met de wielkast verbreders van dingo kap aan het sprlen om te zien of dat past bij mijn toekomstige new bright body. Maar daar is nog veel werk aan voor ik er foto durf van posten Wink

En aan je samurai te zien heb ik er alle vertrouwen in dat ook dit een pracht exemplaar zal worden als hij af is.

Dat Samuraitje ziet er momenteel goedkoop chinees speelgoed uit naast die hard body. Ik ben van zin een nieuwe te bouwen als ik nog zo een body in mijn handen krijg. Maar ik vermoed dat dit maar een droom zal blijven.. Ik zal het zeker professioneler aanpakken dan met mijn huidig Samuraitje. Maarja, je eerste build en geen ervaring.. Razz 
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van Skiep wo 24 jul 2013 - 21:29

Op foto ziet hij er alvast mooi uit. Als mijn eerste echte build zo is ben ik al lang blij. En dan heb ik het niet over de dingo kit, maar een echte self made build zoals de jouwe.

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van Toyobart do 25 jul 2013 - 22:10

Laat die spatborden maar , hij is goed zo Smile
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van Nobody vr 26 jul 2013 - 18:25

Skiep schreef:Op foto ziet hij er alvast mooi uit. Als mijn eerste echte build zo is ben ik al lang blij. En dan heb ik het niet over de dingo kit, maar een echte self made build zoals de jouwe.

Het is geen "self built" door suzukisamourai.

Die Samourai ziet er nog steeds de mooiste (realistische) uit.

Ik zou onder die Tundra monster wielen zetten om er realistischer uit te zien. (zie tundra monster truck afbeeldingen)

N
Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875
Woonplaats : Brakel

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van Skiep vr 26 jul 2013 - 18:50

Nobody schreef:
Skiep schreef:Op foto ziet hij er alvast mooi uit. Als mijn eerste echte build zo is ben ik al lang blij. En dan heb ik het niet over de dingo kit, maar een echte self made build zoals de jouwe.

Het is geen "self built" door suzukisamourai.


N

SuzukiSamurai schreef:Bedankt voor de reacties. Wink

Ranger Joe schreef:kersenrood is een super duper kleur Cool  dis suzuki samurai staat die op een losi mrc chassis? Zoja heb ik hierover nog enkele vragen.

Ja, ik denk dat dat heel leuk zal uitkomen met de witte velgen dat kersenrood. Ik dacht eerst gifgroen maarja, we moeten eerlijk. Zo'n Tundra is een luxebak en daar gaan we geen pimp my ride van maken! Die Suzuki Samurai staat idd op een Losi MRC chassis. Maar het chassis is zelf gefabriceerd. Met andere woorden zeer amateuristisch en veel spanbanden gebruikt. Maar hij doet aardig zijn werk! Razz 

Dit deed mij denken van wel...

Ben ondertussen ook even verder gaan kijken, en ondanks het feit dat we de foto's niet kunnen zien versterkt dit topic: https://rctrial.actieforum.com/t719-suzuki-samurai mijn vermoeden.

Maar misschien hebben we andere criteria voor self built? Een RTR dien zo ver is omgebouwd dat je niet meer weet wat het origineel was lijk mij toch voldoende om te spreken van een self-built. Of moet ieder onderdeel hand made zijn om deze naam te verdienen? Waar trekken we dan de lijn, assen zelf tekenen en maken? De banden zelf gieten :p (grapje natuurlijk Wink )

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van SuzukiSamurai vr 26 jul 2013 - 21:14

Uiteraard is het kapje en dergelijke niet zelf gemaakt. Maar het werk, research en dergelijke om onderdelen te vinden die passen, of dingen doen passen. Die bumper is bvb van een buggy, ik heb een Frenzy 370 motor gestoken en de gearing aangepast. Self built is een brede term. Smile

Maar goed, even de zaken op orde stellen. Ik heb de volgende onderdelen net besteld om de build toch grotendeels te kunnen afronden.
Ik heb toch de brede wielkappen besteld, oftewel de "fenders". Ik wil toch iets grotere en bredere banden lopen en omdat de fenders de wagen iets breder maken is dit goed mogelijk. Maar het belangrijkste is dat ik de wielkassen kan uitsnijden zodat de grotere banden niet of weinig slepen. Ik wil het allemaal zo scale mogelijk houden dus een monster truck maken is niet mijn bedoeling.

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 $(KGrHqR,!ooE+4VdrUifBQHKbLKqeQ~~60_3

Daarnaast is de deur van de laadbak ook onderweg. De vorige eigenaar was dit vergeten bestellen.

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 $T2eC16Z,!zoE9s5ngLlkBRcGt6b61g~~60_12

Wat ik met de toekomst misschien nog zal bestellen is een snorkel, alhoewel ik dit nu niet nodig vind omdat de Tundra hier ook niet echt achter vraagt.

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 _vyr_235p

Deze middag heb ik de spiegels ook bijgesneden, deze komen echt veel te wijd buiten de wagen en deze zijn dan ook ingekort met 0,7 mm. De rolbeugel in de laadbak met de "verstralers" zijn ook geïnstalleerd. Alleen heb ik geen foto's.

En nu ik zo heb zitten kijken op de website van rcmodelex, dan zou ik wel eens een double cab hilux durven bestellen. Ik ken iemand uit Amerika die deze heeft en ik ben toch wel verliefd op dat ding!

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 775220_10151188457140796_1996448956_o
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van Skiep za 27 jul 2013 - 7:29

Die fenders zijn top. Ik dacht fat ze breder zouden zijn. Maat deze zijn echt wat het moet zijn op een tundrz.


Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van SuzukiSamurai zo 4 aug 2013 - 18:05

Dag heren,

De Tundra is afgeraakt. Buiten hier en daar nog een paar upgrades die hij nodig heeft.

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 1077475_10151743392564326_1103787485_o

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 1079072_10151743392384326_2064363319_o

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 1091180_10151743392404326_557999575_o

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 616341_10151743392399326_188523107_o

Ik ga nu een ritje maken en wat foto's trekken! Wink
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van SuzukiSamurai zo 4 aug 2013 - 18:38

Het eerste ritje is gemaakt. En ik denk al direct dat deze geen terrein zal zien. Ik vind hem langs de ene kant te mooi om te gaan verbrakken maar langs de andere kant rijdt die wel heel goed. Smile

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 1146246_10151743448349326_1261626040_o

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 1097754_10151743448344326_418817327_o

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 1077021_10151743448374326_1707115245_o
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van Skiep zo 4 aug 2013 - 18:44

Super mooi, enkel misschien het logo in de grille ontbreekt Very Happy

Skiep
Regular
Regular

Aantal berichten : 300
Woonplaats : Halle

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van SuzukiSamurai zo 4 aug 2013 - 18:48

Skiep schreef:Super mooi, enkel misschien het logo in de grille ontbreekt Very Happy

Ik ga inderdaad nog eens stickertjes bestellen voor op de grill. DIt had ik over het hoofd gezien. Smile
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van tamiya2000 zo 4 aug 2013 - 19:02

Wauw man, ziet er super uit. Keep up the good work. Zie er naar uit om de Tundra's eens te gaan uit testen Very Happy

Vraagje, heb e nog lampenglaasjes over? Met name een witte voor op de rolbeugel
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638
Woonplaats : Wervik

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van SuzukiSamurai zo 4 aug 2013 - 19:04

tamiya2000 schreef:Wauw man, ziet er super uit. Keep up the good work. Zie er naar uit om de Tundra's eens te gaan uit testen Very Happy

Vraagje, heb e nog lampenglaasjes over? Met name een witte voor op de rolbeugel

Ik heb die nog wel in mijn doos liggen, nog 2 witte en en 2 gele. Wink
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van tamiya2000 zo 4 aug 2013 - 19:39

Can i buy one? :p
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638
Woonplaats : Wervik

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van SuzukiSamurai zo 4 aug 2013 - 20:24

tamiya2000 schreef:Can i buy one? :p

Mocht ik naar een volgende meeting komen, dan krijg je die gewoon hoor. Ik ben er toch niets mee en ik kan er moeilijk 5 euro voor vragen. clown 
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van tamiya2000 zo 4 aug 2013 - 20:42

OK, ik trakteer er dan ne pint ofzo Wink

PS: van waar komen die fenders en die snorkel? vind het wel bruut staan
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638
Woonplaats : Wervik

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van SuzukiSamurai zo 4 aug 2013 - 21:17

tamiya2000 schreef:OK, ik trakteer er dan ne pint ofzo Wink

PS: van waar komen die fenders en die snorkel? vind het wel bruut staan

De fenders en snorkel worden normaal door RC-modelex gemaakt. Je moet maar eens googlen, die mannen hebben echt heel proper gerief. Maar die fenders kosten 50 dollar. Best duur.... :/
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van tamiya2000 za 10 aug 2013 - 15:28

Wil je nog een Toyota logo hebben voor op de grille? heb er 1 over. Die alu stickers
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638
Woonplaats : Wervik

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van SuzukiSamurai za 10 aug 2013 - 20:13

tamiya2000 schreef:Wil je nog een Toyota logo hebben voor op de grille? heb er 1 over. Die alu stickers
Heel graag! Mss op de volgende meeting als je langskomt? Smile Dan zal ik maken dat ik dat lampje bijheb. Wink
SuzukiSamurai
SuzukiSamurai
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 107
Woonplaats : Oosteeklo

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van tamiya2000 za 10 aug 2013 - 23:38

Super, dealio
tamiya2000
tamiya2000
Regular
Regular

Aantal berichten : 638
Woonplaats : Wervik

Terug naar boven Ga naar beneden

Toyota Tundra op Axial chassis - Pagina 2 Empty Re: Toyota Tundra op Axial chassis

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum