RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tamiya banden vraagje

3 plaatsers

Ga naar beneden

Tamiya banden vraagje Empty Tamiya banden vraagje

Bericht van Touareg ma 22 okt 2012 - 21:51

Hallo,

Ik ben met een rough rider body bezig, en ik probeer deze art box blauw af te krijgen.
Ik wijk wel een beetje af om hem persoonlijk te maken.
De body kont op mijn Sand Scorcher chassis, is compatible dus scheelt weer.
Alleen bij de oude en nieuwe re-re rough rider / buggy champ zie verschillende banden.
De velgen zijn hetzelfde als bij de Sand Scorcher of de maatje groter velg zoals van de Fast attack vehicle
Tamiya banden vraagje Tn_xlarge_BUGGY_CHAMP_zps352354d8
Maar ik ben op zoek na de banden op de foto. Ik heb bij Siedel gekeken en bij Tamiya 101,maar kan ze niet vinden.
Ik heb bij bouwkitten, banden gekeken en zelfs gezocht op naam Sand Blaster. Maar niks gevonden.

Weet iemand bij welke auto bouwkit deze band heeft gezeten en of deze nog verkocht wordt.
Het kan zijn dat deze band al standaard bij de rough rider zat in de bouwkit, alleen zal dat bij de vintage modellen geweest zijn. De re-re heeft iig andere banden, zijn dezelfde als de Sand Scorcher volgens mij.

Groetjes Cees, en hoor graag van jullie
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya banden vraagje Empty Re: Tamiya banden vraagje

Bericht van Boussini ma 22 okt 2012 - 22:14

de rere rough rider heeft exact dezelfde banden,
deze zijn naar mijn weten dezelfde als de fav en hebben een grotere maat dan de sand scorcher banden, die op hun beurt ook op de grasshopper zitten
Smile
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya banden vraagje Empty Re: Tamiya banden vraagje

Bericht van Touareg ma 22 okt 2012 - 22:27

Boussini schreef:de rere rough rider heeft exact dezelfde banden,
deze zijn naar mijn weten dezelfde als de fav en hebben een grotere maat dan de sand scorcher banden, die op hun beurt ook op de grasshopper zitten
Smile

Dank voor je snelle reactie. Als ik het goed lees zitten ss banden ook op de grasshopper en banden zoals op de foto zijn van de rough rider en de fav.
Bij Siedel hebben ze wel de achterbanden maar niet de sandblaster voor (front) banden.
Op de foto bij Siedel lijkt het profiel van de banden wel het zelfde, er staat alleen geen sand blaster enzo op maar enkel klein & simpel Tamiya. Heb jij misschien een linkje waar wel de sandblaster front banden te verkrijgen zijn.

Groetjes Cees
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya banden vraagje Empty Re: Tamiya banden vraagje

Bericht van Boussini ma 22 okt 2012 - 22:46

voorbandjes

achterbandjes

Wink
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya banden vraagje Empty Re: Tamiya banden vraagje

Bericht van Touareg ma 22 okt 2012 - 22:54

Boussini schreef:voorbandjes

achterbandjes

Wink

Dank Boussini,

Maar deze had ik al gevonden en deze heeft alleen die enkele kleine Tamiya tekst, niet die mooi met wit te kleuren Sandblaster tekst. Ik ga bijna denken dat die banden met sand blaster tekst erop voor front dat die vintage zijn en bijna niet aan te komen. Op alle sites die ik ken zijn de front banden met Tamiya tekst erop en Rear wel met die Sand Blaster tekst erop. We zoeken verder maar zou wel blij zijn met een directe link....
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya banden vraagje Empty Re: Tamiya banden vraagje

Bericht van Bas di 23 okt 2012 - 8:52

Ik heb ook even gezocht, en inderdaad nergens te vinden met die sand blaster tekst erop. Althans, de voorbanden. Veel geluk met de zoektocht!
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya banden vraagje Empty Re: Tamiya banden vraagje

Bericht van Touareg di 23 okt 2012 - 9:04

Bas schreef:Ik heb ook even gezocht, en inderdaad nergens te vinden met die sand blaster tekst erop. Althans, de voorbanden. Veel geluk met de zoektocht!

Thanks, zal mijn quest voort zetten. En mocht ik een winkel vinden die ze verkoopt, dan laat ik het jullie weten.

Groetjes Cees
Touareg
Touareg
Regular
Regular

Aantal berichten : 666
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tamiya banden vraagje Empty Re: Tamiya banden vraagje

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum