RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pit Bull Rock Beast banden

2 plaatsers

Ga naar beneden

Pit Bull Rock Beast banden Empty Pit Bull Rock Beast banden

Bericht van jurgen77 do 4 mei 2017 - 12:27

hallo
heeft iemand ervaring met Pit Bull Rock Beast banden 1.9 ?
voor op ne scx10 2

jurgen77
Member
Member

Aantal berichten : 22
Woonplaats : budingen

Terug naar boven Ga naar beneden

Pit Bull Rock Beast banden Empty Re: Pit Bull Rock Beast banden

Bericht van nilsken do 4 mei 2017 - 15:11

Ja, bij mij staan die op een SCX10 eerste generatie.
Naar het schijnt zijn er nog banden te vinden die beter zijn, maar geloof me als ik zeg dat deze ongelooflijk geweldig goed zijn.
Zowel in modder, als op droog en hard terrein presteren deze geweldig. Vorig jaar in Bilstein regelmatig dingen beklommen die echt wel onmogelijk waren met mijn vorige bandjes. Een aantal stukken naar boven gereden waar bijna geen enkele Axial SCX tegen opraakt. (en nee, dat ligt niet aan de chauffeur want ik ben op dat punt niet veel waard)
Enige nadeel, soms durven ze al wel eens vollopen met modder, maar dat hebben ze allemaal wel.
Ik vergelijk in dit geval met de standaard banden van Axial, de Maxxis alsook de Flat Iron's. Ook de military flash's van RC4WD zijn al getest geweest. Met deze banden kom je eigenlijk alleen maar de limieten van het chassis tegen...

Het is wel een feit dat je eventjes met de balans moet spelen. Ik heb mijn achterste velgen dienen te verzwaren met ongeveer 60gr per band en vooraan 100gr. Dit door bladlood rond de velg te wikkelen. Maar dit hangt uiteraard of van eigenlijke gewicht van de auto. Kan zijn dat je bij SCX10 2 andere gewichten nodig hebt, maar de mijne is de G6 JEEP.
nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum