RC Trial
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen

3 plaatsers

Ga naar beneden

ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen Empty ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen

Bericht van axel23 do 11 jul 2013 - 18:40

hallo ik heb onlangs havy duty tandwielen besteld en ik wou de tandwielen er op zetten maar nu komt dat gat niet uit met het gat uit mijn cardans . wat zou ik nu moeten doen??
axel23
axel23
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 70
Woonplaats : nieuwerkerken

Terug naar boven Ga naar beneden

ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen Empty Re: ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen

Bericht van Bas do 11 jul 2013 - 19:07

Heb je iets meer info? Misschien over welke wagen en welke optie het gaat? Misschien een foto? Die zegt naar verluid meer dan 1000 woorden?
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen Empty Re: ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen

Bericht van axel23 do 11 jul 2013 - 21:36

het gaat over hpi wheele king assen met daarin havy duty tandwielen der in in dus niet meer origineel en het staafje die uit je as komt en dat aan de cardan moet hangen is niet lang genoeg want de gaatjes komen niet overeen met elkaarhttps://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/29/45ee.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/849/cojl.jpg/
axel23
axel23
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 70
Woonplaats : nieuwerkerken

Terug naar boven Ga naar beneden

ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen Empty Re: ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen

Bericht van Nobody vr 12 jul 2013 - 18:13

Ik zie geen foto's.

Hoeveel is dat verschil bij u?

N

Nobody
Nobody
Addict
Addict

Aantal berichten : 875
Woonplaats : Brakel

Terug naar boven Ga naar beneden

ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen Empty Re: ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen

Bericht van Bas vr 12 jul 2013 - 18:32

Inderdaad, geen foto's. Ik denk dat je de verkeerde link gekopieerd hebt.

Ben je zeker dat de optie die je gekocht hebt geschikt is voor die wagen? Want als ze de verkeerde diameter en lengte hebben zou het wel eens kunnen dat ze voor een andere wagen zijn...
Bas
Bas
Beyond salvation
Beyond salvation

Aantal berichten : 2649
Woonplaats : Edegem

Terug naar boven Ga naar beneden

ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen Empty Re: ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen

Bericht van axel23 vr 12 jul 2013 - 19:49

jha maar de vorige eigenaar heeft de ijzeren cardans van america laten afkomen en daar is iets mis meee en het is 3-4mm dus ik ga het proberen af te slijpen

axel23
axel23
Initiate
Initiate

Aantal berichten : 70
Woonplaats : nieuwerkerken

Terug naar boven Ga naar beneden

ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen Empty Re: ijzeren cardans van hpi aansluiten op versterkte tandwielen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum