RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rally-project: TL01

Ga naar beneden

Rally-project: TL01 Empty Rally-project: TL01

Bericht van Bas ma 20 feb 2012 - 23:36

Omdat Nilsken me warm heeft gemaakt voor een rally-projectje, ben ik maar eens van start gegaan. Ik wou eerst een TB02, waar ik nog heel wat stukken voor heb liggen, restaureren om te gebruiken hiervoor. Maar ik bekeek het chassis en had geen zin om het helemaal van de grond op te bouwen. Bovendien miste ik ook nog enkele stukken, dus moesten die weer besteld worden etc.

En dat terwijl ik nog een new built TL01 had staan! Die werd dus de donor, lagers, motor, ESC, en servo erin. De plaats voor de packs stond me niet aan, aangezien ik nu kleinere packs gebruik. Dus het pack werd in de lengterichting geplaatst, in het chassis. Lekker stevig en beschermd.

Verder oliedemperkes erop en de wagen is klaar. Nu ja, ik moet nog een paar dingen doen (bevestiging van de batterij, bijvoorbeeld) maar de wagen is bijna racewaardig.

Als body wou ik eerst iets doen met een Impreza die ik nog heb liggen, maar gezien de film 'cars 2' pas uit is gekomen, en de zoon (en ook een beetje de papa) er vrij zot van is, werd het de rallywagen van die film: Raoul çaRoule.



Hopelijk vinden jullie er wat aan - zoniet klikken jullie maar weg Smile

Rally-project: TL01 Tl01_04

Rally-project: TL01 Tl01_05

Stickers moeten nog komen, ook al ben ik niet zeker dat die nodig zijn... Ik zal nog moeten zien Smile
Ook lightbuckets worden één dezer dagen gemaakt.

Rally-project: TL01 Tl01_06

Rally-project: TL01 Tl01_07


Laatst aangepast door Bas op zo 22 sep 2013 - 20:33; in totaal 1 keer bewerkt
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Rally-project: TL01 Empty Re: Rally-project: TL01

Bericht van Bas wo 29 feb 2012 - 22:53

Vandaag een testritje gedaan, hij rijdt best wel goed en ziet er super uit met z'n lichtjes erop. De bandjes sloegen wel wat tegen, ik ga nog eens opnieuw proberen met iets met wat meer grip. Verder geen issues met electronica , alleen is de overhang van de body vooraan nogal lang, en zijn dus sommige obstakels wat moeilijk te nemen. Maar daar doen we wel wat aan.
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum