RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

+20
petter
magic2002
Ranger Joe
PEETVALK
NielsVV
RickvS
Jan
crissypaint
nilsken
gunther
Boussini
Sylvie.
Toyobart
land rover freak
Bas
rataplan
Arjan
StefCross
Nobody
Hoggy
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Hoggy za 25 feb 2012 - 21:48

RC Trial praatcafe

In dit topic kunnen allerhande ERNSTIGE onderwerpen aan bod komen die al dan niet met dit forum te maken hebben.
Van bvb Pukkelpop tot de F1 competitie of andere nieuwsfeiten. Hou het aub deftig en beschaafd.

Gemakzucht of gebrek aan inspiratie Question Question  Question

Misschien een oude koe van op het vorige forum maar ik stoor me een beetje aan de uitermate korte verwelkomingen en koele verjaardagswensen :(Deze lijken mij onpersoonlijk en niet welgemeend.
Je kan niet iedereen persoonlijk kennen maar als je lang genoeg vertoeft op het forum en al aan enkele meetings heeft deelgenomen ken je waarschijnlijk al meerdere leden persoonlijk en heb je al vrienden gemaakt en dan ben ik heel verwonderd dat men zich ervan af maakt met een heel koele "welkom" of een heeel korte simpele "HB" voor een verjaardag Crying or Very sad.
Ik weet dat het crisis is maar is geen begrotingstekort op letters of woorden , laat staan zinnen. Er word niet verwacht dat men een heel boek gaat schrijven om iemand te verwelkomen of happy birthday te wensen maar het lijkt me leuk om iets inhoudelijk en interessant te schrijven en natuurlijk ook te kunnen lezen, dit komt dan ook veel warmer en fatsoenlijker over. het valt me op dat enkele leden hier wel de moeite voor doen en bvb Schippertje verdient voor dit een pluim op zn hoed Cool

Het is niet mn bedoeling om een brandend lont in een kruitvat te werpen maar wel om zonder persoonlijk te worden bepaalde leden wakker te schudden, doe wat meer moeite mensen en tijdsgebrek is een flauw excuus

Reactie's zijn welkom maar gelieve niet impulsief te reageren


Laatst aangepast door Hoggy op wo 12 feb 2014 - 16:03; in totaal 6 keer bewerkt
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Hoggy zo 11 maa 2012 - 23:58

Vreemd dat hier geen reactie op komt Rolling Eyes
Het debat mag trouwens als geopend beschouwd worden en men wordt hier niet gefusileerd omdat men een mening heeft .
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Nobody ma 12 maa 2012 - 8:53

Ik houd van mensen van weinig worden. Wink

Aspirant romanisten horen dan ook niet bij mijn favoriete schrijvers, ik heb andere hobby's. Smile

Een lange en meteen juiste technische uitleg zoals die van bepaalde forumers kunnen mij darentegen wel bekoren.

N

Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875
Woonplaats : Brakel

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van StefCross wo 14 maa 2012 - 19:52

http://www.hbvl.be/limburg/lommel/bus-met-lommelse-kinderen-betrokken-bij-ongeval-in-zwitserland-28-doden.aspx

affraid Rolling Eyes
StefCross
StefCross
Addict
Addict

Aantal berichten : 860
Woonplaats : Turnhout

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Arjan wo 14 maa 2012 - 20:08

Heb het net op het nieuws gezien


Mijn gedachte gaan uit naar de nabestaanden
Arjan
Arjan
Regular
Regular

Aantal berichten : 259
Woonplaats : Kesteren Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van rataplan wo 14 maa 2012 - 20:28

geen woorden voor Sad
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Bas wo 14 maa 2012 - 20:33

Ja, gewoon verschrikkelijk.
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van land rover freak wo 14 maa 2012 - 20:41

Vreselijk!
land rover freak
land rover freak
Regular
Regular

Aantal berichten : 339
Woonplaats : Hechtel

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Toyobart wo 14 maa 2012 - 21:06

])))))))))))))))))))))))))))))))))
]))))))))))))))))))))))))))))))))
]))))))))))))))))))))))))))))))))
]))))))))))))))))))))))))))))))))
])))))))))))))))))))))))))))))))))
]
]
]
]
]
********************************************************
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Sylvie. wo 14 maa 2012 - 23:22


Wat een dag van blijdschap moest worden is een ware nachtmerrie geworden Sad Sad Sad
Hier worden wij echt emotioneel en stil van !
Al deze kindjes van amper ong. 12 jaar en hun begeleiders pffffff die er plots niet meer zijn....
De ouders die zoveel uren in onzekerheid leven, van is mijn kindje(s) ongedeerd enz
pffff dat is iets dat ik zelfs mijn grootste vijand niet toewens !
het doet ons al zoveel pijn dit te moeten zien,
wel de ouders en nabestaanden heb echt met deze mensen te doen !!!
en hoeveel steun en medeleven die mensen ook krijgen,
Ze krijgen hun kindje (s), man en of vrouw niet terug Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
ons hart breekt hiervan geloof ons maar !!!!! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Sylvie.
Sylvie.
Regular
Regular

Aantal berichten : 568
Woonplaats : Denderleeuw

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van rataplan ma 26 maa 2012 - 22:08

is een nieuw filmpje aant renderen

vanuit de tuin looool
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Toyobart ma 26 maa 2012 - 23:27

vind ik leuk :-)
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van rataplan di 27 maa 2012 - 20:50

amaai dik filmpje

rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van rataplan di 27 maa 2012 - 22:17

aaaaaaaaaaargh barst van de koppijn

kzit vol me ideekes voor de volgende WTT en moet ze nog zo lang opgeborgen houden


aaaaaaargh ni te doen

rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Toyobart di 27 maa 2012 - 23:22

hehehe
Toyobart
Toyobart
Addict
Addict

Aantal berichten : 1186
Woonplaats : Stabroek

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Hoggy zo 3 jun 2012 - 14:04

na Edegem nu ook Jette bedreigd Question

Misschien zijn er leden die het deze middag ook hebben gezien in het nieuws, het ziet er naar uit dat onze locatie in Jette, het "Laarbeekbos" bedreigd wordt door de uitbreiding van de ring rond Brussel.Er zouden namelijk 4 rijvakken bij komen waardoor een aanzienlijke oppervlakte van onze locatie zou verdwijnen Crying or Very sad
Waarschijnlijk meer deze avond in het nieuws en morgen in de kranten van de Brusselse regio, dit wordt er eentje om te volgen.

Heel betreurenswaardig dat onze beste locatie's worden aangepakt.
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Boussini zo 3 jun 2012 - 14:10

natuurlijk jammer om te horen, "geschikte" locaties zijn zo al moeilijk genoeg om te vinden
Boussini
Boussini
Addict
Addict

Aantal berichten : 2050
Woonplaats : Kortenaken

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van rataplan zo 3 jun 2012 - 14:17

Altijd zonde om te horen .

Project unknow gaat naar de 75% van zijn ontwikkeling

Van de week men alu chassis maken en de voorste aandrijfas op maat maken en dan heb ik een rijdend chassis .

En dan gaan we verder met den body waarvan het belangrijkste onderdeel nog bij magic ligt

Weldra kan ik men topic starten
rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van gunther zo 3 jun 2012 - 15:03

Hoggy schreef:na Edegem nu ook Jette bedreigd Question

Misschien zijn er leden die het deze middag ook hebben gezien in het nieuws, het ziet er naar uit dat onze locatie in Jette, het "Laarbeekbos" bedreigd wordt door de uitbreiding van de ring rond Brussel.Er zouden namelijk 4 rijvakken bij komen waardoor een aanzienlijke oppervlakte van onze locatie zou verdwijnen Crying or Very sad
Waarschijnlijk meer deze avond in het nieuws en morgen in de kranten van de Brusselse regio, dit wordt er eentje om te volgen.

Heel betreurenswaardig dat onze beste locatie's worden aangepakt.
dat plan is er al van in de jaren 70 , dus maak je maar geen zorgen , zo een vaart zal het wel niet lopen
gunther
gunther
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 112
Woonplaats : ninove

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Hoggy zo 3 jun 2012 - 16:57

In Edegem is het ook begonnen met een krantebericht en op de laatste WTT kon men ook niet naast de sporen van een mingraver kijken, dus geen rook zonder vuur!
De jaren 70 is bijna een halve eeuw geleden en nu staat er een nieuwe generatie aan het bewind, het valt inderdaad af te wachten maar als zoiets in het journaal komt is het wel verontrustend.
Hoggy
Hoggy
Addict
Addict

Aantal berichten : 1466
Woonplaats : Gullegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van nilsken zo 3 jun 2012 - 18:39

Zover ik weet, zijn ze van plan in Edegem een wandelpad aan te leggen...
Maar meer weet ik der ni nog van.

A ja, en ook enkele veranderingen om de moto's deruit te houden. Blijkbaar is er een tijd geleden weer eens een kind onderste boven gereden.

nilsken
nilsken
Addict
Addict

Aantal berichten : 1346
Woonplaats : Mortsel

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van rataplan zo 3 jun 2012 - 20:26

Een snelle blik op de website van edegem levert dit op
http://www.edegem.be/product.aspx?id=4957

En een plan
http://www.edegem.be/pop/download.aspx?file=28626

Ben eens benieuwd of er na dit alles nog wtts kunnendoorgaan

rataplan
rataplan
VRCP Crew
VRCP Crew

Aantal berichten : 1120
Woonplaats : Merksem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van crissypaint zo 3 jun 2012 - 20:35

ja da gaat afwachten worden hé,hopelijk zijn er nog stukken waar iets uit te stippelen is of zou moeten zijn dat ze het bos aanpakken tot is het uiterste hoekje ervan,laat ons gewoon afwachten en af en toe eens gaan piepen en mss eens bij de juiste instanties gaan polsen over ons ding dat we daar doen
crissypaint
crissypaint
Addict
Addict

Aantal berichten : 1448
Woonplaats : ninove

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Jan zo 3 jun 2012 - 21:48

inderdaad crissy kunnen we doen maar denk dat m'n daar niet echt gaat luisteren naar ons. Zou wel jammer zijn moest edegem verdwijnen. Maar we zien wel

Jan
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 43
Woonplaats : vremde

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Bas zo 3 jun 2012 - 21:59

Voor zover ik kan zien gaan ze er alleen een paar wandel-en looppaden doortrekken, en alles wat gemotoriseerd is weren. Als ze de bossen te fel minderen is het ook niet meer interessant om te gaan wandelen, en verliest het dus zijn nut... Ik denk dat we ons niet teveel zorgen moeten maken.
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!! Empty Re: RC Trial praatcafe: Genoeg gelachen, nu humor !!!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum