RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

+6
Toyobart
Frakke393
Boussini
richard.v
crissypaint
RickvS
10 plaatsers

Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van RickvS ma 3 dec 2012 - 16:39

Hi Allemaal,

Eindelijk aan de gang met het tubertje wat Crissy voor mij gemaakt heeft, je kunt er vele kanten mee op maar het leukste vind ik een Rockracer / Hillclimber achtig iets, het belangrijkste, lol en Edegem onveilig maken Cool

Zo kwam hij binnen:

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw 62957683

In de verf:

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw 66107642

En nu de hardware, uit de scrapbox een set Axial assen, nieuwe lagers erin en spelingsvrij gemaakt, Topcad 15mm trackwideners, Axial tranny met massieve outdrives, 3R HD aandrijfassen, aangepaste 3 speedveren voor nu, diffguard van Junfac en 13t Toro brushless:

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw 44024868


Later meer vrienden, groeten Rick


Laatst aangepast door RickvS op za 8 dec 2012 - 12:54; in totaal 2 keer bewerkt
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Aantal berichten : 586
Woonplaats : Best NL

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van crissypaint ma 3 dec 2012 - 16:45

eindelijk en dat ziet er hier al goed uit ,blijven volgen Wink
crissypaint
crissypaint
Addict
Addict

Aantal berichten : 1448
Woonplaats : ninove

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van richard.v ma 3 dec 2012 - 17:22

Zeker al een leuk ding aan het worden.
Dit gaan we ook op de voet volgen. Very Happy
richard.v
richard.v
Member
Member

Aantal berichten : 15
Woonplaats : Waalwijk NL

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van Boussini ma 3 dec 2012 - 18:38

die ziet der veelbelovend uit Rick, Smile
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van Frakke393 ma 3 dec 2012 - 19:49

knappe veren!!! rest ook natuurlijk ;-)
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 877
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van RickvS wo 5 dec 2012 - 13:17

Bedankt comprades, de elktronika zit erin nu:

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw 57207363


Nu de bekleding maken, later meer en bedankt voor het kijken!

Groeten Rick
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Aantal berichten : 586
Woonplaats : Best NL

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van Toyobart wo 5 dec 2012 - 19:40

graag gedaan !
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van rookie73 wo 5 dec 2012 - 20:15

Das al meer mijn ding se , gaat knap worden , is het een combo setje van leopard rc ??? . Ik had dezelfde in mijn campbell buggy rockracer zitten maar heb hem er van grote ellende uitgegooid , deed niet anders dan schokken als je traag wou crawlen . Maar word een zeer knappe wagen
rookie73
rookie73
Regular
Regular

Aantal berichten : 476
Woonplaats : Herent

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van RickvS za 8 dec 2012 - 1:25

@Bart Razz
@Rookie, klopt een Leo maar da's hetzelfde als Toro, de programmeerkaart staat weer Toro op.
De allereerste batches cogten behoorlijk inderdaad, deze serie is wat beter mar extreem traag crawlen blijft een probleem, maar deze is om als een dolle hond de heuvels op te razen Laughing

Here's Willy:

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw 34177054
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Aantal berichten : 586
Woonplaats : Best NL

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van crissypaint za 8 dec 2012 - 7:30

de willy's liggen bij mij er ook klaar voor
crissypaint
crissypaint
Addict
Addict

Aantal berichten : 1448
Woonplaats : ninove

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van RickvS za 8 dec 2012 - 12:59

Eerste ritje in de sneeuw, en ik ben er blij mee, hij gaat als vergif, zeker nadat ik de achterwielen een graadje toe in had gegeven, bij voldoende grip zelfs een bescheiden wheelie.
als het al een naam moest hebben dan zou het Rockbouncer moeten zijn, daar lijkt het nog het meest op, binnenkort met sandpaddles 's proberen, nu zitten er Losi Rockclaws onder die het behoorlijk doen.

Plaatjes:

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw 96312725

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw 69620724

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw C10t

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw C11qg


Het mooie is dat het een toy is die nergens op lijkt en redelijk uniek is, een welkome afwisseling als het scalen even te langzaam is en je lekker wilt knallen bergop!
Crissy nogmaals bedankt vriend!!
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Aantal berichten : 586
Woonplaats : Best NL

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van crissypaint za 8 dec 2012 - 13:49

graag gedaan vriend,mooi en doet hij mee met de mudstreetrace op de wtt?
mag zeggen dat frame geslaagd is ,nu hem zo te zien Wink
eens dringend verder doen aan de mijne zi ,dat ze naast elkaar kunnen rijden op de wtt Wink
die van mij zal meer het rustiger type zijn


Laatst aangepast door crissypaint op za 8 dec 2012 - 16:09; in totaal 1 keer bewerkt
crissypaint
crissypaint
Addict
Addict

Aantal berichten : 1448
Woonplaats : ninove

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van Frakke393 za 8 dec 2012 - 14:08

echt knap, hoop ooit ook zoiets in mekaar te flansen. beetje jaloers op de moment!!
Frakke393
Frakke393
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 877
Woonplaats : Diest

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van rookie73 za 8 dec 2012 - 16:34

Hij is heel mooi geworden Rick , toch ben ik ook ergens fier dat ik anderhalf jaar geleden de eerste in Belgie was die een gelijkaardig chassis gemaakt heb en zie dat er nu al enkele varianten hiervan rond rijden . De unieke vorm van deze moonrovers heb ik altijd zeer knap gevonden en hebben ook een zeer degelijk prestatie gehalte , keep them tubers coming Very Happy
rookie73
rookie73
Regular
Regular

Aantal berichten : 476
Woonplaats : Herent

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van Boussini za 8 dec 2012 - 16:42

zeer knap apparaat Rick, de willy staat hem goed Smile
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van Bas za 8 dec 2012 - 19:13

Knap! Welke dempers zijn dat? Lijkt wat op die van de F350 maar dan gedeanodiseerd...
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van RickvS za 8 dec 2012 - 19:25

Crissy dit is nummer 2 voor Edegem, de andere die zeker mee gaat is de LaRo maar deze is echt voor de fun, ploegen door de blubber en de bergen opstormen is de bedoeling! Vooral de berg op het laatst van de trial, die blijft maar in mijn geheugen zitten.
En ach rustig..... dan rij ik er als een dolle omheen maar je kent de oude Texaanse wijsheid he, twee stieren, een jonge en een oude bedachtzame kijken samen uit over een vallei met koeien, de jonge stier zegt 'laten we naar beneden spurten en er een bespringen!' waarop de oude stier zegt 'laten we rustig naar beneden lopen en ze allemaal pakken.' Dus wat is snel he......

Rookie, tubers zijn heel leuk, ook de LaRo kan je een tuber noemen en ik wilde dat ik het zelf kon, in de VS rijden er momenteel wat mooie dingen rond in het echt die erom smeken een keer nagemaakt te worden! Kijk hier maar : https://youtu.be/W4Nuw0dwt30

Bas klopt helemaal en andere veren erin van RC4WD.
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Aantal berichten : 586
Woonplaats : Best NL

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van ivanrc za 8 dec 2012 - 19:30

Olala Rick, ook rockbouncing ontdekt... hoeveel filmkes moet ge zo hebben?
Is volledig mijn ding, kooien met wielen!
ivanrc
ivanrc
Regular
Regular

Aantal berichten : 419
Woonplaats : Vlaams Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van RickvS zo 9 dec 2012 - 17:57

Nou het is niet echt nieuw voor mij hoor, het duurde even voordat ik Crissy zo gek had om dit voor mij te maken, maar nu het er is ben ik er erg blij mee, vandaag weer een rondje gereden en het is echt genieten.
RickvS
RickvS
Regular
Regular

Aantal berichten : 586
Woonplaats : Best NL

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van Nobody ma 10 dec 2012 - 7:59

Heel erg mooie zo in actie.

N
Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875
Woonplaats : Brakel

Terug naar boven Ga naar beneden

Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw Empty Re: Crissy's Tuber / Rockracer, in de sneeuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum