RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hulpje gevraagd van de grote m-chassis kenners.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hulpje gevraagd van de grote m-chassis kenners. Empty Hulpje gevraagd van de grote m-chassis kenners.

Bericht van nilsken wo 27 feb 2013 - 13:43

Heykes,

zoals wel weten ben ik al tijdje aan het zoeken naar een VW Kevertje voor een m-chassis. M-06'je om precies te zijn.
In mijn zoektocht naar het kevertje (dat ik trouwens nog altijd niet gevonden heb) per ongeluk een Porsche Boxster gevonden.
Ni slecht eh, nen VW zoeken en met nen Porsche thuiskomen Very Happy

Nu komt de vraag. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat (en dat gebeurd soms wel eens) is de Boxster standaard voorzien van 1.9 velgen en banden, maar met een verschillende offset.

Klopt dat???
En wat geeft dat als ik er bijvoorbeeld standaard tamiya velgjes zou opsmijten?

Want dat zou wel betekenen dat ik mijn M06 nu op standaard rallyblocks zou kunnen zetten Very Happy

Boxster goes rally!
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulpje gevraagd van de grote m-chassis kenners. Empty Re: Hulpje gevraagd van de grote m-chassis kenners.

Bericht van Bas wo 27 feb 2013 - 14:30

Klopt, samen met de Z3 heeft die 1.9's. Offset vanvoor is dacht ik 0, vanachter +2 ofzo.

Ik weet alleen niet of de wielkassen groot genoeg zijn om er rallyblocks onder te krijgen - is gemaakt voor baanbandjes... Misschien als je hem hoog genoeg legt Smile
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulpje gevraagd van de grote m-chassis kenners. Empty Re: Hulpje gevraagd van de grote m-chassis kenners.

Bericht van nilsken wo 27 feb 2013 - 16:08

Thx for the reply!

Ga het toch eens proberen om er de rallyblocks eronder te krijgen. En als het niet lukt is de bmw voor offroad gebruik en de Porsche voor onroad.
We zien wel waar we raken.
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulpje gevraagd van de grote m-chassis kenners. Empty Re: Hulpje gevraagd van de grote m-chassis kenners.

Bericht van rataplan wo 27 feb 2013 - 19:11

En ander je banden inknippen zodat ze strakker rond de velg komen of lager profiel krijgen

Wel een kl....te jobke om te doen
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulpje gevraagd van de grote m-chassis kenners. Empty Re: Hulpje gevraagd van de grote m-chassis kenners.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum