RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

+4
Fabber
rataplan
Boussini
land rover freak
8 plaatsers

Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:01

aanpassing 1: voor dat ik ermee heb kunnen rijden.
Omdat ik nooit van mijn auto kan afblijven heb ik nog een paar dingen aangepast zoals de baterijhouder weggehaald voor een beter scale uiterlijk. Van hout een plaatje uitgezaagd en er traanplaat op geplakt om het lelijke hout te verbergen. (de servo is ook al ingepakt in een ballon voor beter bescherming tegen water)
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. 430CE388
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. 7F53DDF6

Ook heb ik mijn kofferbak bekleed met traanplaat om het een moderner uiterlijk te geven.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. C297BDE9
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. E3207AD6

(De traanplaat is afkomstig van de Gamma een redelijk grote rol voor €12)
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:02

aanpassing 2: Bevestigen van de winch
Een projectje dat ik al een tijdje geleden heb gedaan: mijn 3racing winch bevestiging maken.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. CBB73290

De winch bevestiging: wat ik heb gebruikt zijn 5 aluminium plaatjes die je allemaal in een hobbycenter kunt vinden, het zijn kleine plaatjes 5cm x 1.5cm.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. 4682F151

Ik heb aan de voorkant voor de shift servo een plaatje gelegd en aan de onderkant van het chassi ook nog een plaatje gelegd en deze verbonden met 2 schroefjes.
Daarna heb ik aan het onderste plaatje nog is 2 plaatjes gehangen die recht vooruit gaan en daar dan de gaten van mijn winch afgetekend en geboord.
Om te zorgen dat het tijdens een botsing niet gaat wiebelen en zo mijn schroefjes gaat afbreken heb ik nog een versteviging gemaakt met nog een klein aluminium plaatje.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. ABFBD087

Als resultaat een mooie scale winch bevestiging maar: de bullbar past er wel niet meer op. Crying or Very sad
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:04

aanpassing 3: een paar cadeautjes santa
Aangezien dat ik niet echt content van mijn winch ben heb ik die eraf gedaan en vervangen door een bullbar die een vriend van mij nog had liggen en ik heb gekregen, nu kan dat klein bumpertje eraf en staat er eindelijk een goed grote veel beschermende bullbar op
Heb ook nog bandjes gekregen als vervroegd verjaardagscadeau.
Mijn doekje zijn steunen zijn kapot gegaan en heb er nu een reserve band gemonteerd om het niet zo leeg te maken in de laadbak (foto's daarvan plaats ik binnenkort in de showroom).

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. 42D6B103
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. 19CEE68A
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. 45195509
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. B2F39AF4

Verder heb ik ook nog een aanpassing gedaan aan de bevestiging van mijn body voor: van voor en van achter heb ik er een draadstang er in gedaan en dan vast gemaakt met tread lock en de top een stuk korter gezaagd zodat er nog een moertje op kan.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. 38B92F28
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. 2159C4FF

Bij de rock gliders heb ik de schroefjes er langs de achterkant ingedraaid zodat ik mijn gaten over die schroefjes kan schuiven. Deze bevestigingen heb ik gemaakt om mijn body sneller te kunnen monteren en demonteren.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. E80BE776
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:06

aanpassing 4: betere stuurservo plaats.
Ok weer is een aanpassing aan mijn RC auto en een simpele die iedereen kan doen en ik ook aanraad aan iedereen omdat het veel beter werkt dan de standaart sturing van de tamiya. Het eenigste wat ik extra heb gebruikt is een draadstang van 3mm en een ander servoheveltje want de servoheveltjes van tamiya gaan niet passen en zijn prul.

Aanpassing aan het servoheveltje van de schakelservo is niet heel erg nodig, ik heb gewoon de bal conector(BF7) aan de andere kant van het heveltje erin geschroeft.
Voor de stuurservo had ik eerst een stervormig servoheveltje maar daar heb ik 3 van de 4 armpjes eraf gedaan met de dremel en de breedte zo minimaal gehouden bij het bevestigingspunt anders komt het heveltje tegen de rand.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. DEDF4AC6

De stuurstang op de as zit nu aan de voorkant van de as anders kon de stuurstang van de servo niet naar de stuurstang van de as gaan, verder kun je nog zien waar welke servo is geplaatst.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. 25E84199

Wat ik nog gedaan moet krijgen: het schroefje waarmee de ball conector op de hevel heb vastgemaakt(BA2) komt als ik voledig naar links stuur tegen de chassibalk aan.
Het grootste voordeel aan de stuurinrichting op dees manier is dat je met een minder sterke servo kan sturen terwijl de voordiff is gelockt op ondergrond met veel grip als je stilstaat.
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:09

Ik ben is een avondje als ontspanning begonnen aan de verbouwing van mijn high lift en het is goed gevorderd.

Ik heb de versnellingsbak gelift en die steekt nu uit boven de chassis latten in de plaats van tussen de chassis latten en heb hem ook nog wat naar achteren geplaatst zodat hij de body niet raakt.
(hier staat hij maar met 2 schroeven vast op de positie dat hij moet komen)
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3256
De winst vergelijkbaar met de skid plate:
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3249

Om te voorkomen dat het schakelstaafje tegen de batterij plaat aankomt heb ik die aan de chassis vast gemaakt en dan 2 alu plaatjes om te voorkomen dat hij van links naar rechts schuift vanachter. (de alu plaatjes moeten nog een beetje geplooid worden)
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3253

Ik heb om de scale look iets te verbeteren het chassis ook ineens een stukje laten zakken door de onderdelen L3 (de plastieken stukjes die tussen de bladveer en de as zitten) weg te halen en de schokdempers 1 gaatje lager te steken op de as, ik heb onderdeel BD6 ook nog omgedraaid zodat de stuurstang niet tegen de bladveren komt maar bij een sturende as moet dit ook gebeuren maar hij moet ook wat gelift worden.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3255
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3254

Hier een foto van hoe het eerst was en hoe het nu is. (onderste is nu)
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3249
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3251

Ik heb nu ook al de bladveer flex mod gedaan en ik moet zeggen dat die ongelooflijk goed werkt.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3254
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3259

Het probleem dat ik nu heb is dat de schokdempers verder flex voorkomen dus zou ik ze er af laten en heeft dat nadelige gevolgen of wat kan ik doen om de flex toch nog te vermeerderen?

Wat ik nog moet doen is de beugels maken voor de versnellingsbak vast te zetten, de stuurinrichting bouwen, bullbar steunen wat afvijlen en zwart spuiten, de alu plaatjes van de batterijhouder zwart spuiten en ook nog wat afschuren en plooien, de steunen van de versnellingsbak maken en zwart spuiten en de voorste stuurstang iets omhoog doen.
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:11

Zo weer is een update.

Ik heb de voorste stuuras naar onder de cardanas geplaatst zodat hij niet tegen mijn bladveren aankomt en ook niet tegen mijn as aan en heb de ball conector op het einde van de lange schroef vast gemaakt met lock tide.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3263
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3264

Ik heb ook de draaipunten voor de sturing en het schakelen vast gemaakt maar voor die van de sturing heb ik wel een pilaar van de bodymount moeten weg dremelen.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3265

Ik heb om vanachter meer flex te krijgen de afstandsbussen van boven verwisseld met onder zodat mijn schokdemper minder snel tegen mijn as aankomt maar van voor heb ik dit niet gedaan omdat mijn stuurstang dan het chassis zou raken (geluk bij een ongeluk dus pirat ).
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3266

Wat ik nog heb gedaan is wat zand wegdoen aan mijn auto, de bladveer setting terug op normaal gezet en de veertjes van de schokdempers eruit gehaald maar die ga ik er denk ik terug insteken later.
Wat ik nog moet doen is steunen van de versnellingsbak maken en spuiten en dan elektronica erop en testen maar. What a Face
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:16

De laatste update van deze verbouwingen is er.

Steuntjes voor de bullbar en de versnellingsbak gemaakt (bullbar was al gemaakt) en zwart gespoten maar niet met veel succes want de verf komt er af.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3290
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3289

Ik heb ook nog is de stuurinrichting verandert, het idee komt van Bas.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3296
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3297

Ik heb de schakelservo ook moeten verplaatsen omdat die met de verhoogde versnellingsbak niet meer kon gebruikt worden op de plaats waar hij origineel staat, idee komt ook al van Bas Idea
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3291

Schakelstaafje is ook al niet echt geschikt en heb dus geïmproviseerd en ik heb er ook secondelijm op gedaan om te voorkomen dat ze niet draaien.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3299
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3295

Winch heb ik gemonteerd maar het stroomkabeltje was te kort en heb het dus zelf verleng met soepele koperdraad van 1,5mm² dat ik nog had liggen.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3287

Elektronica geïnstalleerd en ook zeer goed waterdicht gemaakt.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3286

Heb ook nog is getest hoe wheelyking banden er onder staan en ziet er eigenlijk helemaal niet slecht uit bounce
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3288

En dan vrijdag de testrit gedaan maar zoals gezegd: batterij was plat en gisteren dan een goede testrit kunnen doen en het ging perfect alleen heb ik gemerkt dat ik mijn schakelservo nog wat moet afstellen omdat ik mijn trims moet gebruiken om hem in low gear te zetten. Het omkantelen gebeurt ook niet sneller dan anders maar hij heeft wel sneller de neiging om om te kantelen.
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:18

Heb nog is een kleine verandering gedaan, beadlock ringen van mijn muding banden set geverfd in de kleur Motip primer grijs cyclops 2 lagen en het gedeeltelijk weg geschuurde groen is niet meer zichtbaar en in tegenstelling tot mijn zwarte onderdelen van de vorige update heb ik ze deze keer wel goed ontvet en blijft de primer wel tegen de beadlock ring zitten, allé hier zijn de foto's van mijn primer kleurige beadlockringen Smile

Voor het spuiten al is geprobeerd door gewoon de verf weg te schuren maar dat lukte niet goed.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3322

En hier zijn ze dan geverfd.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3324
(Flex is er toch goed op vooruit gegaan met die chino mod.)
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3325
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3326
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:19

Nummerplaatjes en ARB stickertje gemaakt, shackles en winchhaakje gekocht, bullbar lampjes bevestigt (worden hopelijk nog is vervangen door beter lampkapjes) en scale sleeptouw gemaakt maar is ondertussen al kapot, ook de nummerplaat en de ARB sticker ligt er al af.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3355
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3358
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3359
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3360
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3361
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3362


Ik ben gisteren ook nog bezig geweest met het solderen van lichtbeschermers maar heb ze nog niet af.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3352
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3353
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3363
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3364
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:20

Zo eindelijk 1 van de 2 achterlichtbeschermers klaar, heb er een eeuwigheid over gedaan.
Eerst mooi op maat plooien, op maat afknippen, eindjes platvijlen dan solderen daarna het overige soldeertin wegvijlen.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3377
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3378
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3379
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3380

en om te kunnen vergelijken hoe klein het kleinste koperdraadje is heb ik er het kleine inbus sleuteltje van tamiya langs gelegd, is dus minder als half zo dik!
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3381

Met 1.5mm² vind ik fijn om te werken maar met 0.5mm² doe ik toch niet meer na alle lichtbeschermers, is veel te moeilijk.
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:22

Even een dakrekje gemaakt voor de momentele (tijdelijke) setup, het word vanachter bevestigt met 2 schroeven op de rolkooi van de kit en van voor dat zal ik later wel laten zien.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3382
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3383
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3384

Ook even de andere lichtbeschermer afgemaakt en er ook nog even het pinnetje voor bevestiging eraan vast gesoldeerd maar ik weet nog niet echt goed hoe ik ze mooi op de gaatjes ga krijgen enzo.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3386

Ik ga deze middag ergens naar de doe het zelf om er een verfspuitbus te kopen om het dakrek en de lichtbeschermers de juiste kleur te geven. Smile


Mijn elektronica plaat verstevigd omdat die ook steun geeft aan mijn body en aangezien mijn body was gebarsten door een rol naar voor tijdens de WTT III heb ik ervoor gezorgd dat het nu wat beter verstevigd is met alu hoekprofiel.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3387
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3388

Ik heb ook de skid plate terug bevestigd in de hoop te voorkomen dat ik steeds blijf haken aan mijn versnellingsbak.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3389
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:26

Eventjes tussendoor even wat onderdelen een ander kleurtje gegeven.

De wielmoertjes en lichtbeschermers.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3390
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3391

En het dakrek.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3392

Heb mijn lichtbeschermers al gemonteerd en dat ziet er echt goed uit!
Kijk zelf maar What a Face

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3394
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3395
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3396

Ik heb ook mijn assen een realistischer kleurtje gegeven: van zwart naar satijn zwart Very Happy alleen spijtig dat ze niet lang meer zo mooi zullen zijn Sad

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3397
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3401

De blokken van de as waar de bladveren op moeten niet heb ik niet geverfd omdat het zo meer lijkt op een naderhand toegevoegde accessoire ofzo maar dat is niet te zien op foto.
Ik heb ook nog een ijzeren draad op mijn winch gerold maar daar ben ik vergeten een foto van te trekken.

Hopelijk krijg ik voor zaterdag mijn body nog fatsoenlijk geverfd want ik heb de gaten in de laadbak terug opgevuld.
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:29

Dit gaat misschien de (voor)laatste update van mijn high lift zijn voor een lange tijd.

Foto van het geheel zonder body hoe het nu is
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3404

winch met ijzeren draad van 0.7mm waar ik op het moment heel hard naar op zoek ben
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3405
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3410

gaten in mijn laadbak opgevuld en gespoten
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3406

voorkant ook even de juiste kleur gegeven
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3407

en dan nog een paar foto's van het geheel.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3408
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3409
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3411
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:30

Nieuw lagers zijn ingebouwd en heb hem ook een andere look gegeven.

Jungle lines:
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3593

en nieuw banden met veeeeel grip:
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3596
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3591
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3597

Omdat mijn broer meteen op de PC wou heb ik mijn post niet goed kunnen vervolledigen dus hier nog het vervolg.

Mijn metal shielded bearings waren voor een groot deel vastgelopen dus moest ik ze vervangen en dat heb ik gedaan met rubber schielded bearings maar de kogellagers waar het modder niet zo snel aan kon komen die heb ik niet vervangen met de rubber shielded dus hield ik nog een hoopje kogellagers over als reserve:
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3607

Ze waren toch echt aan vervanging toe want dit zijn degene die waren vastgelopen (12) terwijl er maar 5 kogellagers waren die nog draaide waarvan 2 er in de versnellingsbak zaten.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3608

Ik heb zelfs ontdekt dat van 1 de buitenring van links tot rechts was gebroken, het is te merken dat ze niet duur waren en ze waren die €10 zelfs niet waard.
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3605
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3606

Aan de achterkant heb ik ook nog een reserve band gemonteerd die ik er elk moment heel simpel van af kan halen door gewoon de sterke neodymium magneet weg te halen.
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak di 21 feb 2012 - 15:33

Vandaag is wat gedaan aan mijn flex.

Nobody schreef:... aan elke wiel kant met leege dempers.
Dit heeft mij voornamelijk geholpen!

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3657
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3658

6.5cm maar het was wat te zacht dus nu is het 5cm met meer bladveren, voor en achter hetzelfde.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3662
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3665

Skid plate ook even een kleurtje gegeven met alcohol stift, ligt er toch hopelijk af aan het einde van de WTT4.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3663

Testritje leverde dit op:

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3667
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3669

Opgelost door enkele rubber stopjes in de dempers te duwen.

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3670
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van land rover freak zo 15 apr 2012 - 14:29

Nog is een update:

Ben een korte hard top aan het maken tussen de deaths en de kills door (world of tanks gameverslaving) en dit is tot nu toe het resultaat, ook mijn tekeningetje achterop gezet lol!

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3888
Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. IMG_3889

Nu nog dak en luikjes maken. Smile
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van Boussini zo 15 apr 2012 - 14:49

eenmaal je huif af is zou ik de kanten rondschuren met een schuurblokje, ziet er ineens een pak beter uit Wink mooi werk, in ieder geval
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van rataplan zo 15 apr 2012 - 20:09

mooi mooi

men volgende project ga ik ook eens wat met styreen knutselen
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van Fabber za 21 apr 2012 - 0:32

He deze veranderingen kommen mij bekent voor .
Heb deze ook allemaal uit gevoerd en uit eindelijk heb ik mij een rc4wd trailfinder onderstel gekocht en de blad veren weg gelaten.
Na 1,5 jaar veranderingen aan te brengen ben ik er eindelijk tevreden over, het enige dat nog origineel is ,is de body.
Fabber
Fabber
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 80
Woonplaats : Denderhoutem

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van Toyobart za 21 apr 2012 - 13:02

Toch al een lijvig verslagje aan het worden Smile
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van Arjan za 21 apr 2012 - 22:49

lars ik gaat dat de 20ste in edegem is goed bekijken:P
Arjan
Arjan
Regular
Regular

Aantal berichten : 259
Woonplaats : Kesteren Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van voske zo 22 apr 2012 - 0:16

Ben benieuwd naar de hardtop die erop komt. Very Happy
voske
voske
Regular
Regular

Aantal berichten : 363
Woonplaats : Oud-Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van StefCross zo 22 apr 2012 - 7:44

't Is iig proper al proper gedaan Cool
StefCross
StefCross
Addict
Addict

Aantal berichten : 860
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips. Empty Re: Tamiya (toyota hilux) high lift mods en tips.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum